Fitness Seller

Texas method

Gisteravond:

Squat 3*5*127,5
Bench 3*5*87,5
Chin 6 5 5

Dit wordt mijn laatste week Starting Strength. Ik merk dat lineaire verhoging per training er niet meer in zit.
Op een gegeven moment houd dat idd wel eens op natuurlijk.
En wat nu?

• Topic Starter Topic Starter
Op zich was mijn intentie om texas method te gaan doen. De progressie gaat dan per week.
Maar aangezien het hopelijk ook weer mooi weer gaat worden kan er ook wel wat vet van mijn buik af.

Misschien nog een week of 6 TM doen en dan een beetje cutten met een meer BB schema. Ik zit nu op 81 kg bij 1,79. Vet% weet ik niet maar ik schat het op een 18%. Ook niet echt prettig, alhoewel ik er beter uitzie dan veel leeftijdgenoten ;)

Nou het eerste kilootje ben ik kwijt.... Heel de week ziek geweest....
Aangezien ik tegen mijn max zat met Starting Strenght ga ik hier niet meer mee door om weer tegen het plafond te komen.

Ik wil toch wat vet kwijt en ga vanavond kijken waar ik zin in heb. Een halve split als ub/lb of misschien wel een 3 of 4 split. Ik wil niet meer dan 4 keer per week aan krachttraining doen en wil beginnen met cardio.

Sinds mijn laatste post eerst een maandje amper getraint en een slappe split geprobeerd. Het is gewoon niet mijn ding, een split. Daarna weer beetje kracht opgebouwd en sinds maandag met Texas Method begonnen. Ik wil ook wat vet kwijt voor de zomer, dus ik verwacht geen enorme krachtstijgingen.

Doel: kracht behouden\ iets stijgen\ vet naar beneden.
Training TM en cardio om te verbranden. Voorlopig blijf ik eten hoe ik at en probeer rommel te vermijden.

Ik ben afgelopen maandag begonnen maar begin het vanaf vandaag bij te houden.

Vandaag intensiteitsdag:

Squat 1* 125 (viel erg mee, kan meer)
Press 1* 65 (viel ook mee)
Deadlift 5* 110 (deadlift pas later weer opgepakt, moet de komende weken flink verhoogt worden.

Terug
Naar boven