AndroidHealthClinic

The 30 Pound Challenge

Bezoekers in dit topic

post morgen even een foto
 
Zeer goed initiatief. Geen idee of ik mee doe of niet, nu 84 kg, dus zou dan gelijk voor 100 kg gaan. Maar dan kan je me echt rollen, en men bf is nu ook niet echt laag te noemen.

Ziet er top uit Sebastiaan.

Edit: Ach waarom ook niet. Epic lack off mass op de benen. Nooit sterk in geweest en sukkel nu al een half jaar met men onderrug, toch hoop ik op de legzzzz wat massa te pakken met lichte squats en legpress work. Roeien met de (huidige) riemen...

348t260.png
 
Laatst bewerkt:
@ BeUrt: Mooie shades, kerel :D

@Koekie: Zozo, beste rug al, ik moet me zorgen maken ;)

@ SebastiaanG: Al flink massa, goed zo ;)
 
Zeer goed initiatief. Geen idee of ik mee doe of niet, nu 84 kg, dus zou dan gelijk voor 100 kg gaan. Maar dan kan je me echt rollen, en men bf is nu ook niet echt laag te noemen.

Ziet er top uit Sebastiaan.

Edit: Ach waarom ook niet. Epic lack off mass op de benen. Nooit sterk in geweest en sukkel nu al een half jaar met men onderrug, toch hoop ik op de legzzzz wat massa te pakken met lichte squats en legpress work. Roeien met de (huidige) riemen...

348t260.png

Zozo, een nette fysiek kerel! Welkom, je staat erop! :D
 
BELANGRIJKE MEDEDELING:

Iedereen die foto's heeft gepost, word vermeld in de lijst die in het begin van het topic staat. Controleer even of je vermelding, gewicht en foto vermelding klopt. Ik kan natuurlijk ook een foutje maken natuurlijk! Het is je eigen verantwoordelijkheid dit te controleren (en te posten natuurlijk). Iedereen die zijn foto's NIET post, doet automatisch ook NIET mee! Suc7 allemaal, beesten!!! :D
 
++ G3rr3, je bent prima droog Koekje, nu vreten :D!

Ik ga die 30pound challenge winnen :D

Ja, met zo'n fysiek als die van Koekie is het makkelijk 15 kg gainen :roflol: Verder wel goede basis om flink op te gaan bouwen.
No offence, maar ik heb al 15-18% BF, en hell no dat ik naar de 25% wil stijgen oid.

Daarom, ik had in mijn log gezet dat ik 1 mei 2010 90kg wilde wegen.... vandaar dat deze 30pound challenge tot stand kwam.. 15kg extra zou mij idd niet miststaan ;)
 
Ook ik moet eraan geloven!! Hier mijn foto's na een weekend hard werken en een beeeetje alcohol!! IJskoud dus! Je mag me trouwens op 77 kilo inschrijven ipv 80!! Dat wegen we volgende week pas namelijk ;) De 95kg is overigens wel mijn doel!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
waarop word er telkens dat ik een foto op dbb plaats gezegt dat ik een grappige kop heb ???

Heb zoiets nog nooit in het dagelijkse leven gehoord.

Moest ik nu een rode neus en smink ophebben oke...

Je bent zo buff dat ze het IRL niet durven te zeggen.
 
Ik heb al paar foto's, zijn ongeveer een maand geleden geschoten. Maar sindsdien ligt het beetje plat, dus er is neit veel veranderd aan mn fysiek:

Back relaxed.jpg


Front relaxed.jpg
 
Ik heb al paar foto's, zijn ongeveer een maand geleden geschoten. Maar sindsdien ligt het beetje plat, dus er is neit veel veranderd aan mn fysiek:

Ik had me bij jou een heel ander fysiek voorgesteld. Niet lullig bedoeld hoor trouwens. Alleen onbewust heb je bij iemand toch altijd een beeld als je zijn avatar, manier van posten etc. bekijkt.

Succes in ieder geval!
 
Ik had me bij jou een heel ander fysiek voorgesteld. Niet lullig bedoeld hoor trouwens. Alleen onbewust heb je bij iemand toch altijd een beeld als je zijn avatar, manier van posten etc. bekijkt.

Succes in ieder geval!

Haha, so true.
Sinds ik die foto's in mn log heb geplaatst heb ik al meerdere malen gehoord dat ik maar niet meer zo'n grote mond moet hebben:roflol:
 
Mijn vage foto ook maar even posten:P (erop klikken voor vergroting!)
Op 03-05-09 gemaakt. Betere foto heb ik nog niet...

03_05_09.jpg
 
Vandaag of morgen maar eens foto's maken:D
 
Mijn vage foto ook maar even posten:P (erop klikken voor vergroting!)
Op 03-05-09 gemaakt. Betere foto heb ik nog niet...

Lekker strak buikie bro!! Ziet er nice uit :) Alleen over paar maandjes heb je hem niet meer ben ik bang ;)
 
Laat ook ik maar eens gek doen dan.

Begin: 80kg 11%
Eind: 95kg 15%

Dat is mijn doel. En ja, ik ben streng voor mijzelf :)
Ik ga overigens cleanbulken. Foto's maak ik morgen, ook ik loop telkens te k*tten met belichting.
 
Voilla.....Ik me vanmorgen gewogen en ik ben 86,6kg
 
Kun je de begin foto's van iedereen niet in de eerste post zetten?
Dan is er wat meer overzicht...
 
Back
Naar boven