- Waardering
- 12.551
Zolang cardio maar minstens 30min duurt voor goede vet verbranding! Mis nog in zijn log posts hoeveel kcal hij tijdens cardio verbrand.![]()
Ah, goed om te weten!4 uur is toch geen overkill of wel?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang cardio maar minstens 30min duurt voor goede vet verbranding! Mis nog in zijn log posts hoeveel kcal hij tijdens cardio verbrand.![]()

. Goed?Ah, goed om te weten!4 uur is toch geen overkill of wel?![]()
Zal volgende keer mn hartslagmeter met kcalverbruik meenemen,is best nauwkeurig. Goed?

Dan verbrand je spieren! Zou maar bcaa's nemen dan tijdens je cardio!

Als je zon last van je schouder heb, waarom niet even rustig aan doen/stoppen voor korte tijd en dan knallen met kuur?
Toch sterke BP en decline cp, wel oppassen met je schouder brah
en nice gearjuicyluicy

denk dat hij dat al vaker heeft geprobeerd, echter is zo dat een schouderblessure meestal toch opnieuw opduikt/niet weggaat. Dus kan hij blijven rustig aan doen ect.. maar is het een waste of time. Ben maar aan het gissen, misschien is marcel gewoon koppig.Als je zon last van je schouder heb, waarom niet even rustig aan doen/stoppen voor korte tijd en dan knallen met kuur?

denk dat hij dat al vaker heeft geprobeerd, echter is zo dat een schouderblessure meestal toch opnieuw opduikt/niet weggaat. Dus kan hij blijven rustig aan doen ect.. maar is het een waste of time. Ben maar aan het gissen, misschien is marcel gewoon koppig.
ot; mooi volume, dat je op het einde van je training nog zoveel kracht overhoudt. /mirin

Nice work mate!
Sweet tren dreams... ga je weer knallen
DNP toch maar niet nee... reden? DNP is juist de manier om vet kwijt te raken en spieren te behoudenIk neem het ook niet hoor... Dood Na Pil is mij to much risk...

Jij bent natuurlijk geen groentje wah! Komt best in orde kerel!
Snel weer een bakkie doen kerel, ff voor en na de kuur van jou, is altijd nice om te zien die beer na dino transformatie!
Ik heb echt hetzelfde met dnp, vind het te link. Ik hou het wel bij clen en ephidrine, das vertrouwd.

volgende week woensdag t/m zaterdag heb ik avond dienst kerel, kijk maar of je tijd hebt. cheers