Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijken wel vrouwen kuiten
ik zou je doen
j/k bro nicee! maar ze verdienen wel wat meer aandacht de benen maar dat weet je zelf ook wel

Hahaha zal wel komen omdat ik ze geschoren heb.
Ik weet het brah, ik worstel nog steeds met die superdude trainingsmentaliteit maar het gaat al beter.

haha denk het ook ja, ik haal gwn de tondeuze 1x in de maand er over heen. Zie je veel meer definitie dan dat je een heel oerwoud laat staan
gwn squaten/LP/extensions/legg curls doen en dan zijn die benen ook zo groot, en heb je nog een paar kg er bij![]()

Oerwoud ftw. En de reden dat ik om wheelpics vroeg was trouwens niet om te haten of whatever maar ben oprecht benieuwd hoe het er allemaal uit ziet in verhouding enzo. Progressiepics van wheels zijn zat te zien maar wheels van een kuurder die alleen kuiten pakt maakt me nieuwsgierig.

Lekkere beentjes van Bish3000
Nee, nice kalveren hoor..
Vandaag nog trainen?

Sterkte training, wel behoorlijk fag dat je benen scheert. Sorry marcel![]()

sterke training bro, mirin' hard at 100kg 1h pulldown.

- benen scheren
- niet squatten
- niet deadliften
Ik nomineer dit topic tot gayste topic van 2011
Gefeliciteerd
xoxo sophie
lol oke, ze lijken idd wel op vrouwen benen, dacht ik serieus op 1e pica omdat ik bish3000 zag lol.
Maar he, dat is een combinatie van wtf-bruinheid en scheren.
lol oke, ze lijken idd wel op vrouwen benen, dacht ik serieus op 1e pica omdat ik bish3000 zag lol.
Maar he, dat is een combinatie van wtf-bruinheid en scheren.