Fitness Seller

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag 27 April

Squat 5x10x20kg (ATTG) (Pff kapot!!)
Walking Lunges 2x10x10kg

Dumbbell Flyes 2x10x9kg

Deadlift 4x10 (Tech.)
BOR 2x10 (Tech.)

Barbell curls 3x10x15kg
Hammer curls 2x10x9kg

Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg

Military Press 3x10x15kg
Lateral raises 2x10x9kg

Sit-ups 3x10

Com: :mad: Hele training was perfect. Op één ding na hoor: M'n broer die zonodig een weekje geleden moest komen kijken hoe ik aan het banken was. En ja hoor: "Je doet het helemaal fout, zo verneuk je je hele spieren." Yeah right, meneer de kenner.
Dat heeft hij dus tegen m'n ouders gezegd, en zo zijn de poppen aan het dansen gekomen: Geen bankdrukken meer voor even. Er komt nu binnenkort als het goed is een fitness instructeur (Collega vaders werk) langs om te kijken of ik alles goed doe.

Verder nog wat rotopmerkingen weer op het forum en wat krijg je?
Een training waarbij het testosterongehalte bijna te hoog om waar te zijn is.

Maandag 27 April

Squat 5x10x20kg (ATTG) (Pff kapot!!)
Walking Lunges 2x10x10kg

Dumbbell Flyes 2x10x9kg

Deadlift 4x10 (Tech.)
BOR 2x10 (Tech.)

Barbell curls 3x10x15kg
Hammer curls 2x10x9kg

Dumbbell Kickbacks 4x10x7kg

Military Press 3x10x15kg
Lateral raises 2x10x9kg

Sit-ups 3x10

Com: :mad: Hele training was perfect. Op één ding na hoor: M'n broer die zonodig een weekje geleden moest komen kijken hoe ik aan het banken was. En ja hoor: "Je doet het helemaal fout, zo verneuk je je hele spieren." Yeah right, meneer de kenner.
Dat heeft hij dus tegen m'n ouders gezegd, en zo zijn de poppen aan het dansen gekomen: Geen bankdrukken meer voor even. Er komt nu binnenkort als het goed is een fitness instructeur (Collega vaders werk) langs om te kijken of ik alles goed doe.

Verder nog wat rotopmerkingen weer op het forum en wat krijg je?
Een training waarbij het testosterongehalte bijna te hoog om waar te zijn is.

:roflol:

Deadlift 10kg ?

Gewicht doet er niet toe, gaat om de techniek die zwaar zuigt als je het filmpje gezien hebt. Als die op orde is kan 45 kg ook prima.

Wesking: :roflol: Fail.

Je moet het van de positieve kant bekijken! Misschien is die instructeur wel heel goed met bench press en leer je er nog wat van! Want bench press lijkt misschien heel makkelijk, maar dat kan toch tegenvallen ;) Je broer pak je toch nog wel ff aan of niet? :D

jouw training is FAIL, en dan ook nog je comment, misschien heeft je broer wel gelijk met je bench en was die slecht. beter dat er iemand komt.

Die wil ik wel eens zien dan...:p
Ik heb al moeite met paar setjes 10reps 10 kilo.

Ik zal ook nooit zeggen dat ze 100% geweldig zijn uitgevoerd. Dat geldt ook voor de kickbacks. Echt 2 oefeningen waarbij de techniek beter kan en moet.

daar ben ik te druk mee :mad:

maar maakt niet uit, stats blijven staan. ik kan net zo goed jaartje niks doen stats beaten jou toch wel :D :o

Leuk voor je! Ben benieuwd naar fysiek over een jaartje. Stats boeien mij echt nul. Ik ben een BB'er en GEEN PL'er, dus wat maakt die kracht uit?

jouw training is FAIL, en dan ook nog je comment, misschien heeft je broer wel gelijk met je bench en was die slecht. beter dat er iemand komt.

Aldus de sterkste man van het forum met de langste nek:D:D
Laat die sniper zijn ding doen man azijnpisser dat je bent.

daar ben ik te druk mee :mad:

maar maakt niet uit, stats blijven staan. ik kan net zo goed jaartje niks doen stats beaten jou toch wel :D :o

:roflol:

Opmerking van het jaar.

Wat een sterke prestatie om hogere stats te hebben dan sniperx, ik hoop dat je 's nachts nu lekkerder slaapt:sd:

Aldus de sterkste man van het forum met de langste nek:D:D
Laat die sniper zijn ding doen man azijnpisser dat je bent.

x6, wesking beter optieven uit deze log!
Sniper niets van aan trekken die gast is gewoon zielig bezig.

Hopen dat je gewoon weer verder mag bankdrukken :thumb:

Nog één noot aan Wesqueen: Als je alleen in dit log komt om mij af te zeiken kom dan maar mooi niet. (Dat gaat je toch nooit lukken voor degene die iets verder denkt).
Ik heb VRESELIJK lang negatieve opmerkingen gepikt, maar dat houdt een keer op. Ik train zeer serieus, zelfs met een voedingsschema vanaf Zaterdag. Ik wil onze fysieken wel eens vergelijken over 2 jaar. Stats boeien me zoals gezegd niet.

Nog één noot aan Wesking: Als je alleen in dit log komt om mij af te zeiken kom dan maar mooi niet. (Dat gaat je toch nooit lukken voor degene die iets verder denkt).
Ik heb VRESELIJK lang negatieve opmerkingen gepikt, maar dat houdt een keer op. Ik train zeer serieus, zelfs met een voedingsschema vanaf Zaterdag. Ik wil onze fysieken wel eens vergelijken over 2 jaar. Stats boeien me zoals gezegd niet.

oke deze uitdaging neem ik aan :D

Dan bij deze. En als je verliest mag je je KAPOT gaan schamen omdat je ook nog eens een jaar ouder bent.
Zullen we een progress log qua fysiek aan maken? In het 'post je foto forum'? en dan om de zoveel tijd foto updates plaatsen. Als je durft.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven