sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh okee! ik dacht dat je in de gym trainde.. Had ik et dus fout![]()

ha - ha. Jij hebt natuurlijk op je 13e monster vorderingen gemaakt, dus natuurlijk geen offence naar jou, maar niet iedereen heeft zo'n aanleg als jij. Die kerel is 13, bijna 14. Let dus niet op zijn stats; hij heeft al aangegeven te gaan knallen vanaf zijn 16e, 2 jaar dus nog om heel veel te leren.

keranos is ook geen beescht (no offence maar lopen hier jochies van 15 die 100 bankuh) voor zn leeftijd maar hij traint tenminste![]()

keranos is ook geen beescht (no offence maar lopen hier jochies van 15 die 100 bankuh) voor zn leeftijd maar hij traint tenminste![]()

Echt grappig hoe jij over andere mensen praat.. 15 jarige jochies? Ten 1e; Ze zijn ouder als jij, dus ik zou respect voor ze hebben.
Ten 2e; Ze 'bankuh' dus blijkbaar 100, dus zijn het geen 'jochies' meer.
Ten 3e; Snipe traint ook, op zijn eigen manier, als hij dat fijn vind moet hij dat zelf weten toch, als hij hier op gaint, waarom zou hij dan een andere trainings manier gebruiken? Precies ja om meer te gainen, daarom stelde ik ook die andere schema's voor. Maar 'anders' trainen als in jouw gedachten betekend niet meteen 'niet' trainen.
Ten 4e; Laten we zijn log niet vervuilen.
Edit; die ten 3e mag weg aangezien ik nu je vorige post lees![]()

"beescht"![]()
We hebben het hier al eerder over gehad, dat zijn uitzonderingen. Je noemde DiZoR (of hoe je dat schrijft) die deed dat 5cm boven borst en beetje cheated, die andere gast was al 17. Verder ben ik het met de vorige post eens dat dat geen jochies meer zijn en ze doen niet "bankuh" zoals de beachboys zeggen maar bankdrukken of bench(press)en.
+1. Ik heb zo'n hekel aan die grammaticale fouten die ze maken, en dan 'expres' wel te verstaan. Ik zelf zal vast ook wel 100'en spelfouten maken, maar ik ga niet -en vervangen met -uh etc.
1. hoezo respect?
2. tuurlijk wel jochies, maar het zijn gwoon sterke jochies
3. ik doelde niet op sniper
4. klopt![]()
+1. Ik heb zo'n hekel aan die grammaticale fouten die ze maken, en dan 'expres' wel te verstaan. Ik zelf zal vast ook wel 100'en spelfouten maken, maar ik ga niet -en vervangen met -uh
etc.
Echt grappig hoe jij over andere mensen praat.. 15 jarige jochies? Ten 1e; Ze zijn ouder als jij, dus ik zou respect voor ze hebben.
Ten 2e; Ze 'bankuh' dus blijkbaar 100, dus zijn het geen 'jochies' meer.
Ten 3e; Snipe traint ook, op zijn eigen manier, als hij dat fijn vind moet hij dat zelf weten toch, als hij hier op gaint, waarom zou hij dan een andere trainings manier gebruiken? Precies ja om meer te gainen, daarom stelde ik ook die andere schema's voor. Maar 'anders' trainen als in jouw gedachten betekend niet meteen 'niet' trainen.
Ten 4e; Laten we zijn log niet vervuilen.
Edit; die ten 3e mag weg aangezien ik nu je vorige post lees![]()

Mogen "niet role-models" dan niks zeggen tegenwoordig?![]()

![]()
Doe niet zo slim joh en ga ergens anders de smartass uithangen![]()
en rot jij maar even lekker op naar dat 'goede' forum van je..
wat zeg je?
oooh nee je bent gebanned
LOSER