XXL Nutrition

The Final Chapter

4 uur maar, valt me beetje tegen brah :roflol:

Hey Marcel, hoeveel woog je vanochtend?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.168
Borst & triceps vandaag, ging wel aardig maar ik merk dat ik toch wel wat kracht kwijt ben...:(

BW 94,4 kg.:mad:

motivatie 8,5/10

borst

BP

6x50
6x70
6x90
6x110
5x130
2x150 toch weer wat last van m'n schouder bij hoger gewicht.

17x70

peckdeck

12x45
12x55
12x65
12x75
12x85

decline chestpress (plate loaded)

10x40
8x80
8x120
8x160

15x80

cable flyes

12x10
12x12,5
12x15
12x17,5
12x20
4x22,5

DB press

3x12x32

En nog wat tricep pompwerk, niet noemenswaardig verder.

Vandaag ook m'n gear binnengekregen en ik ga maandag beginnen, in eerste instantie 8 weken maar als er nog rek in zit verleng ik met 2 weken.

-wk 1-8 200 mg. test prop EOD
-wk 1-8 200 mg. trenbolone acetaat EOD

hier twijfel ik nog over:

-wk 6-12 winny 80mg. ED

Verder heb ik er nog stackers 2 bij en DNP heb ik ook in huis maar ik denk niet dat ik dat ga gebruiken.
Dit weekend even een voedingsschema in elkaar flansen en maandag de eertse spuit erin!:woot:
Doel is rond de 10-11% te komen zonder uiteraard teveel (spier)massa te verliezen.

Laatst bewerkt:
Als je zon last van je schouder heb, waarom niet even rustig aan doen/stoppen voor korte tijd en dan knallen met kuur?

Toch sterke BP en decline cp, wel oppassen met je schouder brah
en nice gear :D juicyluicy

• #6.171
Als je zon last van je schouder heb, waarom niet even rustig aan doen/stoppen voor korte tijd en dan knallen met kuur?
denk dat hij dat al vaker heeft geprobeerd, echter is zo dat een schouderblessure meestal toch opnieuw opduikt/niet weggaat. Dus kan hij blijven rustig aan doen ect.. maar is het een waste of time. Ben maar aan het gissen, misschien is marcel gewoon koppig. :p

ot; mooi volume, dat je op het einde van je training nog zoveel kracht overhoudt. /mirin

Nice work mate!

Sweet tren dreams... ga je weer knallen:)

DNP toch maar niet nee... reden? DNP is juist de manier om vet kwijt te raken en spieren te behouden :) Ik neem het ook niet hoor... Dood Na Pil is mij to much risk...

• #6.174
denk dat hij dat al vaker heeft geprobeerd, echter is zo dat een schouderblessure meestal toch opnieuw opduikt/niet weggaat. Dus kan hij blijven rustig aan doen ect.. maar is het een waste of time. Ben maar aan het gissen, misschien is marcel gewoon koppig. :p

ot; mooi volume, dat je op het einde van je training nog zoveel kracht overhoudt. /mirin

Tnx haaiike!:D

Nice work mate!

Sweet tren dreams... ga je weer knallen:)

DNP toch maar niet nee... reden? DNP is juist de manier om vet kwijt te raken en spieren te behouden :) Ik neem het ook niet hoor... Dood Na Pil is mij to much risk...

Wordt de eerste keer tren, ben benieuwd hoe ik erop reageer.
Normaal gesproken heb ik eigenlijk nooit last van sides maar tren is schijnbaar nogal heftig psychisch.
We zullen het zien!:D

Dunno brah, beetje teveel linke verhalen op het net gezien en idd ik wil nog niet dood..:o

Jij bent natuurlijk geen groentje wah! Komt best in orde kerel!

Snel weer een bakkie doen kerel, ff voor en na de kuur van jou, is altijd nice om te zien die beer na dino transformatie!

Ik heb echt hetzelfde met dnp, vind het te link. Ik hou het wel bij clen en ephidrine, das vertrouwd.

Wanneer mag ik bij jouw basic fit komen spelen?

• #6.177
Jij bent natuurlijk geen groentje wah! Komt best in orde kerel!

Snel weer een bakkie doen kerel, ff voor en na de kuur van jou, is altijd nice om te zien die beer na dino transformatie!

Ik heb echt hetzelfde met dnp, vind het te link. Ik hou het wel bij clen en ephidrine, das vertrouwd.

Ik hoop het wel, ik heb in ieder geval goeie begeleiding!;)

Wanneer heb je weer avond bij de H.?Kom ik sws ff bakkie doen!

Wanneer mag ik bij jouw basic fit komen spelen?

Wanneer jij wilt?Np toch?;)

Waar woon je?

volgende week woensdag t/m zaterdag heb ik avond dienst kerel, kijk maar of je tijd hebt. cheers

Terug
Naar boven