AndroidHealthClinic

The pain is forever alive inside

Ghr=hamstrings. Die heb je dus niet gedaan. :)

• Topic Starter Topic Starter

:roflol: Willy houdt van moeilijke omschrijvingen...

Ghr=hamstrings. Die heb je dus niet gedaan. :)

Zuucchhhttttt......

Uitleg: GHR set-up, dus met voeten onder de stang van de smith machine, knieeên op een matje. I.p.v. dat je knie het draaipunt is, is nu je heup het draaipunt. Hoe dat heet weet ik niet, ik voelde het goed in mijn hamstring. Punt.

Morgen in Hoofddorp m´n eerste HG training.... Ben benieuwd wat voor primitieve training dat word, als ik naar Jacco kijk dan moet het niveau wel heel laag zijn :D

Zuucchhhttttt......

Uitleg: GHR set-up, dus met voeten onder de stang van de smith machine, knieeên op een matje. I.p.v. dat je knie het draaipunt is, is nu je heup het draaipunt. Hoe dat heet weet ik niet, ik voelde het goed in mijn hamstring. Punt.

Morgen in Hoofddorp m´n eerste HG training.... Ben benieuwd wat voor primitieve training dat word, als ik naar Jacco kijk dan moet het niveau wel heel laag zijn :D

Ja als dat überhaupt doorgaat, er is te weinig animo...

Ook al aan de blessures .. zeer klote man silly willy .. beterschap met je herstel!!

Voorschoten gaat denk ik ook niet door maar check je pm dude!

Hoezo zou dat niet door gaan dan?

Dat had ik gelezen, maar als iedereen van tevoren aangaf dat ie kwam was er toch niets aan de hand? Ik vind 't een beetje vreemd... Wat kan het die huisbaas nou schelen wie wie is? Nja, zou wel jammer zijn als het helemaal niet meer doorgaat... maar dat kan ik me niet echt voorstellen.

De huisbaas en andere gasten die er trainen hebben wat op merkingen over de groep die er nu traint....wat i dunno precies...Ik weet dat er per ad-hoc object een soort van terrein/objectbewaker word aangesteld. Denk dat die het spoort bijster is geraakt van wie goed volk is en wie niet...
Maar Jp en Fouad zitten dus in vroomshoop, Richard moet werken, van Cees en Jan weet ik ook niks. Ik ga er dus vanuit dat er niks door gaat en als er iets door gaat zit ik nog met vervoer...dus **** voorschoten dit weekend ben ik bang...

Hoezo zou dat niet door gaan dan?

De huisbaas en andere gasten die er trainen hebben wat op merkingen over de groep die er nu traint....wat i dunno precies...Ik weet dat er per ad-hoc object een soort van terrein/objectbewaker word aangesteld. Denk dat die het spoort bijster is geraakt van wie goed volk is en wie niet...
Maar Jp en Fouad zitten dus in vroomshoop, Richard moet werken, van Cees en Jan weet ik ook niks. Ik ga er dus vanuit dat er niks door gaat en als er iets door gaat zit ik nog met vervoer...dus **** voorschoten dit weekend ben ik bang...

Welke gasten en wat voor opmerkingen? Want dan kan er misschien iets aan gebeuren....

Ga je 3 uur redden, pik?

In Maasland zijn? Zo ja, dan kom ik niet, want ik ga kwart voor vier weg ongeveer.....

Maasdijk ;) Niet getreurd, dat ligt er naast.

Moet je kwart voor 4 weg van hier, of van je eigen huis?

Anders een uurtje eerder, 2 uur? Als Jacco dan ook kan.

Kwart voor vier weg daaro.
2 uur zou ik wel doen ja, als jacco kan!

Wat gaan jullie doen? :D

We gaan een poging doen tot HG-events.

Welke gasten en wat voor opmerkingen? Want dan kan er misschien iets aan gebeuren....

Dat maakt op zich niet zoveel uit. Het probleem zit hem er ook in dat er (ook in mijn visie) een te grote groep traint nu. Op zich geen probleem, alleen het is erg moeilijk om het overzichtelijk te houden, vandaar ook de PM's denk ik.

Als er iets gebeurt, of er gaat iets kapot, dan is dat lastig om uit te zoeken.. Je moet gewoon even afwachten hoe of wat. Ik denk dat er wel een plan komt om dit op te lossen. Alleen wat de consequenties daarvan zullen zijn durf ik niet te zeggen. :(

Aha ok, ik begrijp het.
De groep is idd wel redelijk groot (soms te groot)....
Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Terug
Naar boven