Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi dat je, je zo kan motiveren ondanks de k*t training van gisternette training
![]()

Ik laat altijd iemand spotten behalve bij het opwarmen. Bij goede dagen pomp ik de setjes er zo uit, bij slechte dagen niet maar probeer dan ten koste van alles die sets te halen. Vandaar die spotter, gewoon voor de zekerheid. Net zoals een 2e vriendin, gewoon voor de zekerheid.
Onze Marcel wordt een sterk bazeke he zeg![]()
Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Sterke training !
Ook eens gelezen over de pijn van uw schouder die bij het uittillen van de stang veroorzaakt zou worden, zou ook de oorzaak kunnen zijn van mijn blessure.. I'll keep it in mind !

). Bij het uitpakken moet je eerst nog een stukje omhoog duwen maar als je hem er uit laat tillen is het pats boem 100 kilo op je schouder, dat is ook niet best.

Sommige BB laten het gewicht er uit pakken, ik moet zeggen dat dat zwaar klote is omdat het gewicht dan opeens op je schouder komt te staat (heb ervaring). Bij het uitpakken moet je eerst nog een stukje omhoog duwen maar als je hem er uit laat tillen is het pats boem 100 kilo op je schouder, dat is ook niet best.
![]()

kerel wat een bor's
Ikku ook eten, zalm met aardappeltjes enzo![]()