XXL Nutrition

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
2x per week is voor watjes en mensen die niet graag genoeg willen.

Wat ben jij een irritant ventje zeg! Met de nadruk op ventje..

Sniperx is 13 (!!!), rustig opbouwen is meer dan gewenst. Dat hij er nu al (een beetje) mee bezig is, verdiend alleen maar respect. En geen gebitch ;)

Nee jij bent helemaal 100% wil je zeggen dat je mij een "ventje" noemt :roflol:

3x per week full-body lijkt me voldoende om je nog niet volgroeide (!!!) lichaam te trainen.:)

Van Dale:

vent de; m kerel, man

+ je (als verkleinwoord) maakt ventje..

komt dit als een schok? :eek:

Het is dus een kleine vent, dus een kleine kerel, kleine man. Dan kijk je wat is klein?

van dale: klein bn, bw 1 van minder dan gewone afmeting, niet groot

En ik ben niet klein dus ben ik geen ventje

Het is dus een kleine vent, dus een kleine kerel, kleine man. Dan kijk je wat is klein?

Het is relatief en wat meneer Pietje klein vindt is voor jou wellicht heel groot.

wat pienter van je! :thumb:

alleen je ziet wat over het hoofd.. niet groot.

we zitten hier op een bb forum en in bb begrippen ben jij niet echt bepaald groot ;)

dus hier komt 'ie weer: je bent een ventje :D

Oké, ik ga z.s.m. zorgen dat ik zorg dat ik 3x per week kan trainen (48 uur rust).

Ga je extra oefeningen pakken of je oefeningen verplaatsen over 3 ipv 2 dagen? aangezien je aangegeven hebt geen stronglifts / bill starr / rippetoe te willen gebruiken..

• Topic Starter Topic Starter
Ga je extra oefeningen pakken of je oefeningen verplaatsen over 3 ipv 2 dagen? aangezien je aangegeven hebt geen stronglifts / bill starr / rippetoe te willen gebruiken..

Gewoon Full Body zoals ik nu train, maar dan 3x per week. Zelfde oefeningen etc., maar wel 48 uur rust.

Oké, ik ga z.s.m. zorgen dat ik zorg dat ik 3x per week kan trainen (48 uur rust).

48 uur rust is in jou geval niet nodig, je moet het gewoon goed aanpakken door ma wo vr te trainen en dan in het weekend te rusten. Doe maandag zwaar, woensdag licht, vrijdag zwaar. 48 uur rust is pas nodig als je ZWAAR traint, en dat is bij jou niet het geval. :thumbs:

48 uur rust is in jou geval niet nodig, je moet het gewoon goed aanpakken door ma wo vr te trainen en dan in het weekend te rusten. Doe maandag zwaar, woensdag licht, vrijdag zwaar. 48 uur rust is pas nodig als je ZWAAR traint, en dat is bij jou niet het geval. :thumbs:

wtf.. wie ben jij nou om te zeggen dat hij niet zwaar genoeg traint?

ik wil niet veel zeggen maar als hij maandag, woensdag en vrijdag traint, pakt hij alsnog die 48 uur rust.

die 48 uur rust heeft hij sowieso nodig, je gaat toch niet 2 dagen achtereenvolgend dezelfde spiergroep(en) trainen? rust = groei.. 48 uur is nodig, ook met zijn intensiteit.

for a little man you talk a lot of shit, bro..

@sniper: go for it kameradski :)

wtf.. wie ben jij nou om te zeggen dat hij niet zwaar genoeg traint?

ik wil niet veel zeggen maar als hij maandag, woensdag en vrijdag traint, pakt hij alsnog die 48 uur rust.

die 48 uur rust heeft hij sowieso nodig, je gaat toch niet 2 dagen achtereenvolgend dezelfde spiergroep(en) trainen? rust = groei.. 48 uur is nodig, ook met zijn intensiteit.

for a little man you talk a lot of shit, bro..

@sniper: go for it kameradski :)

Nee, als hij meer curlt dan squat dan doe je toch iets fout :roflol:. Jij hebt veel verstand van zaken, warom zie jij dan niet dat sniperx zn tijd verdoet met deze manier van trainen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven