Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zuucchhhttttt......
Uitleg: GHR set-up, dus met voeten onder de stang van de smith machine, knieeên op een matje. I.p.v. dat je knie het draaipunt is, is nu je heup het draaipunt. Hoe dat heet weet ik niet, ik voelde het goed in mijn hamstring. Punt.
Morgen in Hoofddorp m´n eerste HG training.... Ben benieuwd wat voor primitieve training dat word, als ik naar Jacco kijk dan moet het niveau wel heel laag zijn![]()
Ja als dat überhaupt doorgaat, er is te weinig animo...
Ook al aan de blessures .. zeer klote man silly willy .. beterschap met je herstel!!

De huisbaas en andere gasten die er trainen hebben wat op merkingen over de groep die er nu traint....wat i dunno precies...Ik weet dat er per ad-hoc object een soort van terrein/objectbewaker word aangesteld. Denk dat die het spoort bijster is geraakt van wie goed volk is en wie niet...
Maar Jp en Fouad zitten dus in vroomshoop, Richard moet werken, van Cees en Jan weet ik ook niks. Ik ga er dus vanuit dat er niks door gaat en als er iets door gaat zit ik nog met vervoer...dus **** voorschoten dit weekend ben ik bang...
Welke gasten en wat voor opmerkingen? Want dan kan er misschien iets aan gebeuren....

Welke gasten en wat voor opmerkingen? Want dan kan er misschien iets aan gebeuren....