Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar je vet% ging toch ook langzaam omlaag had ik begrepen?

Schommelt nogal krijg ik de indruk maar een kennis zei dat het ook onderhuids vocht kon zijn.
Ik wil t binnenkort weer s laten meten, dan weet ik het zeker.

mm okey, naja tis iig zeker voor jou dat je er straks beachproof bij staat!![]()

Ja weekend is bij mij ook klote, meestal vrijdag en zaterdagnacht werken dus zaterdag en zondag niet trainen.
Het gooit ook je hele ritme door de war.
Wat is de logica daarachter..?
Het is logisch dat je borstomvang etc toeneemt. Maar als je juiced zou je imo toch iets harder moeten groeien dan dit. De reden daarvaan is 100% in je voeding/rust te vinden want je traint goed.

Klopt helemaal, ik draai ook nachtdiensten, sucks big time qua trainen en voeding, ritme, the whole sjabang is ****t up.

Parabolan only dan of stacken met test?Hoe lang dan en welke hoeveelheid?Is toch een trenderivaat?
Of SuperTren (hoor ik ook wel leuke dingen van)
Tren Ace 60mg / Tren Ent 60mg & Tren Cyclohexylmethylcarbonate (parabolan) 30mg *
Heb je ook para erbij. 75mg eod is gangbaar.
En idd met test erbij.

Experiment.Shitload aan proteine en weinig carbs, kijken wat dat doet.
Ik zit inmiddels in de 17e week van m'n kuur en de rek is er dan wel een beetje uit.
Over 3 weken ga ik of een paar weken bridgen of een nieuwe kuur starten met een andere stof, ik ben er nog niet helemaal uit en suggesties zijn welkom.
Qft.![]()
als je slim bent ga je lekker nakuren....herstellen. zag op de foto's dat je ook behoorlijk veel vocht vasthoudt...dat zal je wel weer snel kwijtraken. dan kan je de balans opmaken.
gewoon zo zwaar mogelijk blijven trainen en uiteraard clean eten.

Rustig aan gedaan... mad brah
Klasse training met klasse volume weer!

Srs, voor mijn gevoel een relaxte training hoor, zou 'm zo nog een keer over kunnen doen.
Tnx brah.![]()

Lekker lappie vlees Marcel
Ben benieuwd wanneer t moment voor jou was om te gaan kuren trouwens. Puur interesse, mag ook per PB maar volgens mij ga je dr wel relaxed mee om.