- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
wie is dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.

goed gewerkt weer sven. zoals bij log vandaag, moet je het soms slim aanpakken. een nieuwe 1RM zet je niet elke week en dat maakt ook niet uit. vandaag erg goede sets met de 77,5 gemaakt en dan maakt die fail ook niet zoveel uit. het zit er in, daar ben ik van overtuigd, zolang je de techniek van je submax set ook op je maxset kan toepassen. stones ook weer goed werk geleverd...niet té gefrustreerd raken als een hoogte niet lukt, want het gaat om meer dan alleen power. succes met de squats deze week
edit: doe anders volgende week maar eens axle met mij mee...dan maak je pas mee hoe het is als een stukje vel/vet klem zit bij je belt![]()
. Stones komt vanzelf wel, hoogte is gewoon veel techniek. Me buik ligt serieus nu gewoon open van die stones
. Maar is goed ik doe wel axle mee.
Thx mate. Je hebt gelijk, ik ga goed. Soms wil je dan dat alles lukt en dat kan nietWat Kevin zegt.. frustratie bij een gewicht wat je weleens hebt gedaan en als je dan faalt is begrijpelijk.. maar zoals bij een stone op 1m44 leggen voor de eerste keer en het lukt dan niet, don't beat yourself up about it.. je gedrevenheid en intensiteit is top maar soms moet je falen ook zien als een leermoment waarbij je kunt reflecteren en jezelf kunt verbeteren
die log was beestachtig, 3x2 (waarbij de laatste 3x3) met 2,5kg onder je 1RM.. wtf ouwe heel nice en je Yoke is insane.. je PR nu gewoon even beltless lopen zonder drops oid
Getting bigger and stronger!
. Yoke was ik idd het meest blij mee van 15m met belt naar 30m zonder belt
. Volgende week revanche op die stone.
goede logpress!
maar je had strict toch al 3x80 gedrukt?
is 80kg log dan niet easy (ookal is het andere grip)
verder goed bezig!
heb zelf nog nooit onderdelen gedaan, maar 220kg yoke ziet er goed uit!
.Nah, 1x per week bench vind ik prima. Zie wel of het werkt of niet, volgens mij hebben nog niet veel mensen het geprobeert.Ortmayer voor bench? Zou je dan niet beter smolov junior doen?

Helaas niet in NL.Waar heb je die fat gripz besteld Sven, in NL ergens? Wil ze ook gaan halen namelijk...
De dag na RPB gewoon een sterke lower body training zetten, damn netjes man! Sta er echt van te kijken.. Ben benieuwd hoe die fatgrips gaan bevallen qua resultaat, ziet er uit als leuk speelgoed![]()
.
.That's the plan my man!als je nu merkt dat het teveel is dan moet je het volume van events trainingen langzaam opbouwen. Rome is niet in een dag gebouwd... Dat geldt absoluut ook in deze spot sven.
, heb het nodig omdat het totaal geen motiverende omgeving is...