Bia
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar ik ben recht door zee. Zoals Rita zou zeggen..Zo heerlijk recht door zee en eerlijk ben je, Bia. prachtig haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar ik ben recht door zee. Zoals Rita zou zeggen..Zo heerlijk recht door zee en eerlijk ben je, Bia. prachtig haha
true, true @ karmabericht. (kan geen karma aan je gevenxd)

Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar ik ben recht door zee. Zoals Rita zou zeggen..
me jealous. Je hebt geen idee hoelang ik al naar een deftig kuittoestel vraag in de gym. Helaas trainen er niet genoeg mensen hun benen...

True.
En je bedoelt het goed.
Het nare is dat ie maar tot 65 (kilo?) gaat dus na een week zat ik op full stack.
Gebruik m nu om op te warmen.
Deze wilde ik ook eens gaan proberen:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Soleus/SMSeatedCalfRaise.html
een smithmachine zullen jullie toch wel hebben?
jajaja, die wil ik ook gaan doen ipv staand kuitheffen in smith. Maatje doet die oefening al tijdje en wil het ook eens proberen. Begin er de volgende benentraining mee.

Haha jammer van de drukte. Benen hebben echt compounds nodig, komaan he Marcel![]()

)Ho us niet mij er uit banke he
Lekkere training hoor damnn

nice benching man
je kunt ook bar van je afrollen als je faalt he![]()

Tnx man, volgende week met spotter voor de max bro.
Tnx man!
True, maar als ik dat zie gebeuren bij gasten vind ik dat toch wat genant..![]()

Marcel je t**ten worden echt steeds sterker ik kijk echt tegen je op.
Als ik straks weer kan trainen wil ik ook weer sterke t**ten krijgen net als jij.

Dammn sterk benchpress man! that's the way we like it!
En skullcrusher is toch echt een gemene oefening. Het éne setje gaat nog vlot 8 a 10 keer, gooi je er 5 kg bij, is het loodzwaar om 3 reps te halenBij mij althans, of was het bij jou gewoon op
?

Binnen 1 en 2 weken

lijkt me nou niet bepaald fijn om ff 140/150 kilo van je af te 'rollen'![]()

Binnen 1 en 2 weken
Ik ben er al klaar voor, ik ben nu met het laaste stukje van de revalidatie bezig: Zenuwen in die stomp kapot lopen met mn prothese![]()