MuscleMeat

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zoals Keranos zegt lekkere training. Alleen ben ik nog steeds benieuwd hoe jij die laterials doet:p

Volgens mij ben ik inderdaad niet de enigste die dat raar vind, mja het zal allemaal wel meevalllen! Maak ook eens een filmpje van je bench press, dan kunnen we kijken of je ze goed doet! :D

9 kg in totaal zeker? 4,5 per hand?

• Topic Starter Topic Starter
Nee beginnerBB.

Vanaf morgen zal ik bij elke training het onderdeel 'voeding;' gaan posten.

nja dumbbell side raises met 9kg per hand kun je echt niet op de manier hoe de oefening uitgevoerd moet worden. pas maar op voor een blessure in je schouder

Pffoe, vandaag enorm gebunkerd. Bijna een hele zak chips (Groot) leeg gegeten, veel brood, beker melk, 15 stroopwafels (klein) enz. Aantal kcals schat ik op dit moment zo rond de 2750 alles bij elkaar. En ik ben nog niet klaar, ik verwacht vandaag toch zeker 3000 kcals te halen. Mag ook wel, ben het hard nodig.
Dan een gewicht update:

- 25-04-09: 56.1kg
- 02-05-09: 56.9kg

Tijdstippen zijn allebei 4 uur 's middags, zodat daar géén verwarringen over ontstaan.

Het begin is er, nu door bulken tot de 60 kg en dan weer eens een foto plaatsen. Vervolgens lekker door bulken tot 70 o.i.d.

eet je ook normaal voedzaam eten? of alleen junk

Goed bezig! We gaan je zien groeien, hopelijk groei ik mee! ;)

Chips? Stroopwafels? Wat is er met brinta, havermout of brood? (Cashew)noten? Chocomel?

Ik verwacht vandaag 3500 kcal van je :p

Pffoe, vandaag enorm gebunkerd. Bijna een hele zak chips (Groot) leeg gegeten, veel brood, beker melk, 15 stroopwafels (klein) enz. Aantal kcals schat ik op dit moment zo rond de 2750 alles bij elkaar. En ik ben nog niet klaar, ik verwacht vandaag toch zeker 3000 kcals te halen. Mag ook wel, ben het hard nodig.
Dan een gewicht update:

- 25-04-09: 56.1kg
- 02-05-09: 56.9kg

Tijdstippen zijn allebei 4 uur 's middags, zodat daar géén verwarringen over ontstaan.

Het begin is er, nu door bulken tot de 60 kg en dan weer eens een foto plaatsen. Vervolgens lekker door bulken tot 70 o.i.d.
:rolleyes:

kijk je hoeft je echt niet aan een strak schema te houden, maar je vergiftigd je lichaam echt met chips en stroopwafels dat is gewoon nutteloos, het enige dat je hebt is een kcal overschot (en wat ijzer) maar maak die dan uit andere producten...
Vreet noten dat zijn eiwitten en vetten, vreet al het vlees en vis dat los en vast zit. Melk goedzo! Chocomel is ook makkelijk weg te drinken , kwark mis ik!
En gewoon aardappelen, of pasta, en groente. Owja en als je perse ijzer wilt (stroopwafels) smeer dan gewoon een botherham met appelstroop.

Just my 2 cents

:rolleyes:

kijk je hoeft je echt niet aan een strak schema te houden, maar je vergiftigd je lichaam echt met chips en stroopwafels dat is gewoon nutteloos, het enige dat je hebt is een kcal overschot (en wat ijzer) maar maak die dan uit andere producten...
Vreet noten dat zijn eiwitten en vetten, vreet al het vlees en vis dat los en vast zit. Melk goedzo! Chocomel is ook makkelijk weg te drinken , kwark mis ik!
En gewoon aardappelen, of pasta, en groente. Owja en als je perse ijzer wilt (stroopwafels) smeer dan gewoon een botherham met appelstroop.

Just my 2 cents

Thanks, doordeweeks eet ik anders. Chips is echt enkel vrijdag en zaterdag. Een beetje genieten van de jeugd moet kunnen.

Momenteel bekijken: 11 (9 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
sniperx, 08Dennis08, baksteen123, Basiclove+, Broekie101, GNRR, Guusje1989, MironT, ThomasR

Nice.

Junk, ligt eraan wat je onder junk verstaat. Patat e.d. eigenlijk nooit. Chips enkel in 't weekend. Verder natuurlijk veel melk, fruit, kaas, etc.

kijk, junken ga je echt niet dood van hoor, blijf gewoon die zak chips lekker door eten
maar zorg wel dat je genoeg voedzame dingen krijgt, dus genoeg eiwitten en vetten etc.
En eet je ook genoeg fruit? en groente etc.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven