- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee hoor, Marcel was alleen maar neukertje.
En nog slechte ook.
1 april![]()

Bw. 86,3
Denk dan dat je met een andere Marcel in de war bent.![]()

Heb je geen last meer van je biceps, is het je schouder xD
Sterke CGBP en skulzzz

Bro, zo laag in reps lokt ook blessures uit natuurlijk
6 hh voor armen?
Nee man.
10-12
Pompen die guns
En onderarmen dan?
Alles tussen de 6 & 10 reps is ok. Krijg je met goede form geen blessure van. Ga je richting 5 reps en minder
word het al gevaarlijk. Maar zo laag in reps gaan op isolatie gaan is nergens goed voor imo. Enkel voor de
grote compounds geschikt.
Waarom bij isolatie oefeningen nergens goed voor?Het idee erachter was eigenlijk dat ik liever 5x6 reps per oefening doe en met een zwaarder gewicht eindig dan bijv. 4x8 reps en met een lichter gewicht eindig omdat ik geen kracht meer heb voor het zwaardere gewicht.Als ik bijv. een oefening met 5x8 reps doe haal ik nooit het eindgewicht wat ik met 4x6 of desnoods 5x6 haal.
Daar hoor je gewoon TUT te creeeren en geen kracht. Anders ga je pezen, 
uitvoering gaat altijd voor gewicht Robbie
Ook met compunds.
Nu ja, voor isolatie dan toch 

lekker bezig hier kerel! Binnen kort idd weer ff knallen samen, ik ben alleen te druk man, moet nu ook vaak 's avonds trainen en ik haat dat... Vind jij wel prettig natuurlijk![]()

Omdat het isolatie isDaar hoor je gewoon TUT te creeeren en geen kracht. Anders ga je pezen,
gewrichten belasten met hoog gewicht die eigenlijk niet bedoeld zijn om zo belast te worden.
Isolatie hoor je gewoon naar reps te kijken en niet naar gewicht. Nu ja, mijn inziens![]()

uitvoering gaat altijd voor gewicht Robbie
Ook met compunds.

wat zit je nou ook te front raisen als je nog moet pressen![]()