MuscleMeat

The Final Chapter

zo das een beste training, kan me wel voorstellen dat de dumbbells zowat uit je handen vielen, dikke pomp training bro!

nice

Ja echt, had dit 12 jaar eerder moeten weten...

Morgenvroeg rug trainen en wat buikshit, dan fysio en ik ga in de middag gewoon even terug voor de mega pomp, supersets biceps/triceps.

Holy crab, ik lees het terug en kom tot de conclusie dat ik een Uberpomp addict ben geworden....

NICE CGBP, IKKU MORGEN OOK DOEN!!:D zon chille oefening he

enne beter pomp addicted dan noxipro addicted want dat kost geld hehehe:D

Ik doe ook al BP, dan incline, skullcrushers en overhead extensions. Dat overleven m'n armpjes niet denk ik :p. Volgende schema weer!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.112
Ik doe ook al BP, dan incline, skullcrushers en overhead extensions. Dat overleven m'n armpjes niet denk ik :p. Volgende schema weer!

Train je je triceps niet apart dan?Altijd in combinatie met borst?
Anders zou je gwn de skullcrushers eens kunnen switchen met CGBP,om de training ofzo.

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Maak je niet druk bro, jouw tijd komt nog wel, jwz.;)

toch een good train
wat voor BW aim je op op het moment?

:D:D Yeah daar komt die 100 aan haha.

Bij de DB Curls kan ik je eerste setje mee curlen. :cool: Binnenkort maar even curlen dan haha.

Zal wel erg verkeerd overkomen...:rolleyes:

curlen is gewoon voor de echte mannen die niet bang zijn dat ze gezien worden als superdudes:)

nice train again

en vreet nu eindelijk eens wat meer kerel :p

Train je je triceps niet apart dan?Altijd in combinatie met borst?
Anders zou je gwn de skullcrushers eens kunnen switchen met CGBP,om de training ofzo..;)

Ma borst+tri
Wo rug+bi
Vr schouders+benen
Di+zo hardlopen.

Op de gym zeiden ze dat 1 dag puur voor de armpjes af te raden is als beginner. Ben nog niet zo lang bezig natuurlijk.

Ga hem idd wel lekker afwisselen. ;) hij is zo heerlijk.
Cheers man!

Terug
Naar boven