MuscleMeat

The road of a natural

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
BAAS! met je zieke raises en curls.

:D

Raises en curls idd.Damn nice bro...
Doe je tegenwoordig een soort FB ofzo?:p

Thanks! nee nog steeds split:)

Godskolere wat een training! Flinke mp's ook jezus :D.
****ed van je HD trouwens, maar dat moet goed komen..

Ja heb nu gescand, programma bleek een zwaar virus/trojan te zijn en is verwijderd. Nu moet ik alleen nog zien hoe ik die bestanden terug krijg...

Side raises die zijn wel erg sterk, ik zie het niet op mijn sportschool:bow:

Side raises die zijn wel erg sterk, ik zie het niet op mijn sportschool:bow:

:p

Mijn schouder training begint een beetje eentonig te worden met dezelfde oefeningen, moet een keer andere oefeningen er in pleuren:)

Mijn pc is gefixed :D wat een klote virus/trojan zeg..

Begin dus volgende week of de week er op met Leangains, 16 uur vasten en 8 uur eten.

Iemand nog ideeen van sups die ik nodig zou hebben. BCAA dacht ik zelf aan maar volgens mijn leangains instructeur Bia:p had ik die niet nodig. Rade caffeine caps aan. Nou moet ik zeggen dat ik als ik veel energydrankjes op heb hartkloppingen krijg en dus niet zo best is aangezien de hoeveelheid in caps nog wat meer is dan een blikje.:p

Ben namelijk me sups aan het bestellen:p weer whey 4,5 kilo, keer perzik proberen:)

Brute MP man!

Begin dus volgende week of de week er op met Leangains, 16 uur vasten en 8 uur eten.

Iemand nog ideeen van sups die ik nodig zou hebben. BCAA dacht ik zelf aan maar volgens mijn leangains instructeur Bia:p had ik die niet nodig. Rade caffeine caps aan. Nou moet ik zeggen dat ik als ik veel energydrankjes op heb hartkloppingen krijg en dus niet zo best is aangezien de hoeveelheid in caps nog wat meer is dan een blikje.:p

Ben namelijk me sups aan het bestellen:p weer whey 4,5 kilo, keer perzik proberen:)

Dit zou ik gebruiken:
BCAA'S
Multivitamine
Visolie capsules
ECAY-STACK 2% sneller stofwisseling, minder hongergevoel.
Whey

BCAA's zitten ook al in whey perfection van B&F. Zie geen reden om deze te kopen eigenlijk, de BCAA's

BCAA's zitten ook al in whey perfection van B&F. Zie geen reden om deze te kopen eigenlijk, de BCAA's

Dit,

Heb keer vergelijking gedaan met Whey Perfection vs EAA

Kwam eruit. Whey Perfection is hoger gedoseerd + goedkoper!

Als je wilt kan ik dat mss ergens terug vinden.

Gevonden

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/bcaa-must-have-262667/#post5421873
+
http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/bodyenfitshop-nl-191196/index450.html#post5401226

Zit te twijfelen, ga dalijk sowieso weer Whey Perfection bestellen. Maar daarnaast zit ik er ook sterk aan te denken om Magic EAA te bestellen.

Alleen mijn twijfel zit in, dat er in Whey Perfection ook al dosis van 11,2gram EAA erin zit. (Stel ik neem mijn shake voor of na de training. Daartussen zit ik ook nog even te twijfelen)
Is het dan wel nodig om EAA te bestellen en kan ik niet wat anders bestellen om mijn kracht of fysiek te verhogen. Iemand mss een leuke suggestie, of toch gewoon EAA erbij bestellen?

Als ik kijk naar de inhoud van Whey Perfection VS Magic EAA

Magic EAA per dosering!
  • L-Leucine 2000 mg
  • L-Isoleucine 1000 mg
  • L-Valine 1000 mg
  • L-Lysine 1500 mg
  • L-Methionine 300 mg
  • L-Phenylalanine 750 mg
  • L-Threonine 1500 mg
  • L-Histidine 1000 mg

Whey Perfection per dosering!
  • L-Leucine 2987 mg
  • L-Isoleucine 2987
  • L-Valine 1401
  • L-Lysine 2371
  • L-Methionine 737
  • L-Phenylalanine 750mg
  • L-Threonine 1948
  • L-Histidine 504
Verschil!
  • L-Leucine 987mg meer
  • L-Isoleucine 1987mg meer
  • L-Valine 401mg meer
  • L-Lysine 871mg meer!
  • L-Methionine 437mg meer
  • L-Phenylalanine niet aanwezig in Whey
  • L-Threonine 448mg meer
  • L-Histidine 496mg minder

Slechts 1 aminzuur is er meer aanwezig in de EAA dan in Whey Perfection en 1 aminozuur is niet aanwezig. Vraag me nu sterk af of het nog wel de moeite waard is om EAA te gebruiken.

Dit uiteraard met de gedachte gang dat ik Whey voor en na het trainen neem, net zoals EAA.
In het echt zal ik wss alleen Whey voor het trainen nemen, zo ook EAA.

Update:
Wat rond zitten lezen over bepaalde producten. Kwam toen deze tegen: Citrulline Malate
Zo te lezen een simpel en duidelijk product, al is het wel vaker met supplementen dat het persoonsgebonden is of je er wat van merkt. De een krijgt een leuke pomp icm met krachttoename en de andere merkt er meer niks van.

Daarnaast kwam deze ook nog voorbij: Beta Alanine, nog niet veel over gelezen. Zo te zien een duidelijk supplement. Nu even wat over inlezen.

Dan wordt het wss dit: Whey Perfection + Creatine + Citrulline en/of Beta Alanine

Alle tips zijn welkom! :D

Stel je koopt de Whey Perfection van 4,54kg. Kost 54,50 (Zonder kerstkorting)

54,50 / 162 = 0,336 cent per shake.

Ervan uit gaande, dat je 4x per week traint. Dan neem je per week
7x ontbijt
4x voor trainen
4x na trainen
(Om zelfde dosis EAA te krijgen zoals beschreven staat bij de EAA)

15x per week * 0,336 = 5,046 euro per week.
Dan zou je 10.8 week per 4,54kg doen. Met een gemiddelde uitgave van 5,04 euro per week.

Stel je koopt EAA los in combinatie met Whey Perfection

0,336 cent per shake.
7x ontbijt per week

7 * 0,336 = 2,352 euro per week.

EAA 500 gram, 10 gram per dosering. Is 50 doseringen voor 22 euro.

22 / 50 = 0,44 euro per dosering.

Per week:
4x voor de training
4x na de training

8 * 0,44 = 3,52 euro

3,52 + 2,352 = 5,872 euro per week.

Oftewel 0,83 euro cent duurder per week. Als je de EAA los koopt in combinatie met de Whey perfection. Daarbij heb ik de shake voor of na de training weggelaten aangezien je die nu vervangt door de EAA

Laatst bewerkt:
Iemand?:p Wil ze nog wel graag voor vanavond bestellen:p

(wanneer zou het binnen komen dan, maandag?)

Zie vergelijking hierboven, het kan.

Enige voordeel dat ik kan bedenken is dat het sneller word opgenomen, al haal je dat voordeel weg door WP goed te timen.

Wss dinsdag is het dan binnen.

Zie vergelijking hierboven, het kan.

Enige voordeel dat ik kan bedenken is dat het sneller word opgenomen, al haal je dat voordeel weg door WP goed te timen.

Wss dinsdag is het dan binnen.

Ik hoop maandag, ik weet niet tot hoelang ik nog whey heb maar er zit niet veel meer in. Ik bestel die bcaa niet, spierafbraak is toch bullshit en het zit al in de whey:)

Hangt ervan af, ik wil zelf voor cardio en na cardio wel wat bcaa's nemen en als ik waker word ook, ga jij dan steeds whey drinken?

Zou zelf bcaa capsules nemen, zijn beter om te nemen.

Je bent 18, krijg je al studiegeld?

Hangt ervan af, ik wil zelf voor cardio en na cardio wel wat bcaa's nemen en als ik waker word ook, ga jij dan steeds whey drinken?

Zou zelf bcaa capsules nemen, zijn beter om te nemen.

Je bent 18, krijg je al studiegeld?

Studiefinanciering bedoel je? Ja dat krijg ik.

Ik heb alleen de whey besteld, BCAA komt later wel een keer. Is de enige sup die ik nog een keer wil proberen. Dat word dan na de cut.

Sups die ik blijf gebruiken zijn Whey en Omega 3 caps. Af en toe een pre workout zoals noxi.

Creatine is leuk in het begin maar merk er weinig van en ga het ook niet meer kopen. Heb nog 300 gr liggen daarna niet meer.

Laatst bewerkt:
Studiefinanciering bedoel je? Ja dat krijg ik.

Ik heb alleen de whey besteld, BCAA komt later wel een keer. Is de enige sup die ik nog een keer wil proberen

Sups die ik blijf gebruiken zijn Whey en Omega 3 caps. Af en toe een pre workout zoals noxi.

Creatine is leuk in het begin maar merk er weinig van en ga het ook niet meer kopen. Heb nog 300 gr liggen daarna niet meer.
Zelf zou ik de bcaa's erbij kopen kost maar 13 euro.. creatine is shit, werkt voor geen meter bij mij

Zelf zou ik de bcaa's erbij kopen kost maar 13 euro.. creatine is shit, werkt voor geen meter bij mij

Ze zitten al in de whey. Ik neem 1 shake sochtends, voor de training en na de training. Daar zit meer dan voldoende al in. Het gaat om de vloeiende inbreng van bcaa rond de training, als dat al in een whey shake zit en ik neem die er voor en erna blijf ik in de periode dat ik train genoeg voorzien. snap je?

ok, dus je wilt leangaines gaan doen? wat gaat je voedingsschema worden en wanneer ga je eten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven