AndroidHealthClinic

The greatest bodybuilder of all time!

Peiling Peiling Wie is volgens jou 'The greatest bodybuilder of all time'?

• Totaal stemmers
    290
Toch niet, maar als je kritiek uit moet die wel gebaseerd zijn op correcte informatie.

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Sinds een tiental jaar heerst er het idee in de BB dat hoe groter hoe beter is. De laatste jaren was dat Coleman en Cutler. Ze hebben de meeste massa, de grootse spieren, maar of ze daardoor de beste zijn, dat is nog maar de vraag.
Bobybuilders moeten een zo mooi mogelijk lichaam hebben, en wat als mooi beschouwd wordt veranderd in een maatschappij doorheen de jaren.
Wat ik mooi vond was de fysiek van de BB'ers uit de Arnold-periode. Nu Is alles gewoon extreem buiten proporties. De benen zijn zo extreem dik dat ze als eenden moeten stappen. De gut is zo dik dat je ze zou verwarren met een gorilla.
Wie dus 'the greatest" is hangt dus af van wat je wil: esthetisch of massief

Bij voetbal gaat het er toch ook niet om wie het mooist voetbalt maar wie de meeste doelpunten scoort? Dan kan het wel jouw mening zijn dat mooi voetballen belangrijker is dan doelpunten scoren maar daar win je geen wedstrijden mee.

Hetzelfde als dat veel mensen (lees -20 jaar enz..) direct roepen dat een ford mustang de mooiste auto is. Ze volgen gewoon zo'n hype zonder na te denken, of soms zelfs te kijken.

Arnold komt voor mij op de 2de plaats kwa fysiek maar Jay is gewoon een betere kampioen imo. Heb overtijd Dorian Yates horen praten over Arnold in zo'n Q&A en dat heeft veel voor me bevestigd.

Bij voetbal gaat het er toch ook niet om wie het mooist voetbalt maar wie de meeste doelpunten scoort? Dan kan het wel jouw mening zijn dat mooi voetballen belangrijker is dan doelpunten scoren maar daar win je geen wedstrijden mee.

Neen, wat je zegt klopt niet want in de regels van het bodybuilden staat niet dat de grootste massa wint.

nvm

Laatst bewerkt:
De massa gaat soms te ver, maar 't blijft wel prachtig om bijv. Ronnie Coleman op de Olympia 1999 te zien. Dat is pure verbazing gewoon.

En phil heath dan?

Voor mij heel simpel: Arnold.

Zonder hem zou deze sport, zoals we die vandaag de dag kennen, er niet zijn.

Jay, the warhol binnen deze kunst.
Maakte het ok om geld te scheppen binnen de sport en het niet enkel te zien als een opstapje (Arnold).

Serge Nubret.

Jay, the warhol binnen deze kunst.
Maakte het ok om geld te scheppen binnen de sport en het niet enkel te zien als een opstapje (Arnold).

Je bedoeld dat Arnold de sport gebruikte om "rijk" te worden?

OT sowieso Arnold :wl:

Hetzelfde als dat veel mensen (lees -20 jaar enz..) direct roepen dat een ford mustang de mooiste auto is. Ze volgen gewoon zo'n hype zonder na te denken, of soms zelfs te kijken.

Arnold komt voor mij op de 2de plaats kwa fysiek maar Jay is gewoon een betere kampioen imo. Heb overtijd Dorian Yates horen praten over Arnold in zo'n Q&A en dat heeft veel voor me bevestigd.

Deze bedoel je zeker?
http://www.youtube.com/watch?v=hywcrlGo8wo

Dat karakter van Arnold heeft hem natuurlijk wel gebracht tot waar hij nu is.

OLD-SKOOL BB.
This is what BB is all about!........................This is the Art of Body-Perfection

Laatst bewerkt:
ok ripped dj aka der spammeister...

1. Arnold
2. Zane
3. Columbo

you got to be ****ing kidding me right? jezus man, Arnold had geen benen, maar goed dat beachboys hem kunnen waarderen okay, maar zane was 90 ****ing kilo ofzo... en nee bb is niet alleen massa, maar als zane de greatest is dan ken ik een heel mens health boekje vol die dan in aanmerking komen

Ik mis Sniperx

you got to be ****ing kidding me right? jezus man, Arnold had geen benen, maar goed dat beachboys hem kunnen waarderen okay, maar zane was 90 ****ing kilo ofzo... en nee bb is niet alleen massa, maar als zane de greatest is dan ken ik een heel mens health boekje vol die dan in aanmerking komen

Bodybuilding gaat niet om de massa, maar om de looks. Bij Zane klopte het plaatje gewoon! Ik vind het ook één van de beste fysieken aller tijden. En waarschijnlijk heeft niemand van die 'Mens Health' mannen de posing-skills of de verhoudingen van hem.

;)

Terug
Naar boven