AndroidHealthClinic

Wanna be Shredded - Road to 6pack

  • Topic starter Wanna
  • Startdatum
  • Reacties 204
  • Weergaven 9K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

Gewicht update: 88KG
Chest begint echt ''flat'' te worden terwijl mijn schouders, rug benen en armen nog wel on point zijn.
Cutten gaat lekker foto's volgen + krachtupdate.
 
Ik schat je rond de 16%, ik vind je helemaal niet skinny! Je begint wel een beetje flat te worden ja
 
Mee eens. Zeker niet skinny, maar geloof ook wel dat er nu vet en spier tegelijk verdwijnt. Altijd lastig wanneer te stoppen met cutten. Over het algemeen zeggen mensen wel dat spierkracht en massa door het geheugeneffect redelijk snel terug kunnen komen.
 
Mee eens. Zeker niet skinny, maar geloof ook wel dat er nu vet en spier tegelijk verdwijnt. Altijd lastig wanneer te stoppen met cutten. Over het algemeen zeggen mensen wel dat spierkracht en massa door het geheugeneffect redelijk snel terug kunnen komen.

Jaa klopt er verdwijnt beide ik had als doel om 200KG te deadliften maar dat heb ik even uit mijn hoofd gezet. Ik weet van mijzelf dat ik heel snel kracht/massa en size op bouw. Ik woog afgelopen winter bijna 95KG en was erg sterk. Wanneer ik rond liep vonden mensen mij vaak al ''te groot'' en zeiden dat ik moest stoppen haha. Ik heb mijn mindset veranderd en ik ga gewoon net zo lang door tot ik 10-12% bf heb, alles verliezen zal ik toch niet. Mijn doel is om deze zomer blokjes te hebben en als mij dat veel massa gaat kosten dan is dat maar zo. :)
 
Back
Naar boven