Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was je al een keer naar de fysio geweest voor die pees?

Supplementen en medicijnen ter preventie en genezing van onstoken aanhechting
Er zijn diverse voedingstoffen en supplementen die kunnen helpen bij voorkomen of herstellen van schade aan de aanhechting:
Visolie: Visolie werkt zowel preventief als genezend voor ontstekingen in de aanhechtingen. Aanbevolen hoeveelheid: 5gram per dag.
Glucosamine: Glucosamine wordt vaak geprezen als supplement voor de gewrichten omdat het kraakbeen herstelt. Glucosamine zorgt echter ook voor de afgifte van glycosaminoglycanen. Deze worden gebruikt om de pezen te herstellen. Aanbevolen hoeveelheid is 1500mg en 4 keer per dag 1500mg als je al een ontsteking hebt.
Vitamine C: Vitamine C bevordert de aanmaak van collageen dat nodig is voor herstel van de aanhechting. Aanbevolen hoeveelheden variëren tussen de 1000mg en 3000mg per dag voor volwassenen. Dit verschilt natuurlijk per persoon. Vitamine C wordt vaak verkocht in ‘Time-released’ capsules die zorgen voor een evenwichtige, langdurige afgifte van vitamine C.
Magnesium: Magnesium kan de spanning van de spier en aanhechting verlagen en hiermee de kans op een ontsteking. Aanbevolen hoeveelheid is 500mg per dag verdeeld over 2 momenten.
Gember en kurkuma: Van bepaalde kruiden zoals gember en kurkuma is aangetoond dat deze ontstekingremmend werken.
Ontstekingsremmers: zoals Ibuprofen en aspirine.

)
)
matige training ? dit is gewoon een bryce training man
![]()
Denk dat hij weer matig vind.
Koud, klote wind, geen zon.

Eerlijk gezegd heeft het weer wel invloed op m'n humeur idd, als je bedenkt dat het vorig jaar om deze tijd 20 graden was kan ik daar flink chagrijnig van worden.
Gelukkig heb ik m'n eigen zonnetje in huis haha.![]()

Eerlijk gezegd heeft het weer wel invloed op m'n humeur idd, als je bedenkt dat het vorig jaar om deze tijd 20 graden was kan ik daar flink chagrijnig van worden.
Gelukkig heb ik m'n eigen zonnetje in huis haha.![]()

Dat zonnetje in huis is reden genoeg om je niet te ergeren aan de rest joh, kom op.![]()

matige training ? dit is gewoon een bryce training man
![]()