- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
just say: me horny, I'll love you long time

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stevige training wederom man !
En nee hoor, ik zou jouw girly ass nooit big durven noemen![]()

bijvoorbeeld ja.Ok!
Zonnebankje gepakt?
Ach zo heeft elke gym z'n voor en nadelen.Wat ik bij ons het meeste mis zijn 32+ kilo DB's.
Waar train jij dan btw?Toch ook in arnhem?
wat bedoel je met zonnebankje gepakt? Doe ik echt nooit
Jah ook in Arnhemwat bedoel je met zonnebankje gepakt? Doe ik echt nooit
![]()

Beetje lage gewichten, maar dat door de vingers gezien; een prima training bro! gaat lekker hier.

Toch weer sterk man, en ik zag een idee voor moicalfraises in de smith! Das een goeie!
cheers
heb je een reden waarom je seated calve raises doet ipv standing? Net filmpje opgezocht en vind seated er niet echt chill uitzien, maar misschien is dat 't wel hoor![]()
hoe is die seated calve raises meegevallen? Je weet dat ik die ook eens wil doen he.

Om je kuiten optimaal te trainen moet je sowieso een zittende en een staande variant doen. De zittende spreekt vooral de soleus aan, terwijl de staande meer de gastrocnemius aanspreekt. (of omgekeerd) Mooi dat je er een compound hebt ingestoken! Ook lekker zwaar gegaan erop...

Nu nog een squat of legpress en marcel gaat monsterbenen kweken!Tnx voor de info man, wist ik niet!
SLDL hou ik erin, heerlijk om op leeg te gaan als laatste oefening.![]()
nice train man
maar misschien een goed idee om te beginnen met SLDL's en/of front squats die je wilde gaan doen?
zijn oef die toch het meeste van je lichaam vragen

Ik stuiter normaal ook alle kanten op
Maar niet in broeken justbart, netjes houden hé
Want ik ben 35, maagd en lomp![]()