Fitness Seller

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Keranos, ik denk dat het beter is dat je dit topic 'de rug toekeert'.
Ik vond het een tijdje wel leuk om dit+zijn vorig log te volgen, maar uiteindelijk werd het een beetje heel erg eentonig.
Op de dinsdag en vrijdag kijk ik nog wel eventjes naar zijn trainingen, maar ook hier zal ik een punt achter zetten aangezien deze de komende paar maanden niet of bar weinig zullen veranderen, helemaal niks mis mee natuurlijk want zoals al vaker is gezegd:
'Hij is pas 13'.

Natuurlijk moet je het ook zo zien Keranos;
Wie ben jij, wie ben ik en wie zijn wij om Sniper te vertellen wat hij nou wel of niet moet doen, dat is en blijft zijn keuze.

Je hebt gelijk, ik kom binnenkort wel eens kijken naar zn "progressie" :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
We zullen wel zien.

3x Per week trainen... eerst maar eens compleet beter worden, hoest me al 3 weken suf. Maandag eindelijk naar de dokter en ik heb al een vaag vermoeden...

Ow wat denk je wat je hebt voor ziekte? :(

Niet echt een 'ziekte', maar ik vermoedt zelf een luchtweginfectie. Kan het fout hebben natuurlijk, maar ik heb het eerder gehad toen ik 6~7 was.

De avond voor ik m'n zwemdiploma moest gaan halen.... Op school die avond een kerstdiner, moest ik al laten varen, en op de foto van onderwater tijdens het afzwemmen was ik spierwit.

Ik heb zelf ook al een tijd lang last van hoesten. Denk al iets van 2 maand ofzo. Ga er maandag ook mee naar de dokter. Laat me ff weten wat het was sniper. En verder gewoon lekker je eigen gang gaan.

Heey, veel beterschap.

Het is wel belangrijk dat je af en toe je gewichten iets verhoogt, anders krijg je ook geen spieren erbij.

Succes!

Heey, veel beterschap.

Het is wel belangrijk dat je af en toe je gewichten iets verhoogt, anders krijg je ook geen spieren erbij.

Succes!

Thanks.

Ik ga deze week bezig met het 3x per week Full body schema, zal amper veranderen maar van 2x per week naar 3x per week is wel fijn.
Na m'n verjaardag (25 april), zal de eerste 3x per week zijn. Maandag/Woensdag/Vrijdag.
Qua gewichten verhoog ik van tijd tot tijd wel iets..

Elke week iets verhogen.

Hier een MM die ik op verzoek heb geplaatst. Kreeg van terrorbokkie reacties als "dat ben jij niet, anabolen gebruikt op die foto :p"? En hij verzocht me de foto te plaatsen in m'n log. Dit doe ik dus, maar zelf weet ik ook wel dat dit weer dezelfde reacties als altijd opwekt: "Meer trainen, meer eten, en over een paar maand nieuwe foto's." Jup, gelijk in, maar wegens dit verzoek post ik hem dan maar.

2a7s7d2.jpg

Scheef geposeerd, I know. En zwarte blokken zijn voor eigen comfortabelheid.

Stop met die zelf verheerlijking en ga gewoon fatsoenlijk trainen.

Je bent dun en je hebt weinig massa en toch wil je gaan cutten? Ik vat het niet.

Ik wil niet cutten... ???
En het is geen zelfverheerlijking..
Zolang ik geen beest ben ben ik niet tevreden, misschien ben ik dus wel nooit tevreden.

Oke doc.

Update qua training

Vanaf 27 april 3x per week FB. Ma/wo/vrij

Voor welke voetbalclub ben je?

Veel succes met nieuw schema! Zou jij mij aanraden om ook tot fullbody te gaan? Velen hebben gezegt dat ik een split schema moest volgen, kijk anders eens in mijn log naar mijn trainingsschema, en laat het me weten, Bedankt! :)

EPK: Heracles.

Yoshuba: Bedankt. Ik denk persoonlijk dat Full Body voor beginners prima zal werken. Split vindt ik meer voor 'gevorderden'. Ik zal eens een kijkje nemen in je log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven