XXL Nutrition

TGA's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik wil graag meer squatten hoor, dat komt ook absoluut, maar daar moet ik eerst nog e.e.a. voor regelen. In principe kan ik maar 3 keer per week trainen, maar het moet ook wel lukken om daar nog een keer bij te plakken.... zoals ik al zei heb ik een erg drukke opleiding, dus tijd is het enige probleem. Waarschijnlijk bedoelt huggy de foto's op mijn hyves :p

pm ff je hyves dan :D

Foto's? welke foto's

over je schema
Ik vind het maar niets!
Ik zou me ook niet zo bezig houden met getallen, maar eerst een overzichtelijk schema te maken. ik zie weinig oefeningen, teveel banken te weinig SQ.
je bankdruk wordt niet persee sterker door veel te banken hoor..
ik heb veel borst oefeningen door de weeks, maar die intensiteit ligt laag..
jou intensiteit ligt te dicht bij elkaar!

je wilt/kan maar 3 dagen in de week trainen?

Ik denk dat Thomas niet alle oefeningen heeft vermeld die hij doet...hij geeft al aan dat hij b.v. biceps curl doet, terwijl dat ook niet vermeld staat. Ik denk dat hij alleen de belangrijkste compoundoefeningen heeft vermeld. Daarbij is hij niet dom...Een schema is een leiddraad - zoals jij terecht aangaf - en op zich is er niets mis met doelgericht trainen, waarbij een schema zeker kan helpen.

Zelf heb ik baat gehad bij het 5x5 en 3x3 schema...alleen doe ik niet eerst een volumefase en dan een intensiteitsfase...ik doe één keer per week 5x5 en de volgende training in diezelfde week 3x3, waarbij dan 72 uur rust tussen de training zit. Er is verder niets mis met 2x per week BD...en nu spreek ik voor mezelf: 1x is te weinig om progressie te boeken...2x is perfect, bij 3x ga ik stuk.

En wat is er mis met "slechts" 3 dagen trainen?
Hij geeft al aan dat hij druk bezig is met zijn opleiding...het gaat om continuïteit...en als hij 3x per week trainen kan volhouden aan de hand van zo'n schema zal dat zeker zijn vruchten afwerpen.

Thomas we weten nu je totaal (KB+BD+DL) train de komende 10 weken eens aan de hand zo'n schema en ga dan weer eens pieken...ben benieuwd waar je dan op uitkomt! Niet geschoten is altijd mis!

Wat vond je precies verwarrend?
Mijn doelstellingen, trainingen, voeding, opbouw, principes...?

Nou niet zo zeer, maar meer hoe je schema nou exact in elkaar steekt, ik heb niet veel ervaring mbt schema's e.d. dus dan zijn dingen al snel onduidelijk ;) ligt niet aan jou, maar aan mij

Ik denk dat Thomas niet alle oefeningen heeft vermeld die hij doet...hij geeft al aan dat hij b.v. biceps curl doet, terwijl dat ook niet vermeld staat. Ik denk dat hij alleen de belangrijkste compoundoefeningen heeft vermeld. Daarbij is hij niet dom...Een schema is een leiddraad - zoals jij terecht aangaf - en op zich is er niets mis met doelgericht trainen, waarbij een schema zeker kan helpen.

Zelf heb ik baat gehad bij het 5x5 en 3x3 schema...alleen doe ik niet eerst een volumefase en dan een intensiteitsfase...ik doe één keer per week 5x5 en de volgende training in diezelfde week 3x3, waarbij dan 72 uur rust tussen de training zit. Er is verder niets mis met 2x per week BD...en nu spreek ik voor mezelf: 1x is te weinig om progressie te boeken...2x is perfect, bij 3x ga ik stuk.

En wat is er mis met "slechts" 3 dagen trainen?
Hij geeft al aan dat hij druk bezig is met zijn opleiding...het gaat om continuïteit...en als hij 3x per week trainen kan volhouden aan de hand van zo'n schema zal dat zeker zijn vruchten afwerpen.

Thomas we weten nu je totaal (KB+BD+DL) train de komende 10 weken eens aan de hand zo'n schema en ga dan weer eens pieken...ben benieuwd waar je dan op uitkomt! Niet geschoten is altijd mis!

ik was toch de bad cop?? ik heb helemaal nooit gezegt dat er iets mis is met 3 dagen trainen! het woord "slechts" heb ik niet eens gebruikt!
ik gebruik dat woord bijna nooit!

je zit de hele tijd mijn woorden te verdraaien! bij ouderdom komen gebreken. draag je al een bril? :p

ik was toch de bad cop?? ik heb helemaal nooit gezegt dat er iets mis is met 3 dagen trainen! het woord "slechts" heb ik niet eens gebruikt!
ik gebruik dat woord bijna nooit!

je zit de hele tijd mijn woorden te verdraaien! bij ouderdom komen gebreken. draag je al een bril? :p

Ik draag inderdaad lenzen :o moet ze eens effies schoonmaken...was effies vergeten dat jij de bad cop en ik de good cop was :p...maar ik beschouw Thomas een beetje als mijn protégé ;) en neem het op voor hem.

Zoals jij reageer komt het - bij mij althans over -alsof hij niets goed doet...zo af en toe een schouderklopje kan geen kwaad hoor...kom op...strijk eens over je hart...zeg ook eens iets positiefs ;)

hehehe... ik ben zo gewent aan mijn manier van praten dat ik geen negatief iets zie in mijn posts! serieus.. ik zie niet wat ik negatief doe! als ik niet zou reageren zou het pas negatief zijn!

maar oke iets positiefs! Coole opleiding doe je man!

hehehe... ik ben zo gewent aan mijn manier van praten dat ik geen negatief iets zie in mijn posts! serieus.. ik zie niet wat ik negatief doe! als ik niet zou reageren zou het pas negatief zijn!

maar oke iets positiefs! Coole opleiding doe je man!

:roflol:

Champ bedoelt het goed Rene, en ik stel het erg op prijs dat je het voor mij op neemt :cool:

begint een beetje een homo log te worden.. grote niet zo sterke beer die het opneemt voor een klein teddybeertje hahaha..

kom maar in me armen zegt huggy dan.. en de volgende stap is.. kom maar op me schoot zitten teddybeertje van me..
laat me je vullen met warmen beren pap!! haha

begint een beetje een homo log te worden.. grote niet zo sterke beer die het opneemt voor een klein teddybeertje hahaha..

kom maar in me armen zegt huggy dan.. en de volgende stap is.. kom maar op me schoot zitten teddybeertje van me..
laat me je vullen met warmen beren pap!! haha

Waar het hart vol van is, loopt de mond van over...Champ...en bij jij soms homofoob? Ik heb jarenlang een gymbuddie gehad die toevallig homo was en ook nog eens op grote corpulente mannen viel...die kerel was best O.K. hoor! Trainen deden we samen...alleen douchen niet...was altijd bang om een stukje zeep uit mijn handen te laten vallen ;)

Adem je nou uit als de baar op je borst ligt?Das niet handig!Uitademen bij het uitduwen van de baar!

Net even gebankt even een filmpje van 1* 80, daarna nog 2*80
http://www.youtube.com/watch?v=C552K258Do8

Tja...het is een beetje een donker filmpje...kon b.v. je billen niet zien (hehehe, nee...Champ tis niet wat jij wellicht denkt, alhoewel het wel een mooie jongen is, toch? ;)) en ook je voeten niet zien.
Dat je hoofd los kwam is jammer, maar dat gaf je zelf al aan dat je dat normaal niet doet...dan valt me op dat de halter niet de borst raakt...je stopt paar cm boven je borst..why is that? Altijd je borst netjes aantikken...Dan pak je vrij smal vast vind ik...mja...die drukbank laat niet echt een bredere greep toe...
En verder heb ik niet kunnen zien of je billen van de bank kwamen en wat je met je voeten doet...

Voeten staan stil, kont op de bank ;)

Ooh oude wijze huggy.. waarom reageer je niet op TGA zijn bench filmpje?

Iron devoted.. je bent er weer :D Goeie opmerking, is al meer als huggy gezien heeft :p :thumbs:

je moet wel prioriteiten stellen vind ik!
die bankdruk is gewoon crap! Iron devoted zal zo straks wel zeggen wat er fout is.. :p toch?
Maar als er zoveel fout is, waarom begin jij Huggy, dan over dingen die je moeilijk kan beoordelen of over zijn hoofd! ik bedoel boeien! er zijn 1000 dingen die je kan zeggen en dan begin jij over een donker filmpje...

ademhaling is +1 voor iron devoted

Ooh oude wijze huggy.. waarom reageer je niet op TGA zijn bench filmpje?

Iron devoted.. je bent er weer :D Goeie opmerking, is al meer als huggy gezien heeft :p :thumbs:

Ik had niet de geluidsboxen aangezet :o...nu hoor ik idd een ademhaling tijdens het zakken...als hij inderdaad uitademt is dat niet goed...ik denk dat TGA wat last had van plankenkoorts bij zijn première :p

ik houd me op de achtergrond en geef maar 2 tips.. ondanks dat er veel meer gezegt zou moeten worden.. hoop dat huggy een nette opsomming voor je maakt wat verbeterd moet worden.

mijn tips :

1. film nooit tegen het licht in. dat maakt de film donker.
2. stel je bankje hoger in, dat legt makkelijker terug en bespaard kracht.

hehe

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven