Fitness Seller

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ok, dus je wilt leangaines gaan doen? wat gaat je voedingsschema worden en wanneer ga je eten?

3200 op trainingsdag en 2300/2500 op rustdagen. Zit er alleen mee dat ik over 3 weken weer stage moet lopen (wo,do,vrij) Zou het liefst de rustdagen op de stagedagen hebben.

Maar het is niet best om 2 dagen achter elkaar te trainen (ma,di,zondag) met 1 cardio dag er bij. Train dan op een aangepast split schema van leangains.

Als ik op stage ben eet ik om 16.00 pas, en op schooldagen al op 15.00 vaak

3200 op trainingsdag en 2300/2500 op rustdagen. Zit er alleen mee dat ik over 3 weken weer stage moet lopen (wo,do,vrij) Zou het liefst de rustdagen op de stagedagen hebben.

Maar het is niet best om 2 dagen achter elkaar te trainen (ma,di,zaterdag) met 1 cardio dag er bij. Train dan op een aangepast split schema van leangains.
wanneer ga je beginnen? als het lekker gaat ga ik het ook proberen.

Vandaag gewerkt, denk wel rond de 400/500 gram zalm naar binnen gewerkt met een bak kibbeling , broodjes kipfilet, 1 chocolade melk, en veel water.:)

Voordeel van de markt:p

Vanavond denk ik ff van de kaart gaan:D

Vandaag gewerkt, denk wel rond de 400/500 gram zalm naar binnen gewerkt met een bak kibbeling , broodjes kipfilet, 1 chocolade melk, en veel water.:)

Njom njom, jammie!!:D Veel plezier vanavond;).

Als je naar de stad gaat gedraag je dan maar want ik hou je in de gaten vriend!
:p:p have fun bro!

Ben jij er nog te vinden vanavond dan? welke tent:p

Zou met een vriend uitgaan, maar die heeft een verjaardag.
Hij sprak zelf af maargoed..:rolleyes:
had best ff zin om te gaan, tijdje al niet geweest

Boring saturday night.:(

Wel mooi tijd voor me voedingsschema, misschien dat ik dan toch maandag kan beginnen met cutten

Laatst bewerkt:
Alles klaar voor lean gains:)

Dit is mijn trainingsschema voor de aankomende 6/8 weken.

Maandag Deadlift Day

- 2 sets Deadlift 3-5 reps RPT style
- 3 sets Weighted Chin Ups 4-6 reps RPT style
- 2 sets Barbell Row 6-8 reps
- 2 sets Rear Lat DB Raise 6-8 reps
- 2 sets CGBP 6-8 reps
-2 setsDumbbell extensions/pulldown

Di:Cardio (target 350kcal)

Woensdag Bench Press Day

- 3 sets Bench Press 6-10 reps RPT style
- 2 sets Incline BP 8-12 reps RPT style
-2 sets chest dips weighted
- 2 sets DB Lat Raise 6-8 reps
- 2 sets Preacher EZ Curl 6-8 reps
- 2 sets Standing Calve Raise 6-8 reps

Do: Cardio (target 350kcal)

Vrijdag Squat Day

- 3 sets MP/Seated Dumbbellpress 6-8 reps RPT style
- 3 sets Squat 3-5 reps RPT style
- 2 sets Leg Press 6-8 reps RPT style
- 2 sets Hyper Extensions 6-8 reps
- 2 sets abs

Start gewicht 101/102
Bf: 16/17

Kcal, eiwitten, kh, vetten op trainingsdagen:
3230 290,4 362,2 52,5

En op rustdagen:
2577 318,6 143,2 93

Laatst bewerkt:
Mijn zaterdagavond was ook saai dude, maar ook wel eens lekker. Beetje films gekeken en op de bank gelegen:)

Vandaag rustdagje.

Schema ziet er goed uit man alleen waar cardio targer 350 cal? Dat heb je met 20 minuten crosstrainer te pakken. Bewust zo weinig?

Mijn zaterdagavond was ook saai dude, maar ook wel eens lekker. Beetje films gekeken en op de bank gelegen:)

Vandaag rustdagje.

Schema ziet er goed uit man alleen waar cardio targer 350 cal? Dat heb je met 20 minuten crosstrainer te pakken. Bewust zo weinig?

Welke film? Ik had gisteren een of andere horror film (ben de naam ff kwijt)
Kwamen dikke wormen in de mond en werden het zombies, op een gegeven moment waren er 3 over die niet geïnfecteerd waren en die moesten de eindbaas verslaan:p:o was wel een smerige film

Ja om de 2 weken moet je wat van je kcal afhalen, wekelijks opgeteld is dat 700kcal bij elkaar. mijn kcal 3200(trainingsdagen) - 2500 kcal = 700:)

En de cardio gebeurd heel rustig via wandelen of fietsen.

Welke film? Ik had gisteren een of andere horror film (ben de naam ff kwijt)
Kwamen dikke wormen in de mond en werden het zombies, op een gegeven moment waren er 3 over die niet geïnfecteerd waren en die moesten de eindbaas verslaan:p:o was wel een smerige film

Ja om de 2 weken moet je wat van je kcal afhalen, wekelijks opgeteld is dat 700kcal bij elkaar. mijn kcal 3200(trainingsdagen) - 2500 kcal = 700:)

En de cardio gebeurd heel rustig via wandelen of fietsen.
slither

Ik heb op film 1 een film gekeken, daarna een film over leeuwen, was cool. Daarna iets met vleermuizen, ook cool en zzzzzzz

Ik heb op film 1 een film gekeken, daarna een film over leeuwen, was cool. Daarna iets met vleermuizen, ook cool en zzzzzzz

Oh dat ze steeds aanvielen en iemand meenamen die daarna half ripped werd teruggevonden:p en dat die kerel ging jagen met een geweer van iemand anders die niet afging toen die hem in het vizier had.

Ja ja had ook ff stukje gezien.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/leangains-log-272736/

Hier post ik mijn trainingen vanaf maandag!!!:D

Vervelen jullie je op zondagmiddag ofzo?

Ga trainen ofzo stelletje spammers!:p

Have fun, mijn gym is gwn open.:)

die van mij is 24/7 open, u mad?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven