Fitness Seller

The greatest bodybuilder of all time!

Peiling Peiling Wie is volgens jou 'The greatest bodybuilder of all time'?

• Totaal stemmers
    290
Bodybuilding gaat niet om de massa, maar om de looks. Bij Zane klopte het plaatje gewoon! Ik vind het ook één van de beste fysieken aller tijden. En waarschijnlijk heeft niemand van die 'Mens Health' mannen de posing-skills of de verhoudingen van hem.

;)

het gaat OOK om massa... beste massa + verhoudingen = ?

geen idee, maar iig niet zane en al helemaal geen ahnuld

Daar denken 139 mensen in dit topic anders over

Bij voetbal gaat het er toch ook niet om wie het mooist voetbalt maar wie de meeste doelpunten scoort? Dan kan het wel jouw mening zijn dat mooi voetballen belangrijker is dan doelpunten scoren maar daar win je geen wedstrijden mee.

Ik weet het niet. Ik denk dat het judging systeem bij voetbal toch net iets anders werkt dan bij BB. Ik denk dat eerlijk gezegd dat BB judges wel zouden kiezen voor het mooist voetballende team, moesten ze dezelde maatstaven gebruiken tijdens een voetbalmatch als tijdens een BB-contest.

Het gaat er niet alleen om wie de beste fysiek ooit heeft gehad, de figuurlijk grootste man die ooit heeft rondgelopen op de bbpodia is zonder twijfel Arnold. Ronnie komt echter zeer dicht in de buurt.

mike mentzer

Ik weet het niet. Ik denk dat het judging systeem bij voetbal toch net iets anders werkt dan bij BB. Ik denk dat eerlijk gezegd dat BB judges wel zouden kiezen voor het mooist voetballende team, moesten ze dezelde maatstaven gebruiken tijdens een voetbalmatch als tijdens een BB-contest.

Daarom wordt bb ook niet als sport gezien maar als verkiezing.

Schwarzenegger, ik ben geen fan van de monsterachtige bouw die Dorian Yates populair maakte.

Terug
Naar boven