AndroidHealthClinic

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Update... boeit me niet zo gek veel dat ik vaak foto's post..

33wwil2.jpg

Ga eens eten man:P

• Topic Starter Topic Starter
I know :d.

:o

Word t niet tijd voor een bijbaantje Snipe?
Kun je meer vreten / weights betalen?

Of is dat al 'ns aan bod gekomen?

Ik neem aan dat eten kopen geen probleem zou zijn. Mijn ouders willen ook niet 'andere' voeding gaan kopen omdat ik nu KT doe. Wel hebben ze er geen moeite mee als ik bijv. MEER brood eet. Dat kan snipe ook doen neem ik aan:)

Ik neem aan dat eten kopen geen probleem zou zijn. Mijn ouders willen ook niet 'andere' voeding gaan kopen omdat ik nu KT doe. Wel hebben ze er geen moeite mee als ik bijv. MEER brood eet. Dat kan snipe ook doen neem ik aan:)

Alle melk op eisen en veel vlees en kaas op je brood doen.

Ben je al een heel eind. Vragen aan je moeder of ze nootjes wilt kopen in plaats van chips.

True, doe ik zelf ook.
Koop zelf nog 2L melk per dag, kwark, blikje tonijn enzo.

Nja, kan wel snappen dat je pa en ma er niet zo geweldig blij mee zijn als ze dat elke dag voor hem moeten halen, vandaar. :)

Goed bezig Sniper, Keep up the good work!

Benen: Squat 4x10
Walking Lunges 2x10

Borst: Bench Press 4x10
Dumbbell Flyes 2x10

Rug: Deadlift 4x10
BOR 2x10

Biceps: Barbell curls 3x10
Hammer curls 2x10

Triceps: Dumbbell Kickbacks 4x10

Schouders: Military Press 3x10
Lateral raises 2x10

Buik: Sit-ups 5x10

Nieuwe schema.. tips/opmerkingen welkom.

Op welke dagen doe je welke oefeningen? en in welke volgorde? Tot nu toe vind ik het maar niks (komt omdat ik nog niet weet hoe je dit schema gaat gebruiken)

Op welke dagen doe je welke oefeningen? en in welke volgorde? Tot nu toe vind ik het maar niks (komt omdat ik nog niet weet hoe je dit schema gaat gebruiken)

Ik geloof dat hij dit fullbody op dinsdag en vrijdag doet.. Volgorde weet ik niet.

ben je werkelijk 13 jaar?

kvind het wat vroeg om dan al te beginnen...

maarja, wie ben ik...

rippetoe al eens geprobeerd? kvind het een erg goed schema.

ben je werkelijk 13 jaar?

kvind het wat vroeg om dan al te beginnen...

maarja, wie ben ik...

rippetoe al eens geprobeerd? kvind het een erg goed schema.

Ja ik ben 13. Ik ben op m'n 12e al begonnen, om precies te zijn 19 Oktober 2007.

Rippetoe is misschien een leuk toekomstplan.

@ Keranos: Dinsdag/Vrijdag.

Thanks voor de reacties.

Ja ik ben 13. Ik ben op m'n 12e al begonnen, om precies te zijn 19 Oktober 2007.

Rippetoe is misschien een leuk toekomstplan.

@ Keranos: Dinsdag/Vrijdag.

Thanks voor de reacties.

Rippetoe zou misschien juist nu goed zijn, omdat in je begin post staat je dat doel is om meer gewicht te kunnen pakken, strong lifts / bill star / rippetoe zou je misschien daarmee beter kunnen helpen als et schema dat je nu gebruikt!:)

Ik vind het een slecht schema. Ik zou zeggen ga Rippetoe doen.

1 sniperx 314
2 luppie 262
3 Grotesuriman 249
4 The Xtralarge 246
5 Robke78 233

Ik vind het toch zeer spijtig dat jij zo druk op het forum bezig bent in plaats van trainen, en dan zeg je dat je maar tijd hebt voor 2 dagen trainen. Toch ben je top poster van de maand.... :roflol:

:roflol: Shiit ben echt topposter v.d. maand.... oeps.

Ik vind het een slecht schema. Ik zou zeggen ga Rippetoe doen.

1 sniperx 314
2 luppie 262
3 Grotesuriman 249
4 The Xtralarge 246
5 Robke78 233

Ik vind het toch zeer spijtig dat jij zo druk op het forum bezig bent in plaats van trainen, en dan zeg je dat je maar tijd hebt voor 2 dagen trainen. Toch ben je top poster van de maand.... :roflol:

bemoei jij je anders ff lekker met je eigen privé-leven.. als hij zo'n indeling wil maken, moet hij dat zelf weten. jij bent ook niet echt bepaald een role-model.

zeer spijtig, please! :stfu:

@sniper: gefeliciteerd met je 1e plaats dude :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven