MuscleMeat

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee, als hij meer curlt dan squat dan doe je toch iets fout :roflol:. Jij hebt veel verstand van zaken, warom zie jij dan niet dat sniperx zn tijd verdoet met deze manier van trainen?

Wat is goed en wat is fout? Bepaal jij dat soms? Dat gezeik over verhoudingen ook altijd.

Ik ga het nog 1 keer zeggen: Deze jongen is 13.. Dat hij al enigszins met bb bezig is, verdiend alleen maar respect.

En tijd verdoen? Hoezo? Hij heeft er toch lol in?

Laat hem lekker z'n ding doen.. Als hij eenmaal de leeftijd heeft bereikt hardcore te gaan bb'en, praten we verder.

In de tussentijd is het van belang dat hij gemotiveerd blijft.. b**chen en voor lul (proberen te) zetten = not helping.

Ik wil hem ook niet voor lul zetten, ik wil hem wakker schudden zeg maar ;) Maar na anderhalf jaar zo'n progressie hebben en top poster van de maand zijn, dan zit hij meer op het forum dan dat ie traint...

Ik wil hem ook niet voor lul zetten, ik wil hem wakker schudden zeg maar ;) Maar na anderhalf jaar zo'n progressie hebben en top poster van de maand zijn, dan zit hij meer op het forum dan dat ie traint...

Dat hij er alleen al mee bezig is, in wat voor mate dan ook, is meer dan goed.

En dat hij er voor kiest meer te posten dan te trainen, vind ik verstandig.. Op zijn leeftijd moet hij helemaal niet non-stop trainen.

Je wilt hem niet voor lul zetten zeg je? Je handtekening zegt wat anders.. En standaard steekjes onder water geven in zijn log zegt ook weer wat anders ;)

Mooie stats al man! Blijf zo verder doen, respect!

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag 10 April

Squat 4x10x20kg
Walking Lunges 2x10x10kg

Bench Press 4x10x15kg
Dumbbell Flyes 2x10x9kg

Deadlift 4x10 (Tech.)
BOR 2x10 (Tech.)

Barbell curls 3x10x13kg
Hammer curls 2x10x9kg

Dumbbell Kickbacks 4x10x6kg (Even lager voor betere techniek).

Military Press 3x10x13kg
Lateral raises 2x10x9kg

Sit-ups 8x10 (Haleluja :p, wilde weten hoe het voelde: PIJNLIJK.)

Heh, techniek op de BOR is lastig, fniet Sniper?
Voor de rest lekker bezig. :thumb:

Thanks Avenge. Inderdaad best lastig maar ik vermoedt sarcasme.

Thanks voor overige reacties ook.

Oké :p, inderdaad wel lastig.

Dat hij er alleen al mee bezig is, in wat voor mate dan ook, is meer dan goed.

En dat hij er voor kiest meer te posten dan te trainen, vind ik verstandig.. Op zijn leeftijd moet hij helemaal niet non-stop trainen.

Je wilt hem niet voor lul zetten zeg je? Je handtekening zegt wat anders.. En standaard steekjes onder water geven in zijn log zegt ook weer wat anders ;)

Ik heb een tijd geprobeert steeds dingen als "goedzo" en "ga zo door" te zeggen net als jou, maar na een tijd van ongeinteresseerde reacties van SniperX begint dat ook te vervelen en dan probeer je hem wakker te krijgen door dit soort dingen te zeggen.

Ik heb een tijd geprobeert steeds dingen als "goedzo" en "ga zo door" te zeggen net als jou, maar na een tijd van ongeinteresseerde reacties van SniperX begint dat ook te vervelen en dan probeer je hem wakker te krijgen door dit soort dingen te zeggen.

of je reageert niet en gaat lekker naar je ksp forum.
jij was toch niet geinteresseerd in hoe andere mensen trainen heb je me laatst verteld?
het kon je allemaal geen rreet schelen

Zoals ik al eerder heb benadrukt in het vorige log; Ik lees elke reactie aandachtig en apprecieer de reacties ook. Alleen kan ik simpelweg niet ELKE reactie beantwoorden. Oh en ongeinteresseerd?

Dus als iemand zegt: "Goed getraind!", moet ik antwoorden met: "Dankje man! Ja ik vond dit en dat ook wel goed gaan, en ook zus en zo gingen erg lekker."?

Ik bekijk alles heel objectief en weet dat je bent begonnen met db's van 5-6kg. In een aantal maanden vind ik dat je goed vooruit bent gegaan.:)
Zou wel voor meer gedefinieerde oefeningen voor de buik gaan.

of je reageert niet en gaat lekker naar je ksp forum.
jij was toch niet geinteresseerd in hoe andere mensen trainen heb je me laatst verteld?
het kon je allemaal geen rreet schelen

Waarom zou ik daar heen gaan?

Zoals ik al eerder heb benadrukt in het vorige log; Ik lees elke reactie aandachtig en apprecieer de reacties ook. Alleen kan ik simpelweg niet ELKE reactie beantwoorden. Oh en ongeinteresseerd?

Dus als iemand zegt: "Goed getraind!", moet ik antwoorden met: "Dankje man! Ja ik vond dit en dat ook wel goed gaan, en ook zus en zo gingen erg lekker."?

Dat zou een goed idee zijn. Mja meer curlen dat squatten zegt genoeg :roflol:

Staat ergens dat ik een je een superdude vind? Dan ben je top poster van de maand en kan je niet eens goed lezen :roflol:

:roflol:

Waarom moet je nou overal zulke opmerkingen plaatsen, echt ga via p.m. dit uit 'praten' o.i.d. Jij steeds met je "top poster van de maand dit en dat". Volgensmij heeft snipe onder andere jou gevraagd om dit niet te doen in zijn log, wie kan hier nou niet lezen.

Waarom moet je nou overal zulke opmerkingen plaatsen, echt ga via p.m. dit uit 'praten' o.i.d. Jij steeds met je "top poster van de maand dit en dat". Volgensmij heeft snipe onder andere jou gevraagd om dit niet te doen in zijn log, wie kan hier nou niet lezen.

Oke, nja als hij over 3 jaar nog steeds onder/rond de 60Kg weegt zeg dan niet dat ik je niet heb gewaarschuurt... :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven