Mitchje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Keranos, ik denk dat het beter is dat je dit topic 'de rug toekeert'.
Ik vond het een tijdje wel leuk om dit+zijn vorig log te volgen, maar uiteindelijk werd het een beetje heel erg eentonig.
Op de dinsdag en vrijdag kijk ik nog wel eventjes naar zijn trainingen, maar ook hier zal ik een punt achter zetten aangezien deze de komende paar maanden niet of bar weinig zullen veranderen, helemaal niks mis mee natuurlijk want zoals al vaker is gezegd:
'Hij is pas 13'.
Natuurlijk moet je het ook zo zien Keranos;
Wie ben jij, wie ben ik en wie zijn wij om Sniper te vertellen wat hij nou wel of niet moet doen, dat is en blijft zijn keuze.
Ik vond het een tijdje wel leuk om dit+zijn vorig log te volgen, maar uiteindelijk werd het een beetje heel erg eentonig.
Op de dinsdag en vrijdag kijk ik nog wel eventjes naar zijn trainingen, maar ook hier zal ik een punt achter zetten aangezien deze de komende paar maanden niet of bar weinig zullen veranderen, helemaal niks mis mee natuurlijk want zoals al vaker is gezegd:
'Hij is pas 13'.
Natuurlijk moet je het ook zo zien Keranos;
Wie ben jij, wie ben ik en wie zijn wij om Sniper te vertellen wat hij nou wel of niet moet doen, dat is en blijft zijn keuze.

.
"? En hij verzocht me de foto te plaatsen in m'n log. Dit doe ik dus, maar zelf weet ik ook wel dat dit weer dezelfde reacties als altijd opwekt: "Meer trainen, meer eten, en over een paar maand nieuwe foto's." Jup, gelijk in, maar wegens dit verzoek post ik hem dan maar.