Fitness Seller

The Final Chapter

lijken wel vrouwen kuiten:o:D:D:D
ik zou je doen
ohja, no homo:o

j/k bro nicee! maar ze verdienen wel wat meer aandacht de benen maar dat weet je zelf ook wel

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.122
lijken wel vrouwen kuiten:o:D:D:D
ik zou je doen

j/k bro nicee! maar ze verdienen wel wat meer aandacht de benen maar dat weet je zelf ook wel

Hahaha zal wel komen omdat ik ze geschoren heb.:o

Ik weet het brah, ik worstel nog steeds met die superdude trainingsmentaliteit maar het gaat al beter.

Hahaha zal wel komen omdat ik ze geschoren heb.:o

Ik weet het brah, ik worstel nog steeds met die superdude trainingsmentaliteit maar het gaat al beter.

haha denk het ook ja, ik haal gwn de tondeuze 1x in de maand er over heen. Zie je veel meer definitie dan dat je een heel oerwoud laat staan:p:o

gwn squaten/LP/extensions/legg curls doen en dan zijn die benen ook zo groot, en heb je nog een paar kg er bij;):D

Oerwoud ftw. En de reden dat ik om wheelpics vroeg was trouwens niet om te haten of whatever maar ben oprecht benieuwd hoe het er allemaal uit ziet in verhouding enzo. Progressiepics van wheels zijn zat te zien maar wheels van een kuurder die alleen kuiten pakt maakt me nieuwsgierig.

Lekkere beentjes van Bish3000

Nee, nice kalveren hoor..:D
Vandaag nog trainen?

• #5.126
haha denk het ook ja, ik haal gwn de tondeuze 1x in de maand er over heen. Zie je veel meer definitie dan dat je een heel oerwoud laat staan:p:o

gwn squaten/LP/extensions/legg curls doen en dan zijn die benen ook zo groot, en heb je nog een paar kg er bij;):D

Ja doe ik ook 1 a 2 keer in de maand, ik haal alleen ook nog het scheermes eroverheen, lekker glad.:o

M'n benen zijn niet eens echt dun ofzo er zit alleen totaal geen definitie in.Voor de zomer een paar centimeter en wat definitie zou mooi zijn.

Oerwoud ftw. En de reden dat ik om wheelpics vroeg was trouwens niet om te haten of whatever maar ben oprecht benieuwd hoe het er allemaal uit ziet in verhouding enzo. Progressiepics van wheels zijn zat te zien maar wheels van een kuurder die alleen kuiten pakt maakt me nieuwsgierig.

I know Mc, no problem.Ik wil best een keer een fullbody pic posten maar ik heb niet zo'n zin in de onvermijdelijke shitstorm die erop gaat volgen, temeer daar ik weet wat ik fout doe of liever gezegd niet doe.:o

Lekkere beentjes van Bish3000

Nee, nice kalveren hoor..:D
Vandaag nog trainen?

Hahaha, tnx maar zie ik toch liever die van bish3000.:D

Yep rug & abs vandaag en morgen benen zo God wil.

.

OWja die wil ik ook wel zien.. post eens?

nice bust that back mainnn good luck.

Ook voor morgen;) ben benieuwd:D:D:D

• #5.128
Rug & abs met focus op lats weer, vanaf volgende week pak ik onderrug er ook weer bij.

BW 91,2 kg.

motivatie 8/10

rug

EZ bar pullover (decline geprobeerd maar dat schoot niet op want ik kon me niet vastklemmen, dus maar weer gewoon flat)

8x25
8x30
8x35
8x40
6x45
6x50

one hand pull down

6x20
6x40
6x60
6x80
4x100 fkn zwaaaaar...

BOR

8x30
6x50
6x70
6x90
4x110

seated cable row narrow grip

8x40
8x50
8x60
8x70
6x80 viel tegen..

vertical traction

12x60
12x70
12x80
12x90

En wat crunches, lekkere training.:)

Sterkte training, wel behoorlijk fag dat je benen scheert. Sorry marcel:roflol::roflol::roflol::roflol:

sterke training bro, mirin' hard at 100kg 1h pulldown.

bodyweight crunches?

- benen scheren
- niet squatten
- niet deadliften

Beheurlijk gay

Laatst bewerkt:
lol oke, ze lijken idd wel op vrouwen benen, dacht ik serieus op 1e pica omdat ik bish3000 zag lol.

Maar he, dat is een combinatie van wtf-bruinheid en scheren.

• #5.135

Ook met plates.

- benen scheren
- niet squatten
- niet deadliften

Ik nomineer dit topic tot gayste topic van 2011

Gefeliciteerd
xoxo sophie

trollface.jpg

NIce back gebustttt voor een fag ben je toch aardig sterk.

lol oke, ze lijken idd wel op vrouwen benen, dacht ik serieus op 1e pica omdat ik bish3000 zag lol.

Maar he, dat is een combinatie van wtf-bruinheid en scheren.

hahaha geef toe je kwam er pas achter nadat je je scherm had ondergespoten..

2hqv1hg.png

Nice calves van bish3000 hoor, traint zij ook?

j/k mirin calves:o

Terug
Naar boven