XXL Nutrition

The pain is forever alive inside

• Topic Starter Topic Starter
True, of NO-explode voor de mega pomp :roflol:

Succes ermee.

En creatine is een goed basis-supplement.

Toch maar ff kijken naar creatine..... thanks boys!

Wat is beter poeder of pil vorm?

Poeder en dan eerst creatine monohydraat proberen. Als dat niet (voldoende) werkt kun je altijd nog andere vormen zoals Creatine Ethyl Ester, Kre-Alkalyn (capsules) proberen of creatineproducten (zoals NO-Explode etc) die aangevuld zijn met allerlei extra's als glutamine, arginine etc.

Good luck

Poeder en dan eerst creatine monohydraat proberen. Als dat niet (voldoende) werkt kun je altijd nog andere vormen zoals Creatine Ethyl Ester, Kre-Alkalyn (capsules) proberen of creatineproducten (zoals NO-Explode etc) die aangevuld zijn met allerlei extra's als glutamine, arginine etc.

+1

Thanks bro´s! FF zoeken naar creatine monohydraat in poedervorm!

UB vandaag

Explosive pull ups:
2 sets pulldown opwarmen
7 x 6 x BW (30 sec. rust ertussen)

MP:
10 x stang
10 x 30
10 x 40
3 x 8 x 50
2 x 12 x 40

Chest supported smith rows met deadstop:
6 x 60
6 x 70
4 x 80
6 x 70
6 x 70

Bench Press:
10 x 60
10 x 80
8 x 90 PR?
4 x 100 (evenaring PR)
2 x 110 (evenaring PR)
4 x 100 (evenaring PR)

3 x Circuit: BW rows/Incline flyes/DB side raise
12x/6 x 18/8 x 12

Dropset side raise van de laatste 8 x 12 naar 5 x 10/5 x 8/5 x 6/5 x 4

Commentaar: Overheelijk getraint, wat conditie werk erin gedaan (pull ups en circuit).
Benchen ging erg goed moet ik zeggen, had dit niet verwacht. OH blijft weak, volgende keer low rep MP. Morgen paar setjes bicep, tricep, buik op werk.....

Edit: geen last van me pols, heavy UB werk dus weer

Ook al een nieuw log? Go Willyyyy....!

Succes met je nieuwe doelstellingen . En dat je een buff zwijn mag worden .

Ah nee , dat wou je niet zeker ? :p

De titels van de trainingslogs worden met de dag slechter en lachwekkender:).

Succes iig.

Ook al een nieuw log? Go Willyyyy....!

Succes met je nieuwe doelstellingen . En dat je een buff zwijn mag worden .

Ah nee , dat wou je niet zeker ? :p

Thanks mannen

De titels van de trainingslogs worden met de dag slechter en lachwekkender:).

Succes iig.

Wat is er mis met mijn topic titel?
(Het slaat trouwens op het overlijden van me tante en een vriendin.)

Vrijdag wat curls en extensions gedaan op werk, wat kabelwerk, gewichten niet relevant dus....

Voet voelt goed aan, alleen me oude knieblessure speelt weer op. Weet niet wat de aanleiding is geweest ??? Vandaag wilde ik Strongman gaan doen, maar ff over nadenken nog.....

Jammer dat je er niet was kerel!

Maar je gezondheid gaat altijd voor

-1

Creatine ethyl ester is imo veel beter dan monohydraat, geen grote vochtkop, geen onnodige kg's meesleuren en dat voor maar 10 euri meer als een pot monohydraat!

Succes Willy :p

-1

Creatine ethyl ester is imo veel beter dan monohydraat, geen grote vochtkop, geen onnodige kg's meesleuren en dat voor maar 10 euri meer als een pot monohydraat!

Lekker interessant... Sowieso zou ik m'n geld niet teveel aan al die supplementen spenderen.

Jammer dat je er niet was kerel!

Maar je gezondheid gaat altijd voor

Ja vond het erg jammer, maar komende zaterdag is er ook strongman dus ga dan wel ff :D

-1

Hmm wtf moet ik nou kopen.....

Lekker interessant... Sowieso zou ik m'n geld niet teveel aan al die supplementen spenderen.

+1

De meerwaarde die deze supplementen hebben weegt idd niet op tegen het geld wat je ervoor moet betalen. Total waste of money......

Neem alleen eiwitten shakes 2 x per dag en vitaminenpil dus veel geld spenderen doe ik niet (85 euro voor 5 kilo whey). Verder nooit wat genomen, ben gewoon benieuwd wat het oplevert. Maar thanks voor the toughts!

Morgen UB trainng met Redhead :D

+1

De meerwaarde die deze supplementen hebben weegt idd niet op tegen het geld wat je ervoor moet betalen. Total waste of money......

Powerlifting state of mind :roflol: 'Uiterlijk doet er niet toe zolang je maar sterk bent'
Hij moet het lekker zelf weten, voor mij is de keuze snel gemaakt:cool:

Terug
Naar boven