el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoeft hier niet te zijn hoor, maar kennelijk laat je graag zien hoe goed jij dingen door hebt.

Negatieve aandacht is ook aandacht moet je gedacht hebben, maar je voegt helaas niks toe.
Als je me duidelijk wilt maken dat jij een hoop lezers hebt in je log en ik bijna geen, heb je gelijk.
De reden en emotie waarom je zo graag te koop loopt met je eigen kwaliteiten zullen we dan maar even achterwege laten
Al valt dit me wel op in al je posts hier...
Nu ontopic, Is misschien (nog) niet zo'n intressant log, maar ook ik probeer hier serieus mee aan de slag te gaan en de grootste jongens zijn klein begonnen.![]()

Als je niks met kritiek doet of wilt doen is het jouw keuze, ik zeg niks over het aantal lezers maar dat jij rondneust in mijn log als vergelijkend waren materiaal wil toch degelijk zeggen dat je je er wat van aantrekt
Va todo al ganador![]()
)
)

Met benen moet ik mezelf nog een beetje uitvinden, moeten ook snel blijven voor het thaiboxen wat ik ooit weer wil oppakken.
Maar inderdaad het horen wel wat setjes bij met hh.
Schouders ging op sommige punten wel aardig idd.
5 Januari borst en triceps
Bankdrukken:
10 x 30
6 x 50
2 x 80 1 hulp
5 x 75 1 hulp
2 x 75
4 x 70
5 x 70
8 x 65
Incline press db:
10 x 20
5 x 32
2 x 32
5 x 32
8 x 32 2 hulp
Upward cable crossovers:
8 x 7.5
8 x 10
6 x 12.5
Staand flyer:
8 x 7.5
8 x 10
6 x 12.5
Skull crush:
5 x 32.5
5 x 35
Smal drukken:
8 x 40
7 x 45
6 x 45
6 x 45
Push down:
8 x 30
10 x 30 5 sec rust 8 x 22.5
Dit was de slechtste training uit de geschiedenis.
Bankdrukken vooral, ik lijk achteruit te gaan en ik slaap wel laat en slecht en ik heb geen ritme, maar dat was altijd al zo.
Wel een hoop setjes gedaan ter compensatie in de hoop toch wat nuttigs gedaan te hebben, maar 65 COME ONE!!
Twijfel nu zelfs aan de op herhalingen trainen of dit wel mijn ding is, maar even doorzetten, want opgeven is ook geen optie.
na de training twijfelde ik aan alles, wou iets kapot maken.
Proberen rustig het gewicht op te bouwen met herhalingen, bij mij lag me zwakte ook vooral in high reps.. Ben op een relatief gewicht laag begonne en dan 3x15 om de spierconditie omhoog te krijgen..
Give it a try en vol blijven houden