MuscleMeat

The way up 2012

goed gewerkt weer sven. zoals bij log vandaag, moet je het soms slim aanpakken. een nieuwe 1RM zet je niet elke week en dat maakt ook niet uit. vandaag erg goede sets met de 77,5 gemaakt en dan maakt die fail ook niet zoveel uit. het zit er in, daar ben ik van overtuigd, zolang je de techniek van je submax set ook op je maxset kan toepassen. stones ook weer goed werk geleverd...niet té gefrustreerd raken als een hoogte niet lukt, want het gaat om meer dan alleen power. succes met de squats deze week ;)

edit: doe anders volgende week maar eens axle met mij mee...dan maak je pas mee hoe het is als een stukje vel/vet klem zit bij je belt ;)

Wat Kevin zegt.. frustratie bij een gewicht wat je weleens hebt gedaan en als je dan faalt is begrijpelijk.. maar zoals bij een stone op 1m44 leggen voor de eerste keer en het lukt dan niet, don't beat yourself up about it.. je gedrevenheid en intensiteit is top maar soms moet je falen ook zien als een leermoment waarbij je kunt reflecteren en jezelf kunt verbeteren

die log was beestachtig, 3x2 (waarbij de laatste 3x3) met 2,5kg onder je 1RM.. wtf ouwe heel nice en je Yoke is insane.. je PR nu gewoon even beltless lopen zonder drops oid

Getting bigger and stronger!

• Topic Starter Topic Starter
goed gewerkt weer sven. zoals bij log vandaag, moet je het soms slim aanpakken. een nieuwe 1RM zet je niet elke week en dat maakt ook niet uit. vandaag erg goede sets met de 77,5 gemaakt en dan maakt die fail ook niet zoveel uit. het zit er in, daar ben ik van overtuigd, zolang je de techniek van je submax set ook op je maxset kan toepassen. stones ook weer goed werk geleverd...niet té gefrustreerd raken als een hoogte niet lukt, want het gaat om meer dan alleen power. succes met de squats deze week ;)

edit: doe anders volgende week maar eens axle met mij mee...dan maak je pas mee hoe het is als een stukje vel/vet klem zit bij je belt ;)

Thx Kev, die fail maakt achteraf niet zo veel uit nee:). Stones komt vanzelf wel, hoogte is gewoon veel techniek. Me buik ligt serieus nu gewoon open van die stones:roflol:. Maar is goed ik doe wel axle mee.;)

Wat Kevin zegt.. frustratie bij een gewicht wat je weleens hebt gedaan en als je dan faalt is begrijpelijk.. maar zoals bij een stone op 1m44 leggen voor de eerste keer en het lukt dan niet, don't beat yourself up about it.. je gedrevenheid en intensiteit is top maar soms moet je falen ook zien als een leermoment waarbij je kunt reflecteren en jezelf kunt verbeteren

die log was beestachtig, 3x2 (waarbij de laatste 3x3) met 2,5kg onder je 1RM.. wtf ouwe heel nice en je Yoke is insane.. je PR nu gewoon even beltless lopen zonder drops oid

Getting bigger and stronger!
Thx mate. Je hebt gelijk, ik ga goed. Soms wil je dan dat alles lukt en dat kan niet:p. Yoke was ik idd het meest blij mee van 15m met belt naar 30m zonder belt:). Volgende week revanche op die stone.:o

Net getraint, semi-herstel training:

-Squats:
tot 5x90 en 2x5x100.

-Deficit Dl 10cm
3x3x100.

En nog wat assistance zoals hammer shoulder press/pendlay/shrugs etc.

goede logpress!
maar je had strict toch al 3x80 gedrukt?
is 80kg log dan niet easy (ookal is het andere grip)

verder goed bezig!
heb zelf nog nooit onderdelen gedaan, maar 220kg yoke ziet er goed uit!

goede logpress!
maar je had strict toch al 3x80 gedrukt?
is 80kg log dan niet easy (ookal is het andere grip)

verder goed bezig!
heb zelf nog nooit onderdelen gedaan, maar 220kg yoke ziet er goed uit!

Bedankt man.

