Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is altijd zo overduidelijk als syss/mahatma/? een kloon heeft
Wel nice training iig!

bart heeft ook schouders gedaan rond dezelfde tijd heheeh

Gaat de goede kant op 3000! komende tijd volproppen en trainen, dan zijn de kilos en zo weer op
![]()

Eff serieus marcel, wtf is wrong with your bishes
Ze zijn niet lelijk, maar wel altijd een beetje gestoord![]()
Eff serieus marcel, wtf is wrong with your bishes
Ze zijn niet lelijk, maar wel altijd een beetje gestoord![]()

Ik dacht dat Marcel alles met de deelde en nooit tegen me zou liegen.
Hier baal ik dus echt van he. Niet te gleuven

mooie training bro, weer aan de betere hand dus!
Gaat alles nog cool tussen jou en bish3000? Heb je nu een keer een normale weten te vinden?

Hee Marcel man, wat hoor ik nou? Ziekjes? Wat is dat nou voor stomme smoes, wij willen 90kg pics!

awww beterschap Marcel, was je eerst srs op 88KG 11%? Maak gewoon pics man, ik had zelf ook pics gemaakt toen ik like 18% bf was. Ook mooi om jezelf later mee te vergelijken = motivatie, dan ALLEEN pics te posten als jij je doel van 90KG heb bereikt en ripped bent. Het werkt motiverend om pics te posten als je er wat minder uitziet, bv die pic van mij van 18% op 10 maanden trainen, werd dikkertje genoemd etc, dat heeft me zoveel gemotiveerd dat ik in 2 maanden (dus na precies 1 jaar trainen) een fysiek had waar velen dachten dat ik kuurde, het is dus niet erg om eens pics te laten zien als je er wat minder uitziet bro, ben inmiddels op zo'n 14%