XXL Nutrition

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deadlift heb ik tech. filmpje van gepost in Oefeningen sectie, 4x45 kg. Maar techniek was niet goed zei men, dus daar moet ik nog flink aan werken... rug te bol.

Inderdaad crap techniek :roflol: hard aan werken!

Inderdaad crap techniek :roflol: hard aan werken!

Moet die smiley nou weer?
Alsof iedereen is begonnen met goede techniek. Voel je je beter als je andere mensen kan uitlachen? ****ing noob.

@sniper
De techniek zuigt best wel inderdaad. Rug te krom, kont te hoog, bb te ver voor je. probeer daar op te letten. En zoals eerder gezegd: probeer vanaf een verhoging te liften, de gewichten hebben een te kleine doorsnede.

Geen blokken hout thuis, kan wel op een verhoogd oppervlak misschien, even improviceren. Techniek moet inderdaad veel beter maar ik werk er aan. Thanks voor de tips.

Geen blokken hout thuis, kan wel op een verhoogd oppervlak misschien, even improviceren. Techniek moet inderdaad veel beter maar ik werk er aan. Thanks voor de tips.

Je kan het ook nog op je gewichten liggen, maar weet niet of je er daar genoeg voor hebt.

Alsof iedereen is begonnen met goede techniek. Voel je je beter als je andere mensen kan uitlachen? ****ing noob.

Antwoord op punt 1: Nee
Antwoord op vraag 1: Nee

Geef jij eens een sluitende definitie van "****ing noob"? Dan gaan we het daar eens gezellig over hebben.

Laatst bewerkt:
Een sluitende ''deifinitie'' is niet te geven, aangezien dat woord niet bestaat.

Een sluitende ''deifinitie'' is niet te geven, aangezien dat woord niet bestaat.

noob

het staat er toch echt ??? kan mij niet wijsmaken dat het niet bestaat...:D

De term heeft verschillende afgeleide spellingen, zoals newb, noob, nub, nib of n00b. Deze spellingen komen veelvuldig voor op internet, en in het bijzonder in de Leet-taal ("l33tsp34k").

Wanneer een newbie enige ervaring heeft opgebouwd en niet langer "nieuw" is, zal hij/zij zich kunnen verweren met inhoudelijk commentaar. Wie hem/haar dan nog beledigt, moet van goeden huize komen om niet zelf het onderwerp van spot te worden in de gemeenschap. Wordt de persoon werkelijk kundig, dan is hij of zij cluebie.

noob

het staat er toch echt ??? kan mij niet wijsmaken dat het niet bestaat...:D

De term heeft verschillende afgeleide spellingen, zoals newb, noob, nub, nib of n00b. Deze spellingen komen veelvuldig voor op internet, en in het bijzonder in de Leet-taal ("l33tsp34k").

Wanneer een newbie enige ervaring heeft opgebouwd en niet langer "nieuw" is, zal hij/zij zich kunnen verweren met inhoudelijk commentaar. Wie hem/haar dan nog beledigt, moet van goeden huize komen om niet zelf het onderwerp van spot te worden in de gemeenschap. Wordt de persoon werkelijk kundig, dan is hij of zij cluebie.

Dit gaat ver off-topic maar: Bascross doelde op de spelling van definitie.

Back on-topic nu s.v.p!

Waarom gaan jullie zo off-topic? Al die commentaar op Sniper, is helemaal niet nodig, hij is een beginner net zoals ik, heb wat respect aub! :)

Blijven knallen man!

Thanks, I will.

Damn die arme sniper.
Niet zo happen man je doet je best en je bent nog jong. Laat je niet gek maken concentreer je op hetgeen waarvoor je lid bent van DBB.
Dat is om te LEREN focus jezelf daarop.

No more freaking complaints, just load the bar and lift weights like if it is all you can do. Ain't nothing to it but to do it.

Vrijdag 24 April

Squat 4x10x20kg (Bijna ATTG nu)
Walking Lunges 2x10x10kg

Bench Press 4x10x17kg
Dumbbell Flyes 2x10x9kg

Deadlift 4x10 (Tech.)
BOR 2x10 (Tech.)

Barbell curls 3x10x15kg
Hammer curls 2x10x9kg

Dumbbell Kickbacks 4x10x6kg (Even lager voor betere techniek).

Military Press 3x10x15kg
Lateral raises 2x10x9kg

Sit-ups 2x10

Com: Ging heerlijk!

No more freaking complaints, just load the bar and lift weights like if it is all you can do. Ain't nothing to it but to do it.

Woensdag 22 April

Squat 4x10x20kg
Walking Lunges 2x10x10kg

Bench Press 4x10x17kg
Dumbbell Flyes 2x10x9kg

Deadlift 4x10 (Tech.)
BOR 2x10 (Tech.)

Barbell curls 3x10x13kg
Hammer curls 2x10x9kg

Military Press 3x10x15kg
Lateral raises 2x10x9kg

Sit-ups 4z10

Vrijdag 24 April

Squat 4x10x20kg (Bijna ATTG nu)
Walking Lunges 2x10x10kg

Bench Press 4x10x17kg
Dumbbell Flyes 2x10x9kg

Deadlift 4x10 (Tech.)
BOR 2x10 (Tech.)

Barbell curls 3x10x15kg
Hammer curls 2x10x9kg

Military Press 3x10x15kg
Lateral raises 2x10x9kg

Sit-ups 2x10

Vrijwel exact dezelfde training???

Mja gefeliciteerd alvast met je b-day, maak er een mooie dag van.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven