XXL Nutrition

The road to summer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je traint nu lang genoeg hoor Sniper, gewoon knallen jij.
Je hebt juist een voordeel door vroeg te beginnen, en als je langer wacht dan krijg je alleen maar het gevoel dat je 2 jaar lang niks gedaan hebt.
Zoek anders eens een gym op.

Jij ook fijne pasen! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Zo, net 'gezondigd'. Heb gevoetbald maar ook wat 'gewichtjes' getild. Het zit zo: Ik was bij terrorbokkie en hij heeft meer gewichtschijven etc. dan mij. Dus ik vroeg, mag ik eens wat meer gewicht proberen. (Ouders zien het niet :D).
Goed, een barbell van 1.65m.
Gewicht eraan, gaan met de banaan:

- Barbell Curls: 1x22.5kg Hele grote PR.
- DEADLIFT, juiste techniek, terrorbokkie nam het op en ik zag dat de techniek prima was. 3x43kg, wel HEEL zwaar.

Erg leuke gewichtjes dus.

netjes hoor snipe. Niet even wat bench presses gedaan?:)

Trouwens volgens mij was de stang niet 10 maar ~12 kg, 3x45 deadlift dus en 1x ~24 BB curl.

wtf je curlt meer dan je bencht.... je begint :sd: te worden gast ik curl meestal niet eens meer dan 25 kg :)

wtf boeit dat 20 kg curlen ik geloof er geen zak van :D net als je tricep.... kickback :P maar maakt niet uit als het wel zo is ben je :sd: :o

Ik perste er ook werkelijk alles uit bij de DL en BB curl, echt alle kracht. En 9 kilo kickback is niet eens zo zwaar en al helemaal niet met slechte techniek. Daarom doe ik ze nu ook lager voor betere techniek. Verder boeit me dat curlen ook niet, maar ik was benieuwd hoe het zat qua krachten.
En oh ja, Superdudes trainen Borst/Buik/Biceps. Dat doe ik niet, dus per definitie ben ik al geen superdude.

Tevens train ik dinsdag weer Full Body, gewoon een normale training. Dit was echt een 'probeerseltje'.

Wel grappig dat ik bij de 3x45 deadlift 'kreunde', keihard 'GAYFISH' roepen. :P

Terrorbokkie v.s. Sniperx

heej Sniper was wel leuk onie. weet je wat me opvalt dat je zo weinig over mij praat:p kheb wel veel gewichten he. K wis het zelf niet eens :rolleyes:
paar filmpjes gemaakt en als ik het zien Lach Ik me kapot vooral met dat OEEE AAAAAAA en gayfish.... en 43.5 ofso ik 5 jij 3 lkker puh :p dus wie is nou sterker :D

heej Sniper was wel leuk onie. weet je wat me opvalt dat je zo weinig over mij praat:p kheb wel veel gewichten he. K wis het zelf niet eens :rolleyes:
paar filmpjes gemaakt en als ik het zien Lach Ik me kapot vooral met dat OEEE AAAAAAA en gayfish.... en 43.5 ofso ik 5 jij 3 lkker puh :p dus wie is nou sterker :D

Gehehe, jij bent sterker. Je weegt ook 15 kilo meer :D. Maar ik moest ook flink lachen om de filmpjes :roflol:.

sniperx je moet die filmpjes van je zelf egt meer dan 100 keer zien en je lacht er nog steeds Om WHahahahahahahahXD

posten die hap :D

goed gedaan van DL

Kan niet... Terrorbokkie heeft geen kabeltje. :p

wtf boeit dat 20 kg curlen ik geloof er geen zak van :D net als je tricep.... kickback :P maar maakt niet uit als het wel zo is ben je :sd: :o

Ik denk echt dat hij er heel veel problemen mee heeft als jij hem niet geloofd! :') De enige 'superdude' in dit topic ben jij met je 'chiller' nike petje en je mooie papegaai(?). Als jij nou gewoon je aggressie op je dumbbell's gaat afreageren dan laat merken dat je iets niet geloofd, mag je over een paar maandjes je progressie foto's posten.

Gvd weer snipe's log vervuilt:')

Ach ja, geen zin om er überhaupt verder op in te gaan. Iedereen heeft het recht om te geloven of niet te geloven, en te vinden van mij wat hij/zij wil.
Net alsof 45 kg en 24 kg zo'n brute krachtstats zijn...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven