- Waardering
- 12.551
lol
Ja rustig swa, bij jou?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe oke. Jordybuild probeert de komiek uit te hangen maar hij faalt hard as usual.
![]()
Hehe oke. Jordybuild probeert de komiek uit te hangen maar hij faalt hard as usual.
![]()
Wtf, van wie ben jij die de kloon ? En je bent een kloon want je zegt: maar hij faalt hard as usual
terwijl ik al 1 week niet heb gepost, en net in 1 van je eigen topics zeg je wie is Jordy?

Wtf, van wie ben jij die de kloon ? En je bent een kloon want je zegt: maar hij faalt hard as usual
terwijl ik al 1 week niet heb gepost, en net in 1 van je eigen topics zeg je wie is Jordy?
Ik zei, what is a jordy, learn 2 read brah.
Sorry voor dit offtopic gebazel Marcel.![]()

Hoe gaat het nu eigenlijk met je voeding Marcel? Ben je beetje clean aan het eten? Bulken?
geef mij ff een updateje
. Denk wel dat ik er weer tegen aan kanHoe gaat het nu eigenlijk met je voeding Marcel? Ben je beetje clean aan het eten? Bulken?
Sinds waneer is Ronnie Coleman NLgeef mij ff een updateje

Deze week weer begonnen met trainen. Denk wel dat ik er weer tegen aan kan

training van vandaag, schouders & abs.
BW 83,8 kg.
motivatie: 7/10
schouders
DB press
8x16
8x20
8x24
6x28
6x32
En een zooitje crunches.
Nice, goeie shoulder press!
Pak voeding nagenoeg hetzelfde aan. Beter lean muscle en wat langzamer dan bergen vet en wat meer muscle.![]()

Waaaat? 6x32 gemaxed? ik haal 4x35, dan moet jij 36 easy moeten halen :O
---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 19:38 ----------
Maar kan ook liggen aan de oefening ervoor schouder press ebt toch al meteen voor energy weg.