XXL Nutrition

The Final Chapter

Maar je vet% ging toch ook langzaam omlaag had ik begrepen?

Doe dit pas sinds dinsdag bro.:)

Wat is de logica daarachter..?

Het is logisch dat je borstomvang etc toeneemt. Maar als je juiced zou je imo toch iets harder moeten groeien dan dit. De reden daarvaan is 100% in je voeding/rust te vinden want je traint goed.

Ja weekend is bij mij ook klote, meestal vrijdag en zaterdagnacht werken dus zaterdag en zondag niet trainen.
Het gooit ook je hele ritme door de war.

Klopt helemaal, ik draai ook nachtdiensten, sucks big time qua trainen en voeding, ritme, the whole sjabang is ****t up.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.167
Wat is de logica daarachter..?

Het is logisch dat je borstomvang etc toeneemt. Maar als je juiced zou je imo toch iets harder moeten groeien dan dit. De reden daarvaan is 100% in je voeding/rust te vinden want je traint goed.

Experiment.Shitload aan proteine en weinig carbs, kijken wat dat doet.

Ik zit inmiddels in de 17e week van m'n kuur en de rek is er dan wel een beetje uit.
Over 3 weken ga ik of een paar weken bridgen of een nieuwe kuur starten met een andere stof, ik ben er nog niet helemaal uit en suggesties zijn welkom.;)

Klopt helemaal, ik draai ook nachtdiensten, sucks big time qua trainen en voeding, ritme, the whole sjabang is ****t up.

Qft.:)

parabolan ;)

Parabolan only dan of stacken met test?Hoe lang dan en welke hoeveelheid?Is toch een trenderivaat?

Of SuperTren (hoor ik ook wel leuke dingen van)
Tren Ace 60mg / Tren Ent 60mg & Tren Cyclohexylmethylcarbonate (parabolan) 30mg *
Heb je ook para erbij. 75mg eod is gangbaar.

En idd met test erbij. (en een beetje deca erbij doet ook wonderen)

Laatst bewerkt:
  • #1.171
Of SuperTren (hoor ik ook wel leuke dingen van)
Tren Ace 60mg / Tren Ent 60mg & Tren Cyclohexylmethylcarbonate (parabolan) 30mg *
Heb je ook para erbij. 75mg eod is gangbaar.

En idd met test erbij.

Zal het meenemen in de overweging, tnx maat!:)

Experiment.Shitload aan proteine en weinig carbs, kijken wat dat doet.

Ik zit inmiddels in de 17e week van m'n kuur en de rek is er dan wel een beetje uit.
Over 3 weken ga ik of een paar weken bridgen of een nieuwe kuur starten met een andere stof, ik ben er nog niet helemaal uit en suggesties zijn welkom.;)
Qft.:)

als je slim bent ga je lekker nakuren....herstellen. zag op de foto's dat je ook behoorlijk veel vocht vasthoudt...dat zal je wel weer snel kwijtraken. dan kan je de balans opmaken.
gewoon zo zwaar mogelijk blijven trainen en uiteraard clean eten.

• #1.173
als je slim bent ga je lekker nakuren....herstellen. zag op de foto's dat je ook behoorlijk veel vocht vasthoudt...dat zal je wel weer snel kwijtraken. dan kan je de balans opmaken.
gewoon zo zwaar mogelijk blijven trainen en uiteraard clean eten.

Dank je voor je reactie, ook dit zal ik zeker meenemen in m'n overweging!:)

• #1.174
Vandaag schouders, armen en abs gedaan.Expres rustig aan gedaan want ik wil woensdag weer een gaan proberen te benchen.

BW 87,9 kg.

biceps

DB curls

8x14
8x16
8x18
8x20

cable curl touw

8x20
8x25
8x30
8x35
8x40
8x45

triceps

DB extensions liggend

8x14
8x16
8x18
8x20
8x22
6x24 fail

CGBP

8x50
8x70
8x80
8x90
8x100

cable PD

8x25
8x30
8x35
8x40
8x45
5x50 fail

schouders

shoulder press

8x30
8x40
8x50
8x60
8x70

DB side raises

8x12
8x14
8x16
8x18

DB front raises

8x14
8x16
8x18
8x20

Edit: Oeps, facepulls vergeten te vermelden.

facepulls

8x40
8x50
8x60
8x70
8x80

En abs.
Nu avondeten jammie.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Rustig aan gedaan... mad brah

Klasse training met klasse volume weer!

Dat avondeten wil ik gerust eventjes 'lenen' ;)

Lekker lappie vlees Marcel :)

Ben benieuwd wanneer t moment voor jou was om te gaan kuren trouwens. Puur interesse, mag ook per PB maar volgens mij ga je dr wel relaxed mee om.

• #1.180
Dat avondeten wil ik gerust eventjes 'lenen' ;)

Te laat!:D

Lekker lappie vlees Marcel :)

Ben benieuwd wanneer t moment voor jou was om te gaan kuren trouwens. Puur interesse, mag ook per PB maar volgens mij ga je dr wel relaxed mee om.

Entrecootjes, in de aanbieding bij de c1000.:)
Dat moment is al een tijdje geleden hoor.Achteraf gezien ben ik toch wat te vroeg begonnen maar het is nu eenmaal niet anders.Als je 'relaxed ermee omgaan' maar niet met nonchalance verwart.;)

Terug
Naar boven