Thomas, er zijn zowel goede dingen als minder goede dingen aan je schema die me opvallen!
Eerst de goede...je traint dus de basisoefeningen...dat is op zich goed!
Er is verder sprake van een volume fase (week 1-4) met veel 5x5 en een intensiteitsfase (week 5-9) met veel 3x3.
Of je nu overigens het schema van stronglifts.com, texasmethode, glenn pendlay, bill starr of Mark Rippetoe volgt...ze komen eigenlijk allen op hetzelfde neer...3-5 exercises per workout, 3-5 sets per exercise, 3-5 reps per set, 3-5 minuten pauze tussen de sets enz. Ze zijn er opgericht om algemene krachthypertrofie te ontwikkelen.
Het zijn geen specifieke schema's voor een bankdrukker of een powerlifter, alhoewel er veel elementen uit die schema's bruikbaar zijn voor powerlifters en bankdrukkers.
Wat ik minder goed vind in je schema is dat er tussen za en ma te weinig rust is...za en ma worden immers dezelfde spiergroepen getraind (BD)
Dan zou ik close grip bench press na flat bench press doen...anders ga je dus 3x per week banken, wat toch wel veel is.
Als je OP als assistance beschouwt om sterker in het bankdrukken te worden en niet tè zwaar doet kun je deze zelfs ook nog doen als je doet BD (hetgeen Champ zei)...beschouw je het niet als een assistance en ga je voor maximaal dan zou ik OP wel apart blijven doen!
Alle assistance oefeningen mag je met meer reps doen...de basisoefeningen worden meestal met 3-5 reps gedaan, maar de assistance mag rustig met 8-10 gedaan worden...en als je met je eigen lichaamsgewicht werkt (dippen of chin ups mag je zelfs gaan tot faillure).
Ik concludeer uit je foto's dat je graag je biceps showt..

die moet je echt niet 5x5 of 3x3 gaan doen...gewoon lekker 4x8 biceps curl op de wo.
Dan schrijf je in je log dat je momenteel 5x5x72,5kg bankdrukken doet...begrijp ik het goed dat je nu wilt terug gaan naar 55kg en dan gaan opbouwen?...waarom zo laag beginnen? Wanneer begint week 1 precies?
Als je straks squatten in je schema gaat doen...hoef je overigens niet persé 3x per week te squatten...2x per week is prima...als je een 3e x wilt doen doe dan wat anders...front squat of box squat of whatever.
Ik zou willen besluiten met: niet langer lullen, maar doen...go for it! en blijf posten...we zullen je log kritisch blijven volgen