Fitness Seller

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401

Dankje.:)

Pfff, de hele nacht liggen zweten en ijlen, zware koppijn en alles doet me zeer, lang geleden dat ik me zo beroerd voelde.Ben net met veel moeite maar opgestaan, eten lukt ook niet echt en ik ben alweer 2 kilo kwijt grrrr.
Hopelijk knap ik snel weer op want dit is niks zo.

...

Die 2 kilo is maag inhoud en vocht. Zou me daar niet druk om maken! Focussen op je herstel. Beterschap!

Sterkte kerel!:(

Voordeel is wel dat je volledig hersteld bent en de eerst komende trainingen kan knallen als een malle:D

ben je nog on trouwens?

Ouwe rakker , niet druk in maken.. Kijk naar mijn tegenslagen en toch ben ik er terug bovenop.. Gewoon knallen , alles binnenstouwen dat je kan !
H4rdk00r

• #2.405
Die 2 kilo is maag inhoud en vocht. Zou me daar niet druk om maken! Focussen op je herstel. Beterschap!

Dank u.:)

Sterkte kerel!:(

Voordeel is wel dat je volledig hersteld bent en de eerst komende trainingen kan knallen als een malle:D

ben je nog on trouwens?

Dank u, zou donderdag gaan trainen met Bartje maar zoals het er nu uitziet gaat het niet door denk ik.:(
Ben al een tijdje off btw.

Ouwe rakker , niet druk in maken.. Kijk naar mijn tegenslagen en toch ben ik er terug bovenop.. Gewoon knallen , alles binnenstouwen dat je kan !
H4rdk00r

Komt goed, tnx.:)

Rust lekker uit:)

Beter schap ouwe! Weekje rust en dan weer beunen!

Bro, rust maar ff uit. Ik kan donderdagavond niet. Maken gewoon ff nieuwe afspraak.

Beterschap

fokt op brah rustig aan doen

• #2.410
  • #2.411
Ondertussen voel ik me nog niet echt beter, slecht geslapen en te beroerd om mn bed uit te komen, bah.
Eten lukt ook niet, ten eerste heb ik geen honger en ten tweede hou ik het niet binnen, ik ga maar niet eens op de weegschaal staan.
Dan natuurlijk nog het psychologische aspect van geen afleiding en teveel tijd om na te denken, slechte combinatie **** dat.
Naja, nu wel weer genoeg zielig gedaan, ik ga de nieuwe geordie shore kijken, wat een bazenserie is dat!:D

...

Mweh balen dat t aanhoud. Nou niet vergeten te vreten, komt helemaal goed ouwe rukker!

• #2.413
Mweh balen dat t aanhoud. Nou niet vergeten te vreten, komt helemaal goed ouwe rukker!

Tnx Mekkes, afgezien van die k*tkoorts gaat het eigenlijk wel, ben alleen zo slap als een vaatdoek hoewel ik echt lang geslapen heb.
Eten is helemaal ruk, geen honger en ook weinig meer in huis, morgen komt er gelukkig even iemand wat dingetjes brengen.Ook leuk om weer eens een levend wezen te zien dan btw.:D

Levende wezens for the win. Melk geprobeerd? Als t niet ijskoud is moet je zo aardig makkelijk cals binnenkrijgen lijkt me.

• #2.415
Levende wezens for the win. Melk geprobeerd? Als t niet ijskoud is moet je zo aardig makkelijk cals binnenkrijgen lijkt me.

Beetje aanspraak is wel leuk idd na 4 dagen telefonische en internetcommunicatie, melk is al een weekje ofzo op en ik ben nou niet echt in staat boodschappen te gaan doen.:(

Fokt op brah

aan de paracetamol ! :)

Terug
Naar boven