- Waardering
- 12.551
Hahaha nee ik hou niet zo van jazz why?
He mad, ik zeg toch niet dat je er wat aan kan doen.
Je zegt net zelf dit:
Dus ik concludeer:
Zo slap lul ik niet.
No not mad op zich heb je wel een punt alleen het ligt er maar aan hoe je naar de feiten kijkt.
Toen ik aan deze kuur begon ging ik ervan uit dat ik 6x in de week ging trainen en dat m'n rust en voeding optimaal zouden zijn.
Toen kon ik onverwacht aan het werk, 65 uur in de week en meer dan 3 a 4x per week trainen zat er niet in, te moe gewoon, daarbij kwam nog m'n portiersbaantje op zaterdagnacht.
Als klap op de vuurpijl kreeg ik een darmvirus te pakken 3 weken geleden, heb daar uiteindelijk nog 1,5 week mee doorgesukkeld voordat ik vorige week zo ziek werd dat ik letterlijk m'n bed niet meer uit kon komen.
Je kan het toeval of pech noemen iig ben ik nu aan het bridgen tot de volgende cycle en misschien ga ik wel een tijdje helemaal off.Ik ben allang blij dat ik weer normaal over straat kan nu zonder krom te lopen van de kramp of het idee dat ik elk moment moet schijten en dat ik weer rustigjes aan kan trainen.
No, just disappoint.

Niks, vraag mij af waardoor het fout is gegaan trainen/motivatie/gewicht icm kuren. Vorige keer was het ook zo, of het kan toeval zijn.
Of mag ik alleen zeggen, mooie training en mag ik voor de rest niks zeggen?
Je mag alles zeggen.

Uiteraard wordt de kuur op deze manier niet optimaal benut. Maar die 4-5kg is die kwijt, simpelweg doordat hij ziek was geworden. Kan je vrij weinig aan doen, behalve preventief een shitload vitamine naar binnen rammen.
Viel me eerlijk gezegd nog mee, had verwzcht dat ik minstens 15 kilo kwijt was, zo voelde het wel tenminste.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Le training van vandaag: benen!

BW 85,3 kg.
motivatie: ok!
benen
FSQ
8x50
6x70
6x90
4x100
3x110
1x120 pfff moeizaam..
smith seated calf raises
8x90
8x130
8x170
6x190
6x200
4x210
leg extensions
8x20
8x30
8x40
8x50
8x60
8x70
8x80
leg curls
8x20
8x30
8x40
8x50
8x60
8x70
rotary calf
12x25
12x35
12x45
12x55
10x65
En een zooitje crunches, wel een lekkere training.

dan doet hij het wel goed! Zou het zomaar wat kunnen worden later
!