hahaha scherp, is ook zoJe zegt het zelf, maar de teugels mogen ook wel eens los
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha scherp, is ook zoJe zegt het zelf, maar de teugels mogen ook wel eens los
![]()

dumbbell bench press?Liggen op een bankje en dan dumbels omhoog bewegen (geen idee hoe de oefening heet)

Liggen op een bankje en dan dumbels omhoog bewegen (geen idee hoe de oefening heet)

)Ja dat is idd jammer, maar je hebt minder energie en ook zal er een beetje spiermassa verdwijnen. Dat komt allemaal weer goed bij de volgende bulk. Je wil nu gewoon eens zien wat er onder dat vetlaagje zitGisteren heb ik mijn rug niet gelogd vandaag LB getraind, ben een beetje achteruit gegaan de cut begint erin te hakken![]()

yup, weet waar ik het voor doeJa dat is idd jammer, maar je hebt minder energie en ook zal er een beetje spiermassa verdwijnen. Dat komt allemaal weer goed bij de volgende bulk. Je wil nu gewoon eens zien wat er onder dat vetlaagje zit![]()

)
)
)Spieren, of gebroken ribben.En weet iemand wat die hoekjes bovenin mijn buik zijn iets onder mijn borst? zijn dat iets van buikspieren of zijn het mijn ribben?
als ik het aanspan drukt dat naar buiten
Weet de exacte naam zo even 123 nietNog wel 20% denk ik. Preciese getal maakt niet uit als je nog maar op schema ligt met cutten
Ribben (maar dat kan je makkelijk voelen) of spieren, in dat geval denk ik de serratus.
Vandaag gewogen en ik weeg geen 90KG meer, ik sta nu op 89.8, cut verloopt goed en lekker rustig.
Ik begon de afgelopen dagen wat paarse vlekjes te krijgen op mijn onderarm en bovenarm, nu blijkt dit ook straiee te zijn
wat baal ik hier van... Bekijk bijlage 452959
Yess klopt, ik heb ook iets te hard gebulkt denk ik..Deze ontstaan toch als je heel snel veel aankomt? Of heb ik het mis?