MuscleMeat

The greatest bodybuilder of all time!

Peiling Peiling Wie is volgens jou 'The greatest bodybuilder of all time'?

• Totaal stemmers
    290
Kevin Levrone!

Sjee ben jij van het soort wat geen kritiek op De Grote Arnold duldt? Of zo ...?

Toch niet, maar als je kritiek uit moet die wel gebaseerd zijn op correcte informatie.

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Coleman natuurlijk kom op! Arnold heeft natuurlijk iedereen overtroffen maar niet op het gebied van bodybuilden. Vind ik Coleman de mooiste bodybuilder? Zeker niet, maar het is wel de beste tot nu toe en daar komt ook philly niet aan.
Sinds een tiental jaar heerst er het idee in de BB dat hoe groter hoe beter is. De laatste jaren was dat Coleman en Cutler. Ze hebben de meeste massa, de grootse spieren, maar of ze daardoor de beste zijn, dat is nog maar de vraag.
Bobybuilders moeten een zo mooi mogelijk lichaam hebben, en wat als mooi beschouwd wordt veranderd in een maatschappij doorheen de jaren.
Wat ik mooi vond was de fysiek van de BB'ers uit de Arnold-periode. Nu Is alles gewoon extreem buiten proporties. De benen zijn zo extreem dik dat ze als eenden moeten stappen. De gut is zo dik dat je ze zou verwarren met een gorilla.
Wie dus 'the greatest" is hangt dus af van wat je wil: esthetisch of massief

Coleman gestemd. Qua fysiek toch wel ongeëvenaard. Schwarzenegger is natuurlijk sowieso de man.

Jammer dat Shawn Ray er niet tussen staat. Voor mij is dit toch wel de meest legendarische on stage shape ooit:

http://www.youtube.com/watch?v=acolks9sijg

• Like
Waarderingen: MrJ
Toch niet, maar als je kritiek uit moet die wel gebaseerd zijn op correcte informatie.

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Correcte informatie zegt ie. Ik heb alleen gezegd dat ik niet begrijp dat Schwarzenegger deel uitmaakt van een aantal politieke griezels. Da's mijn mening maar waar sla ik dan de plank mis?

Ja maar het feit dat je al wilt deel uitmaken van die griezelpartij ... Daar gaat het om.

Correcte informatie zegt ie. Ik heb alleen gezegd dat ik niet begrijp dat Schwarzenegger deel uitmaakt van een aantal politieke griezels. Da's mijn mening maar waar sla ik dan de plank mis?

Als je niet weet hoe hij in dat wereldje is gerold, dan heb je onvoldoende achtergrondinformatie. Daarom verwees ik naar zijn vrouw.

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Leuk om naar te kijken en grappig maar vergelijk dit met de elegantie en mooiere lijnen
van http://www.youtube.com/watch?v=HEgVM3bzN_Y

Als je niet weet hoe hij in dat wereldje is gerold, dan heb je onvoldoende achtergrondinformatie. Daarom verwees ik naar zijn vrouw.

Boeit me ook niet. Die man kan zelfstandig denken dus wat heb ik met zijn vrouw te maken? Hij heeft inmiddels weer een andere geloof ik.

Boeit me ook niet. Die man kan zelfstandig denken dus wat heb ik met zijn vrouw te maken? Hij heeft inmiddels weer een andere geloof ik.

Dude, als je huwt met zo'n vrouw, en dus met een familie, die zo sterk politiek geëngageerd is, dan wordt je daardoor beïnvloedt. Als je denkt dat je ongevoelig bent voor de invloed van je naasten, dan ben je wel zeer naïef; Ook was hij al heel rijk, en het is nu eenmaal interessanter de republikeinse partij te steunen als je rijk bent.

Dude, als je huwt met zo'n vrouw, en dus met een familie, die zo sterk politiek geëngageerd is, dan wordt je daardoor beïnvloedt. Als je denkt dat je ongevoelig bent voor de invloed van je naasten, dan ben je wel zeer naïef; Ook was hij al heel rijk, en het is nu eenmaal interessanter de republikeinse partij te steunen als je rijk bent.

Robert de Niro is ook heel rijk en die steunt de Democraten ;)

Robert de Niro is ook heel rijk en die steunt de Democraten ;)

Argument die geen steek houdt. Ik heb niet gezegd dat alle rijken republikein zijn. En het is niet omdat je republikein bent dat je per se een kl***zak bent. En het is niet omdat je democraat bent dat je per se een engel bent.

Argument die geen steek houdt. Ik heb niet gezegd dat alle rijken republikein zijn. En het is niet omdat je republikein bent dat je per se een kl***zak bent. En het is niet omdat je democraat bent dat je per se een engel bent.

Man man man, jij met je fantastische waterdichte argumenten. Maar je doet het allemaal zelf he :rolleyes:
Go play yourself dickhead, je bent om te gieren :D

1. Arnold
2. Zane
3. Columbo

Terug
Naar boven