Was het maar zo een feest dat het zo zou zijn. Log techniek is ****ing moeilijk(vind ik althans). Ik faal met name op de log omdat ik de overgang van me benen niet goed voor elkaar krijg. Eigenlijk is het totaal anders dan een strictpress:p.

Fat grips zijn binnen, straks proberen.:)

ortmayer bench(pink op ring):
Wu.
4x4x77.5
2x2x87.5
10x77.5.

Comment: Wil weer is wat aan me borst gaan doen, en wel aan me zwakste grip, deze dus.

Pullups

Seated rows

One arm preacher(fat grip)

Pin press

Pushdown(fat grip).

Fat grip is nice, stuk zwaarder met dikke grip.

Ortmayer voor bench? Zou je dan niet beter smolov junior doen?

Waar heb je die fat gripz besteld Sven, in NL ergens? Wil ze ook gaan halen namelijk...

ok thanks, daar maar orderen dan :)

De dag na RPB gewoon een sterke lower body training zetten, damn netjes man! Sta er echt van te kijken.. Ben benieuwd hoe die fatgrips gaan bevallen qua resultaat, ziet er uit als leuk speelgoed ;)

De dag na RPB gewoon een sterke lower body training zetten, damn netjes man! Sta er echt van te kijken.. Ben benieuwd hoe die fatgrips gaan bevallen qua resultaat, ziet er uit als leuk speelgoed ;)

Thanks bro, was niet max effort maar viel toch behoorlijk zwaar aangezien ik in redelijk wrak mode was:D.
Fat grips zijn zeker nice. Kan zo een axle immiteren voor press etc. Ook perfect om griptraining mee te doen, op naar de 120 farmers.:D

Ben ook van plan verstandiger te gaan trainen bij de events. Niet zo veel mogelijk doen maar het gewoon bij maximaal 4-5 events houden. Al die dingen zoals OH yoke enzo zijn natuurlijk leuk, maar ik denk dat ze mij op dit moment meer kwaad dan goed doen(herstel).

Bijvoorbeeld:
Warmup/explosiviteit: Boxjumps.
Schouders/explosiviteit: Log press.
Benen: Yoke / Carcircle.
Rug: Stones / Wheelflip.

Eventueel nog een laadrace/prowler voor de conditie of farmers/hercules hold voor grip.

Merk aan mezelf dat ik soms te vaak mee kwa volume met andere jongens zoals Grotesjaak, Frenkpie etc. Maar ik moet niet vergeten dat veel van hen al veel langer trainen, en dat hun lichaam dit ook al veel meer 'gewoon' is geworden.

Allemaal leuk en aardig dit, is pas echt functioneel als ik mezelf er aan kan gaan houden:p.

Laatst bewerkt:
Ga vandaag de 85kg MP aanvallen. Hoop dat het lukt aangezien ik al een tijdje geen MP gedaan heb, ain't nothing to it:p.

als je nu merkt dat het teveel is dan moet je het volume van events trainingen langzaam opbouwen. Rome is niet in een dag gebouwd... Dat geldt absoluut ook in deze spot sven.

als je nu merkt dat het teveel is dan moet je het volume van events trainingen langzaam opbouwen. Rome is niet in een dag gebouwd... Dat geldt absoluut ook in deze spot sven.
That's the plan my man!

UB:

MP(Eerste rep powerclean):
Warmup.
3x60.
1x70, t*ring dikke speed gaf vertrouwen.
Fx85. Kijk het filmpje en oordeel zelf, jammer.
Fx85.
2x3x70.
1x5x70.

Epic slechte clean maarja.. Let trouwens maar niet op de psyche up:roflol:, heb het nodig omdat het totaal geen motiverende omgeving is...
http://www.youtube.com/watch?v=2tbEz45S_Z0

Highpulls:
Aantal setjes met 60 en 70kg. Verschillende grepen(snatchgrip en normale grip).

Dips:
12x bw.
2x12bw+10.
18xbw.

Barbell curls:
8x40.
2x6x50.

Shrugs:
Farmer grip 2 setjes.

En wat abs.

Soortgelijke topics

Terug