AndroidHealthClinic

Wanna be Shredded - Road to 6pack

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug getraind.

Pull ups
8 x
7 x
5 + 2 x
Pendlay row
9 x 60 KG
2 x 8 x 60 KG
Dumbel shrugs
2 x 12 x 34 KG
Liggen op een bankje en dan dumbels omhoog bewegen (geen idee hoe de oefening heet)
2 x 10 x 20 KG
BIceps
8 x 30 KG
7 x 30 KG
6 x 30 KG
9 x 25 KG

10 min interval roeien 130 KCAL

Vandaag legs getraind, ging goed en voelde mij vandaag erg sterk.

Squats
5 x 125 KG (easy)
3 x 130 KG (easy)
1 x (maar het werden 3 herhalingen) 140 KG - nieuw PR! :)

Deadlift
3 x 6 x 140 KG
Leg extension
max gewicht 80 kg 3 x 12 - easy
Leg curl
3 x 10 x 60 KG
Calf raises in de leggpress
3 x 15 x 200 KG

Vandaag op de tanita weegschaal gestaan en mijn BMI was te hoog en mijn vetpercentage was 25%.
De conclusie was dus dat ik flinke obesitas had.

Fijn om te horen klopt vgm vrij weinig van lol

Vandaag UB getraind, ben nu voor de derde week in de cut en begin nu krachtverschil te merken. Volgens mensen die mij een tijdje niet hebben gezien ben ik iets afgeslankt. Zal met name vocht zijn denk ik, qua gewicht zie ik nog niet echt een sterke afname.

Incline benchpress

25 x stang
20 x 50 KG
3 x 8 x 70 KG

Flat dumbel benchpress

9 x 34 KG
7 x 34 KG
5-6 x 34 KG

Cable fly's

2 x 10 x 11.25 KG

Dumbel press

20 x 12 kg warming up

7 x 20 KG
10 x 16 KG
8 x 18 KG

Side raises

3 x 12 x 6 KG

DIPS

8 x

7 x

5.5 x

Lekkere training en wat zijn die dips op het einde van de training lekker zwaar ghehe.

Gisteren heb ik mijn rug niet gelogd vandaag LB getraind, ben een beetje achteruit gegaan de cut begint erin te hakken :P

Squat
5 x 120 KG (easy)
3 x 130 KG (pfoe viel dit keer wat tegen)
2 x 140 KG (vorige 3 x met gemak dus viel ook een beetje tegen ;p)

Deadlift
4 x 140 KG
6 x 140 KG
5 x 140 KG

Ook achteruit gegaan op de deadlift...

Leg extension

3 x 12 x 80 KG (maxed out)

Leg curl

3 x 12 x 60 KG

Calfs

3 x 12 x 100 KG smithing machine.

De training ging oke, de cut hakt erin. Kan niet wachten tot ik droog ben en de volgende bulk er tegen aan kan gooien. Hoop dat ik dan nog een niveautje hoger kom.
Baal namelijk best wel dat ik bij sommige lifts niet heb behaald wat ik had willen behalen. Dat is bijvoorbeeld een deadlift van 200 KG terwijl ik nou 180KG deadlift 1rm.

Naja eind augustus maar weer bulken (duurt niet zo lang :( )

Spiegel is nu waar je je op moet focussen. Gewoon lekker (zwaar) blijven trainen en dan inderdaad in de bulk gaan de kg’s weer tellen.

Gisteren heb ik mijn rug niet gelogd vandaag LB getraind, ben een beetje achteruit gegaan de cut begint erin te hakken :P
Ja dat is idd jammer, maar je hebt minder energie en ook zal er een beetje spiermassa verdwijnen. Dat komt allemaal weer goed bij de volgende bulk. Je wil nu gewoon eens zien wat er onder dat vetlaagje zit :)

Ja dat is idd jammer, maar je hebt minder energie en ook zal er een beetje spiermassa verdwijnen. Dat komt allemaal weer goed bij de volgende bulk. Je wil nu gewoon eens zien wat er onder dat vetlaagje zit :)
yup, weet waar ik het voor doe :flexbiceps:

Vandaag UB getraind

Bench press
25 x 60 KG (warming up)
5 x 85 KG (makje)
3 x 90KG (:fire::fire:)
1 x 100 KG (deed voorheen 3 reps moet denk ik over 2 weken +- 5kg verlagen :treuren::treuren:)
Pull ups
3 x 6
Incline dumbel benchpress
2 x 7 x 34 KG
Zagen
2 x 12 x 26 KG
OHP/Military press
20 x stang
5 x 50 KG
2 x 55 KG
1 x 60 KG (wordt ook steeds moeilijker deed hiervan voorheen ook 2-3 reps :treuren::treuren:)

Hammer curls
3 x 12 x 12 KG

Dumbel skull crushers

3 x 15 x 8 KG (volgende week verhogen naar 10kg)

Atm niet echt de tijd om veel te loggen, ik moet vaak na schooltijd direct werken, sporten dus dbb komt even op een iets lager pitje.
Cut update na 4 weken
Verder ben ik wat omtrek kwijt om mijn benen, buik en armen.
Benen
67 naar 64.
Armen 40 naar 39CM
Buik gemeten rondom de navel van 100 cm naar 95 cm.
Gewicht voor was 94 die schommelt nu rond de 90-89

Krachtverlies is aanwezig ik doe nog steeds dezelfde gewichten alleen draai ik minder reps.
Zou iemand een schatting van mijn BF kunnen maken aan de hand van deze foto's haha
Bekijk bijlage 452420 Bekijk bijlage 452421

En weet iemand wat die hoekjes bovenin mijn buik zijn iets onder mijn borst? zijn dat iets van buikspieren of zijn het mijn ribben?
als ik het aanspan drukt dat naar buiten

En weet iemand wat die hoekjes bovenin mijn buik zijn iets onder mijn borst? zijn dat iets van buikspieren of zijn het mijn ribben?
als ik het aanspan drukt dat naar buiten
Spieren, of gebroken ribben. :p Weet de exacte naam zo even 123 niet

Nog wel 20% denk ik. Preciese getal maakt niet uit als je nog maar op schema ligt met cutten :)

Ribben (maar dat kan je makkelijk voelen) of spieren, in dat geval denk ik de serratus.

Nog wel 20% denk ik. Preciese getal maakt niet uit als je nog maar op schema ligt met cutten :)

Ribben (maar dat kan je makkelijk voelen) of spieren, in dat geval denk ik de serratus.

Jaa ik schat ook zo iets, denk wel tegen de lage 20% aan trouwens

Vandaag gewogen en ik weeg geen 90KG meer, ik sta nu op 89.8, cut verloopt goed en lekker rustig.
Ik begon de afgelopen dagen wat paarse vlekjes te krijgen op mijn onderarm en bovenarm, nu blijkt dit ook straiee te zijn :(
wat baal ik hier van... Bekijk bijlage 452959

Vandaag gewogen en ik weeg geen 90KG meer, ik sta nu op 89.8, cut verloopt goed en lekker rustig.
Ik begon de afgelopen dagen wat paarse vlekjes te krijgen op mijn onderarm en bovenarm, nu blijkt dit ook straiee te zijn :(
wat baal ik hier van... Bekijk bijlage 452959

Deze ontstaan toch als je heel snel veel aankomt? Of heb ik het mis?

Maar goed als ik mijn lifts vergelijk met die van het begin van de log en die van nu vind ik het meer dan waard :o

Terug
Naar boven