Fitness Seller

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.641
"waarbij meer als de helft van de gewonnen spiermassa bestaat uit vocht en/of vet."

Wel heel erge broscience dit :roflol:

Demian heeft een nieuwe goeroe gevonden.:roflol:
Anyway, zover ik weet kan alleen de hoeveelheid water/vocht in cellen varieren btw.

Geen disrespect naar Ray btw.

Aas = hypertrofie
hgh = hyperplasie

HGH wordt verondersteld satellietspiercellen te activeren en de aanmaak van nieuwe spiercellen te bevorderen terwijl AAS alleen bestaande spiercellen vergroot.
AAS + HGH = winwin, althans in theorie dan.

Dit. Die jongen waar ik het eerder over had deed dat. Grootste beul die ik ooit heb gezien.

Alleen je hgh gains gaan ook nooit meer weg?

• #6.645
buff op je 80ste door hgh van je 30ste

Nee, helaas niet. Heb 'm ook al maanden niet meer gezien in de gym.. Jammer, want was echt een aardige kerel. Gestoord als een gek, hele weekend zat ie vol met drank en sos, maar groot was ie wel.
Hij was een jaar of 34, vanaf zijn 18e praktisch non-stop aan de AAS en HGH - met alle gevolgen en complicaties van dien. Op gegeven moment waren zijn biceps zo groot dat hij niet eens meer kon bellen. :o
Misschien is hij wel dood.

• #6.648
Armen vandaag.

BW 83,4 kg.

triceps

cable PD

10x20
10x30
10x40
10x50

CGBP

8x50
8x70
8x90
6x110

skulls

10x30
10x35
10x40
10x45
10x50
6x55

biceps

cablecurls

10x20
10x30
10x40
7x50

DB curls

8x18
8x20
8x22

DB preachercurls

8x20
8x22
8x24
6x26

---

Nog steeds mooie gewichten! :D

Goed bezig!

Lekker hoor curlkoning! Maar db preacher curls hoger dan gewone curls? Ik heb de preachercurls allang verbannen uit mijn routine, maar dacht dat preacher altijd beduidend lager was dan gewone curls?

• #6.653
Lekker bezig brah! Sterke skulss

Sure...:D

Hoe meer je tegen je max zit, hoe meer schoonheidsfoutjes erin sluipen

Terug
Naar boven