Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, aders spatten er uit, echt een gruwelijke pomp in het hele lichaam.Thanks Basic en Pietje.
BP gaat gestaag maar wel omhoog..BB curls ook.
Heb je verder nog doelen voor Januari '10? daarmee bedoel ik bijv. 20 KG bp etc..
. (40kg of zo).25 April...hmm ik heb geen goede herrineringen aan die dag.
Maar netjes sniper. Langzaam de gewichten gaan opschroeven nu.
Oh ja, ben tevens bijna 14 jaar nu. Kan nog 2 weekjes genieten van de '13 jarige' privileges.. (Lees: Gedrag van een 13 jarige)
Leden met Verjaardag op 25 April 2009
sniperx (14)

Kun je nagaan
Maar dat vertel ik je nog wel een keer kleine bro. Daar ben je nu nog een beetje te jong voor.
bemoei jij je anders ff lekker met je eigen privé-leven.. als hij zo'n indeling wil maken, moet hij dat zelf weten. jij bent ook niet echt bepaald een role-model.
zeer spijtig, please!
@sniper: gefeliciteerd met je 1e plaats dude![]()

Mogen "niet role-models" dan niks zeggen tegenwoordig?![]()
ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Deze jongen moet gewoon flink gaan knallen zolang ie de tijd er nog voor heeft. Er zijn genoeg (ik) die tijdens hun jonge jaren flink aan het kloten geweest zijn en er nu nog spijt van hebben het toen niet doorgezet te hebben. Als je 16 bent is het afgelopen, meisjes, huiswerk, middelbare school, het wordt er niet beter op. Dan ben je op een gegeven moment een 23 jarige ecto en kom je er achter dat je die 7 jaar van je leven die je verprutst hebt niet meer terug krijgt.
Dus weg met die wijvengewichten en dat sonja bakker dieet. Vreten, knallen en slapen. Melk, squats, bp, press, dl, row. Meer heb je niet nodig.
Wat is je 5 RM op de BP denk je? Gaan we samen een doel maken (bijv. allebij +20 KG) voor januari '10, lijkt me leuk om is te proberen![]()

Wat dacht je er van dat hij een doel stelt als BP +20Kg voor mei '09![]()