MuscleMeat

The pain is forever alive inside

Ja ze sucken op sm-onderdelen.. dus moet je toch iets he.. ;)

mmmm geen voorschoten morgen, dat word dan maar flink bieren vanavond jongens... geen training = vragen om extra bulken

Erwin heeft weer een excuus :P

Ik ga morgen pas aan de booz (fles goldstrike staat al klaar :D ) morgen eerst nog ff met die buffe matthieu gast trainen :D)

Erwin small bands voor box squats of super mini's?(word mijn eerste keer )

Heren, heren....De enige reden dat er dit weekend niet in Voorschoten getraind wordt is omdat er gewoon niemand is om de deur open te doen. Niets meer, niets minder.....

JP en Fouad gaan in Vroomshoop bij Jarno trainen omdat dat de onderdelen zijn die voor de Nederlandse gebruikt worden en ze zich goed willen voorbereiden. Alsjeblieft kappen met de drama....

Erwin heeft weer een excuus :P

Ik ga morgen pas aan de booz (fles goldstrike staat al klaar :D ) morgen eerst nog ff met die buffe matthieu gast trainen :D)

Erwin small bands voor box squats of super mini's?(word mijn eerste keer )

mjah, ze moeten wel winnen natuurlijk dan vanavond! :D

sowieso small bands, die mini's alleen is niet genoeg... maar wat dus echt fun is is om alle bands erom heen te doen die je hebt... en dan gewicht toe gaan voegen bij je bands, i.p.v. bands aan je gewichten....

Hoe gaan jullie HG-events trainen?

Nice, recruteer ze. Er moeten meer junioren zijn..

Morgen om 15.00 in Maasdijk bij John. Ook zin om mee te doen?

klinkt wel heel tof op zich, als john het geen probleem vind dan kan ik kijken in wat voor staat ik me morgen verkeer en aan de hand daarvan bepalen of ik langs kom.... kweetnie of je eventueel de adresgegevens of een tel nummer kan pmmen?

edit: jacco, zie vorige pagina.. is 15.00 de tijd of 14.00?

Ben je een beetje soepel in de heupen Starter? :p

geen idee, maar ik vind het best tof om een keer te proberen

waarschijnlijk suck ik wel doggyballs :P

oh ik ga nu van huis

als het mogelijk is dan zie ik dat wel per pm jongens ;)

• Topic Starter Topic Starter
Wow, gepraat hier.
Morgen geen HG-trainng want moet om 5 uur werken, helaas.
Dan maar in de gym....

Spijtig

• Topic Starter Topic Starter
Full body gym workout
Alle drie de oefeningen gekozen die ik niet heb kunnen doen de afgelopen maand vanwege me knie: squatten, staand OH en roeien :D

Full front squat:
2 x 15 x stang
15 x 40
15 x 60
15 x 80 PR

MP:
10 x stang
8x 30
8 x 40
PP:
5 x 60
5 x 70
4 x 80 PR

Pendlay row (2de keer):
15 x stang
10 x 40
10 x 60
10 x 80 PR
6 x 90 PR

Powerclean: 1 x 70

Swiss Ball sit up: 3 x 20
Face pull: 2 x 20

Lekkere training, alles zonder belt om me core ff aan te sterken en te laten wennen aan de loads weer. Laag volume gehouden vanwege knie en blessuregevoeligheid waar ik de laatste 8 maanden mee kamp. Die 15 repper was heavy, deze week 4 dagen aan de alcohol gezeten en heb al een maand niet gesquat dus dat voelde ik wel :D
Op de PP wilde ik voor 5 x 80 gaan maar door evenwichtsproblemen bij de 3e en 4e rep ben ik niet verder gegaan. Me polsen deden weer pijn bij de PP, weer ff wennen. Pendlay was heavy on the hams, trokken nogal :D
Powerclean ga ik binnekort ook doen, vorige training 1 x 60 gedaan en vandaag 1 x 70 (om de stang in het rack te kunnen leggen). Ging vrij easy....
Knie hield zich goed, geen last bij het squatten ookal voel ik hem nu wel heel licht. Volgende week heavyer load nemen en kijken hoe dat zich houd.

Laag volume? valt nog wel mee vind ik... Ik denk juist dat jij op een volume als dit moet blijven! (Mr. blessure himself ;) )

Verder nette pr's kerel

Terug
Naar boven