AndroidHealthClinic

The Final Chapter

Ik laat altijd iemand spotten behalve bij het opwarmen. Bij goede dagen pomp ik de setjes er zo uit, bij slechte dagen niet maar probeer dan ten koste van alles die sets te halen. Vandaar die spotter, gewoon voor de zekerheid. Net zoals een 2e vriendin, gewoon voor de zekerheid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
mooi dat je, je zo kan motiveren ondanks de k*t training van gister:D nette training:thumbs:

Tnx, ik leef van dag tot dag.:)

Ik laat altijd iemand spotten behalve bij het opwarmen. Bij goede dagen pomp ik de setjes er zo uit, bij slechte dagen niet maar probeer dan ten koste van alles die sets te halen. Vandaar die spotter, gewoon voor de zekerheid. Net zoals een 2e vriendin, gewoon voor de zekerheid.

Goeie spotter heb je zeker wat aan, ik durf altijd meer met een spotter btw.

Onze Marcel wordt een sterk bazeke he zeg :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Sterke training !
Ook eens gelezen over de pijn van uw schouder die bij het uittillen van de stang veroorzaakt zou worden, zou ook de oorzaak kunnen zijn van mijn blessure.. I'll keep it in mind !

• #1.225
Sommige BB laten het gewicht er uit pakken, ik moet zeggen dat dat zwaar klote is omdat het gewicht dan opeens op je schouder komt te staat (heb ervaring:p). Bij het uitpakken moet je eerst nog een stukje omhoog duwen maar als je hem er uit laat tillen is het pats boem 100 kilo op je schouder, dat is ook niet best.:rolleyes::p

• #1.227
Sommige BB laten het gewicht er uit pakken, ik moet zeggen dat dat zwaar klote is omdat het gewicht dan opeens op je schouder komt te staat (heb ervaring:p). Bij het uitpakken moet je eerst nog een stukje omhoog duwen maar als je hem er uit laat tillen is het pats boem 100 kilo op je schouder, dat is ook niet best.:rolleyes::p

Bij mij veroorzaakt die beweging van het het uittillen en in positie brengen heftig knakken in m'n schouder, ik heb er vanmiddag eens op gelet.Daarom waarschijnlijk heb ik bij die pressmachines geen last van m'n schouder.

epic bench brah, niceee!

geile training, ik word er echt geil van!

Na je setjes nog ff 140 benchen zonder spotter wtf :bow:

big ass benching there !

• #1.237

Tnx maat!:D
Of bedoel je soms dat ik een dikke kont heb?Iedereen vindt mij vandaag dik op dit forum...:sad:

Owkeej, vandaag eigenlijk benen gepland maar nog steeds spierpijn in m'n kuiten dus maar even geswitcht met morgen, vandaag dus rug en abs.

BW 87,8 kg.

rug

latpull

8x50
8x60
8x70
8x80
8x90

low row one hand

8x20
8x40
8x50