Fitness Seller

The Final Chapter

Het fantastische gevoel van ON zijn... elk setje kapot zitten maar toch steeds 1a2 extra reps uit je mouw schudden, nog een oefening extra doen met extra dropsetjes gewoon omdat het kan, cheatmaaltijd wordt cheatweekend maar je VP blijft gelijk, trainingssessie van 2 u afwerken en de dag nadien fris wakker worden en er weer 2u invliegen, elke week je shirt wat strakker voelen zitten, ...

Ja, het fantastische gevoel van ON zijn... ik mis het ook wel :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.982
Het fantastische gevoel van ON zijn... elk setje kapot zitten maar toch steeds 1a2 extra reps uit je mouw schudden, nog een oefening extra doen met extra dropsetjes gewoon omdat het kan, cheatmaaltijd wordt cheatweekend maar je VP blijft gelijk, trainingssessie van 2 u afwerken en de dag nadien fris wakker worden en er weer 2u invliegen, elke week je shirt wat strakker voelen zitten, ...

Dat feel als je in de spiegel kijkt en een goed lichaam ziet in plaats van dit miezerige lijfje.:sad:

Mijn vp blijft echt niet gelijk na een cheat weekend en ik ben on :dunno:

• #8.988
Ram die spuit er dan in :roflol:

Neen bro, lekker doen waar je je goed bij voelt :)

Will do!

Mijn vp blijft echt niet gelijk na een cheat weekend en ik ben on :dunno:

Kan een paar tienden van een procent fluctueren ja :p

Ik moet wel helaas.. lijkt leuk zoveel eten maar ben blij dat ik vandaag even een no-dieet dagje had dan eet ik echt even minder zo fijn :o :roflol:

Wil wel een weekje ruilen hoor.

• #8.989
Plannen zijn weer gewijzigd, legday verplaatst naar morgen ivm traindate.
Tot nu toe nog niet naar de gym gered vanwege nieuwe phone die vanmorgen geleverd werd dus hele middag lekker gespeeld.
Als ik vanavond ga dan wordt het armen, kans is aanwezig.

• #8.992
  • Sad
Waarderingen: Bubs
Voor iemand met een onderhoud van 1600kcals klinkt dit :gek:.
Ik zit rond de 6k clean .. snap dat het onwerkelijk klinkt maar je lichaam vind dat niet geweldig na x weken :(

*Meer in de zin van dat je gewoon geen zin meer hebt in eten

Leeftijd en natty test waardes om niet heel vrolijk van te worden gok ik...

En jouw metabolisme is sowieso een geval apart natuurlijk.

• #8.996
Nog steeds onwerkelijk dat je zo laag moet gaan man

Naja het went wel op den duur.
Hoop ik.:roflol:

Leeftijd en natty test waardes om niet heel vrolijk van te worden gok ik...

En jouw metabolisme is sowieso een geval apart natuurlijk.

Hormonale systeem sws totaal verneukt, dat icm medicatie is geen ideaal klimaat voor hypertrophie.
Vreemd genoeg ondanks dramatisch lage testwaardes nog steeds een achterlijk hoog libido.

Naja het went wel op den duur.
Hoop ik.:roflol:

Hormonale systeem sws totaal verneukt, dat icm medicatie is geen ideaal klimaat voor hypertrophie.
Vreemd genoeg ondanks dramatisch lage testwaardes nog steeds een achterlijk hoog libido.
Blijf het vreselijk vinden voor je dat je zo extreem laag moet man :(

Ik zit rond de 6k clean .. snap dat het onwerkelijk klinkt maar je lichaam vind dat niet geweldig na x weken :(

*Meer in de zin van dat je gewoon geen zin meer hebt in eten
6k zou ik nu ook niet dagelijks willen binnenwerken, maar met een onderhoud van 2000-2500 zou ik al een gat in de lucht springen :rolleyes:.
Ah, a girl can dream... :p.

Laat ons weten hoe de training ging @Nomen Nescio ;)!

Terug
Naar boven