MuscleMeat

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.621
3 IU/ED maar wel HG(nordi) nu voor het eerst UG omdat ik al 1,5 maand geen HG kan krijgen.

hoe lang dan. Year round?

Geen idee brah, zelf kan ik dat niet zo goed beoordelen maar ik hoor van vrijwel iedereen dat ik niet 'kleiner' lijk hoewel ik 13 kilo kwijt ben en daar gaat het om.:)

Hm, dat zal waarschijnlijk eerder van de andere shit komen wat hij genomen heeft, HGH is niet echt een massabouwer.

Klopt, die nam wel meer dan alleen HGH.:o
Wel goed man, 13 kilo, damn! Ik geef het toe, ik ben te lui om helemaal terug te gaan lezen maar hoeveel wil je nu nog kwijt?

marcel op 3% vet :D

• #6.629
7-8% is zat.

Als ik het ooit haal.:(

als hgh zo goed helpt met vetverbranden wel :trollface:

Wat is dat verhaal over spierkwaliteit nou, lees er wel meer over? Is dat srs of gewoon broscience ;p

• #6.635
Wat is dat verhaal over spierkwaliteit nou, lees er wel meer over? Is dat srs of gewoon broscience ;p

HGH wordt verondersteld satellietspiercellen te activeren en de aanmaak van nieuwe spiercellen te bevorderen terwijl AAS alleen bestaande spiercellen vergroot.
AAS + HGH = winwin, althans in theorie dan.

HGH wordt verondersteld satellietspiercellen te activeren en de aanmaak van nieuwe spiercellen te bevorderen terwijl AAS alleen bestaande spiercellen vergroot.
AAS + HGH = winwin, althans in theorie dan.

Ja heb wel gelezen dat je met hgh meer spiervezels aanmaakt, terwijl aas deze alleen vergroot. Maar ray simonds zegt in zn topic ook dat goede voeding enzo voor betere kwaliteit zorgt ???

• #6.637
Ja heb wel gelezen dat je met hgh meer spiervezels aanmaakt, terwijl aas deze alleen vergroot. Maar ray simonds zegt in zn topic ook dat goede voeding enzo voor betere kwaliteit zorgt ???

Geen idee, dat klinkt eerder als broscience imo.

Geen idee, dat klinkt eerder als broscience imo.

ja hoor, als je maar genoeg eet. kwaliteit van je voeding bepaald wel de kwaliteit van je spieren

Je kunt het vergelijken met een dier dat goede voeding krijgt en een dier dat 'rommel' krijgt. Het dier dat goede voeding krijgt zal een beter produkt afleveren:)

Soms zie ik dat mensen te snel groeien (misschien ook met slechte voeding) en dat ze in kwaliteit achteruit gaan. Geef je lichaam daarom goede voeding en de tijd om te ontwikkelen

Er zijn verschillende situaties.. Maar er zijn vele die heel snel aankomen in een korte tijd, soms gepaard met slechte voeding, waarbij meer als de helft van de gewonnen spiermassa bestaat uit vocht en/of vet. Je hebt ook gevallen die, vaak te snel, spiermassa aankomen en waarbij de spierkwaliteit achteruit gaat.. Dus de bv de spierseraratie/hardheid/kwaliteit.
Houd daarom altijd je voeding zo schoon mogelijk (onbewerkte produkten) voor schone en droge spiermassa.

:o

Terug
Naar boven