Fitness Seller

"The cutting edge"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Steelpan

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
3.543
Lengte
1m80
Massa
100kg
Het nieuwe jaar is weer begonnen en het is tijd voor een deftige cut hier.
Voeding ben ik nog lekker mee aan het goochelen, moet ongeveer 2300 zijn maar ik eet nog teveel brood. Ik ben ook begonnen met intermittent fasting en dit bevalt me goed tot nu toe.

Me trainingsschema ook even aangepast en is nu een fullbody 3 keer per week zoals hier op het forum staat bij beginnersschema's. eerste 3 weken 3x 15 en de volgende 3 weken 3x12 of 3x10 maar dat zie ik tegen die tijd wel.

2 keer Squat en 1 keer Deadlift per week de rest gewoon 3 keer per week
Bench Press
Bent over row
Pull ups
Overhead press
Barbell curls
Kickbacks
Calf raises
Abs

En dan nog 30 mins cardio, die probeer ik ook op de rustdagen te doen.

Beginstats
180 cm
90 kilo
20-22 % vet

Doel over 16 weken, 85kg bij 15 %
Doel voor de zomer, voor t eerst van me leven blokjes zien :D en als dat niet gehaald wordt, dan gewoon op de goede weg zijn naar een gezonder leven.

Laatst bewerkt:
Dips invoegen ipv curls? Biceps wordt al genoeg belast...

• Topic Starter Topic Starter
Dit schema staat hier als voorbeeld schema. Ik kijk eerst een paar weken hoe dit bevalt want dips zijn k*t oefeningen om te doen. En de triceps wordt al getraind met de kickbacks

Nja weet dat de triceps voor 2/3 de dikte van je armen bepaalt. Dips vond ik ook k*t maar eens je start met ze te doen kan ik je zeggen dat het een oefening is van goudwaarde. Curls voelen mss leuker aan om te doen maar haal ze er maar uit en doe dips id plaats, doe ze om te beginnen 3x6 en je zal het al flink voelen aan je armen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven