- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amen to this, ik zat door de week op 2000 kcal in m'n cut, en trackte za en zo niks. Viel niks meer af. Nu bulk ik op 3400 (wel ma tot zo) en kom ik al niks meer aanHele junk dag is nergens voor nodig met zoveel vet reserves
(Even serieus, het kan zo je hele week cutten verneuken)
Hele junk dag is nergens voor nodig met zoveel vet reserves
(Even serieus, het kan zo je hele week cutten verneuken)

Fabrikanten zijn allesbehalve dom. Ze weten exact welke termen bij de wet zijn beschermd en welke ze vrijuit op de verpakking mogen zetten. Vaak lijken de onbeschermde termen heel erg op de beschermde termen. Fabrikanten maken hier handig gebruik van, om je eens even lekker te misleiden.
Een goed voorbeeld hiervan is de Liga Fruitkick eXtra Framboos. Op de verpakking staat: 'met 46% fruitvulling'. Dit wekt de suggestie dat zo'n reep uit 46% fruit bestaat. Dat moet wel gezond zijn toch? Niets blijkt minder waar. Liga maakt simpelweg gebruik van de mazen in de Warenwet. De term fruitvulling is niet beschermd en dus mag Liga formeel zeggen dat zijn Fruitkick 'vol fruit' zit. In werkelijkheid bevat de reep maar 6,7% fruit.
Lees even mee wat Liga allemaal als 'fruitvulling' rekent: glucosefructosestroop, vulstoffen, glycerol, suiker, dextrose, geleermiddel (pectine), gemodificeerd zetmeel, voedingszuren, zuurteregelaars, aroma en… een beetje fruit. Creatief rekenen, noemen we dat bij foodwatch. Liga levert je een reepje pure misleiding.

@Pillz had gelijk, 1 junkdag en gelijk de hele week voor niks honger geleden.Op zo'n hele dag cheaten is het gevaar dat je duizenden kcal eet.
Als je het beperkt tot 1 meal is het al stukken minder.

Was ff vergeten dat incline iets zwaarder is dan flat.Is dat eten dat je logt tot aan de training of van de hele dag ?

0,25 l. lactose arme melk 119 kcal
40 gr. bambix 153 kcal
1 krop ijsbergsla ?
50 ml. sladressing 41 kcal
5 eieren 500 kcal?
600 gr. kipfilet 750 kcal
500 gr. groentemix 150 kcal
boemboe 46 kcal
totaal: +/- 1750 kcal
Ik zou spontaan om me heen gaan meppen op dit aantal kcal... Succes en leuk logje voor de rest.