AndroidHealthClinic

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks, doordeweeks eet ik anders. Chips is echt enkel vrijdag en zaterdag. Een beetje genieten van de jeugd moet kunnen.

Genieten:P
ik voel me serieus niet lekker na een grote zak chips.
Maar kerel echt hoor noten vlees vis brinta rijst aarappelen melk. GEWOON VEEL hé! Want je zit in je groei dus knal er gewoon heel wat vreten in! dan ben je daalijk 2 meter en 140 kg

Als alles zo lees weet jij precies HOE een buffel te worden. Waarom doe je het dan zelf ook niet?? Je kunt heus wel genieten van je vreten en toch clean eten. Zo eet ik tegenwoordig 400 gram biefstuk per dag en kan je verzekeren dat ik daarvan geniet :P

• Topic Starter Topic Starter
kijk, junken ga je echt niet dood van hoor, blijf gewoon die zak chips lekker door eten
maar zorg wel dat je genoeg voedzame dingen krijgt, dus genoeg eiwitten en vetten etc.
En eet je ook genoeg fruit? en groente etc.

Ik eet veel fruit. Elke dag 2 appels + banaan als het kan.

@ Broekie: Tsja, kcals zijn kcals op dit moment. Iedereen zegt dat ik gewoon moet eten wat ik tegen kom (Behalve mensen he :D).

@ Miron: Jup, ik kan het me voorstellen.

@ Mikeh18: I guess.

Als alles zo lees weet jij precies HOE een buffel te worden. Waarom doe je het dan zelf ook niet?? Je kunt heus wel genieten van je vreten en toch clean eten. Zo eet ik tegenwoordig 400 gram biefstuk per dag en kan je verzekeren dat ik daarvan geniet :P

Loterij gewonnen? :D

Lol broeki zijn rug ownt kk hard.
I wil ook !

Pffoe, vandaag enorm gebunkerd. Bijna een hele zak chips (Groot) leeg gegeten, veel brood, beker melk, 15 stroopwafels (klein) enz. Aantal kcals schat ik op dit moment zo rond de 2750 alles bij elkaar. En ik ben nog niet klaar, ik verwacht vandaag toch zeker 3000 kcals te halen. Mag ook wel, ben het hard nodig.
hoop junk ertussen wat hier ook al gezegd is. Zou niet te vaak zoveel ongezonde dingen eten als stroopwafels & chips

hoop junk ertussen wat hier ook al gezegd is. Zou niet te vaak zoveel ongezonde dingen eten als stroopwafels & chips

Dit was ook een uitzondering hoor. Normaal eet ik een klein zakje chips en een paar stroopwafeltjes. Dit was echt puur omdat ik uren lang had gevoetbald, wat ik nu ook weer ga doen.

:roflol:

Omfg, echt te erg weer dit.
'T manneke eet een keer een zak chips en wat stroopwafels, so what?

Zoals wel te zien is kan Sniper dat echt wel hebben (niet lullig bedoeld Snipe) en het is ook niet alsof hij elke dag 3 zakken chips naar binnen zit te douwen.

90% clean / 10% junk komt hij volgens mij bij lange na niet aan.
(Die 10% junk komt hij niet aan, om verwarring te voorkomen :p)

:roflol: vreet gewoon 4x per week een zak chips, daar kan jij echt wel tegen hoor

:roflol:

Omfg, echt te erg weer dit.
'T manneke eet een keer een zak chips en wat stroopwafels, so what?

Zoals wel te zien is kan Sniper dat echt wel hebben (niet lullig bedoeld Snipe) en het is ook niet alsof hij elke dag 3 zakken chips naar binnen zit te douwen.

90% clean / 10% junk komt hij volgens mij bij lange na niet aan.
(Die 10% junk komt hij niet aan, om verwarring te voorkomen :p)
Ja hij kan het zeker wel hebben, maar er zit natuurlijk amper voedings waarden in dat soort dingen. Kan hij beter naar de mac gaan bij wijze van en daar flink junken.
Aan de andere kant vind ik zens chema sowieso maar beetje matig, nog cola drinken en dat soort dingen

Maja maakt ook niet uit, is een keuze.

zo te lezen ben je eindelijk goed gaan eten! Maar kijk ik eroverheen of heb je de afgelopen 2 pagina's geen training gepost?

Owja snipertje vreet je ook kapot aan tosti's met hamkaas/ kipfiletkaas wel bruinbrood uiteraard en weinig tot geen boter.
Gwoon 6 botherammen in de oven dus 3 tostis. Kaas is vet maar dat is voor jou geen probleem, en er zit behoorlijk wat eiwit in! ( ben ik nu aan het doen):P

Ik zit bij bokkie dus;
Sniper zegt: Bedankt. Rooke ik heb gisteren nog geknald. ;)

pijn in je triceps van db fly's? apart, je biceps zou eerder wat kunnen krijgen lijkt mij.

pijn in je triceps van db fly's? apart, je biceps zou eerder wat kunnen krijgen lijkt mij.

Tsja, het zit aan de zijkant van m'n arm. Tussen biceps en triceps in dus :s.

Edit: Geen last meer van. Denk dat het slechts een pijntje was.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven