Fitness Seller

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
EPK: Heracles.
Yoshuba: Bedankt. Ik denk persoonlijk dat Full Body voor beginners prima zal werken. Split vindt ik meer voor 'gevorderden'. Ik zal eens een kijkje nemen in je log.

Ow dan was jij zeker wel blij met die 4 - 0 :D Ik was wel blij met de 1 - 2 voor Vitesse, dan kan Ajax nog wat druk opvoeren op AZ, want daar winnen ze volgende week ook van, dan is het nog 2 weken spannend :D

• Topic Starter Topic Starter
Yep ik was zeker blij met de 4-0.

Eej sniperX ik zal je wel eens een zware training geve dan maak je maar een dagje vrij in je schema:D

en euhhh... was je zekers blij met heracles ik was donders gelukkig ik proefde een stukje van de hemel tenminste zo voelde het 4-0 WMUHAHAHAAH

en die foto Hoe komt het dat je zo breed bent heb je de foto aangepast ofso of gebruik je toch anabolen of heb je je breed gemaakt ??

Eej sniperX ik zal je wel eens een zware training geve dan maak je maar een dagje vrij in je schema:D
en euhhh... was je zekers blij met heracles ik was donders gelukkig ik proefde een stukje van de hemel tenminste zo voelde het 4-0 WMUHAHAHAAH
en die foto Hoe komt het dat je zo breed bent heb je de foto aangepast ofso of gebruik je toch anabolen of heb je je breed gemaakt ??

:roflol:, Trainen misschien?

Kijk als je echt gespierd ben, kun je het door de kleren zien>
Ik ben nog niet goed gespierd, Anders had je had wel door de kleren gezien. snappie ;)

Als je echt gespierd bent wel ja, maar dat ben ik niet & dat kan ook nog niet.
Maar door kleren heen kijken kan sowiezo niet goed.

Sniper er komt een tijd dat je niet meer kunt zeggen dat je 13 bent (over 6 dagen ben je 14). Dan train je zowat 2 jaar en binnen 2 jaar moet je toch al wat resultaten zien van een gespierd lichaam.
Ja, ik ben bijna 14. Ook 14 is nog jong. Tevens train ik pas serieus sinds November 2008, = 6 maand. Voor die tijd deed ik enkel wat borst/biceps etc.
Maar hoe sta jij er eigenlijk bij? ;p

conclusie: de foto vertekend

Ja, ik ben bijna 14. Ook 14 is nog jong. Tevens train ik pas serieus sinds November 2008, = 6 maand. Voor die tijd deed ik enkel wat borst/biceps etc.
Maar hoe sta jij er eigenlijk bij? ;p

als je egt ben begonnen 6 maand geleden dan moet je toch als spieren zien en je hebt daarvoor ook al wat getraind, ik ga is vragen aan je moeder of jij anabolen thuis hebt liggen :P

Ja swa jwtz.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven