XXL Nutrition

Theo v Gogh vermoord!

ERNESTO M. zei:
Waarom veroordelen jullie toch Islam in zijn geheel, alleen omdat een of andere gek iemand neerknalt?? :mad:

Wat een stelletje racisten hierzo.....

Pleur toch op man, zoals eerder al iemand hier zei:

Een Moslim die zn (extreme) mening jegens Westerlingen uit is een goede Moslim, een Westerling die hetzelfde doet jegens Moslims is een rascist.

Hou jij maar lekker je oogkleppen op.

ERNESTO M. zei:
Het is wel erg vreemd dat jullie het steeds hebben over van marokkanen dit, marokkanen dat en dan vervolgens ISLAM veroordelen???
Volgensmij hebben jullie gewoon een hekel aan marokkanen en is dit weer een middel of excuus om daar uiting aan te geven!!!

En voor al die mensen die het hier al over een burgeroorlog hebben= WHAT THE **** weet jij van burgeroorlog?? Weet jij wat je ervoor over nodig hebt? Hoe ver je moet gaan? Wat je allemaal moet verliezen? Nou ik wel!!Jullie lullen er nu zo makkelijk over maar als het erop aan zou komen dan schijt je zo in je broek!!

Bannen aub, deze gast laat heel de discussie uit de hand lopen. Het zou jammer zijn als er een slotje op deze thread moet.

Ik ben een blanke en ik heb niks tegen blanken en niks tegen kleurlingen of wie dan ook in het algemeen. Iedereen is voor mij gelijk totdat diegene me ongelijk bewijst! Ik vind het gevaarlijk als mensen zonder nuances (ben het eens met Raistlin) praten over ZIJ en WIJ. En het is gewoon ronduit kortzichtig om met een belerend vingertje te wijzen naar een bevolkingsgroep, bijvoorbeeld Marokkanen (NY waren trouwens voor 90% Saudi's), zeker terwijl blanken ook geen lieverdjes zijn.

Holocaust > Blanken
Uitroeien Indianen in de VS > Blanken
Slavernij > Blanken
WO1 > blanken
Vietnam (onterechte oorlog) > Blanken
Irak (onterechte oorlog) > Blanken

Zoals Lange Frans zegt: aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen

Nee, geen populistisch gelu van Bush, beste Duck: Bush laat de gemiddelde burger net zo hard stikken. 25% salaris-cut voor de militairen die zich inzetten in Irak; dán voel je je genaaid door je president!

Ik heb een róthekel aan Marokkanen jah.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar 90% van hen die ik tegenkom zijn verrot in hart en ziel. Mensen die dat niet beamen wonen in rustige dorpen en komen 's avonds nooit op straat in een gemiddeld grotere stad.

Nu is er weer iemand vermoord omwille van zijn woord en ja hoor, daar hebben we er weer eentje die zich duidelijk méér druk maakt om wat wij vinden dat dat er iemand is VERMOORD voor zijn mening!!

Ernesto, even hierheen kerel: http://maroc.nl dáár hoor je thuis, kun je je bekommeren om je zieltjes.

ERNESTO M. zei:
Het is wel erg vreemd dat jullie het steeds hebben over van marokkanen dit, marokkanen dat en dan vervolgens ISLAM veroordelen???
Volgensmij hebben jullie gewoon een hekel aan marokkanen en is dit weer een middel of excuus om daar uiting aan te geven!!!

Oww nee hoor, ik heb evengoed een hekel aan gasten als jij en andere Nederlanders die dit goed proberen te praten, tuurlijk liggen de Marokkanen aardig onder vuur, maar ze hebben het er zelf naar gemaakt.

Ik refereer hierbij aan:

Madrid, New York en nu Amsterdam!

Raistlin zei:
Ik snap je redeneringen, alleen de conclusies komen soms wat vreemd over.

Je gaat er vanuit dat er oplossing kan komen voor beide partijen door overleg. Jij probeert hun in de overleg cultuur te trekken. Dat kan. Maar ik denk dat de situatie zo bedreigend is dat dit niet meer helpt. En dan kies ik maar net als hun voor mijn eigen groep. Als laatste redmiddel in de bedreigende situatie. Het is waar dat ik mijn eigen overleg cultuur daarmee verloochen. Die open overleg cultuur, die Nederland juist uniek maakt en ons voorspoed heeft gebracht, omdat uit dat overleg juist een wel overwogen beslissing komt. En uit de weloverwogen beslissing economische voorspoed. Maar indien je met een confrontatie cultuur te maken heeft die daar geen boodschap aan heeft, tja, uiteindelijk, helaas, je moet wel. Dan kies je uiteindelijk gewoon voor jezelf ja.

DBC Karma voor jouw!

Laatste uitspraak ben ik 100 % met je eens!!!

Moeten we Ernesto bannen omdat hij een afwijkende mening heeft die hij op een harde manier verkondigt?
Dat zou gezien het onderwerp van de thread wel erg suf zijn……

On-topic maar weer:
@ Ernesto: ik begrijp je woede. Probeer onze woede ook te begrijpen. Voor de meeste Nederlanders zijn het telkens weer “die Marokkanen”. Als jij een paar keer door een hond wordt gebeten wat denk je dan als je weer een hond tegenkomt? Het is dan erg moeilijk om dan nog neutraal te blijven, ook al weet je heus wel dat niet alle honden agressief zijn.

ERNESTO M. zei:

En voor al die mensen die het hier al over een burgeroorlog hebben= WHAT THE **** weet jij van burgeroorlog?? Weet jij wat je ervoor over nodig hebt? Hoe ver je moet gaan? Wat je allemaal moet verliezen? Nou ik wel!!Jullie lullen er nu zo makkelijk over maar als het erop aan zou komen dan schijt je zo in je broek!!

Achter je pc kun je schreeuwen wat je wilt. Ga dat maar op straat roepen, iets verteld me dat jij ook niet helemaal blank bent. Eens kijken wat de autochtone meerderheid die fysiek aanwezig is op dit moment van jou mening vvind :wave:

Marc W zei:
Je gaat er vanuit dat er oplossing kan komen voor beide partijen door overleg. Jij probeert hun in de overleg cultuur te trekken. Dat kan. Maar ik denk dat de situatie zo bedreigend is dat dit niet meer helpt. En dan kies ik maar net als hun voor mijn eigen groep. Als laatste redmiddel in de bedreigende situatie. Het is waar dat ik mijn eigen overleg cultuur daarmee verloochen. Die open overleg cultuur, die Nederland juist uniek maakt en ons voorspoed heeft gebracht, omdat uit dat overleg juist een wel overwogen beslissing komt. En uit de weloverwogen beslissing economische voorspoed. Maar indien je met een confrontatie cultuur te maken heeft die daar geen boodschap aan heeft, tja, uiteindelijk, helaas, je moet wel. Dan kies je uiteindelijk gewoon voor jezelf ja.
Ik zeg zeker niet dat het alleen overleg moet zijn. Je kan hen gerust maatregelen opdringen in mijn ogen, alleen gaat het over hoever je daarin gaat.

Ik heb trouwens de grote oplossing ook niet. Anders had ik mijn Nobelprijs voor de vrede al lang op zak.

MightyDuck zei:
Achter je pc kun je schreeuwen wat je wilt. Ga dat maar op straat roepen, iets verteld me dat jij ook niet helemaal blank bent. Eens kijken wat de autochtone meerderheid die fysiek aanwezig is op dit moment van jou mening vvind :wave:

karma voor jou bro!

DBC01 zei:
Nee, geen populistisch gelu van Bush, beste Duck: Bush laat de gemiddelde burger net zo hard stikken. 25% salaris-cut voor de militairen die zich inzetten in Irak; dán voel je je genaaid door je president!

Ik heb een róthekel aan Marokkanen jah.
Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar 90% van hen die ik tegenkom zijn verrot in hart en ziel. Mensen die dat niet beamen wonen in rustige dorpen en komen 's avonds nooit op straat in een gemiddeld grotere stad.

Nu is er weer iemand vermoord omwille van zijn woord en ja hoor, daar hebben we er weer eentje die zich duidelijk méér druk maakt om wat wij vinden dat dat er iemand is VERMOORD voor zijn mening!!

Ernesto, even hierheen kerel: http://maroc.nl dáár hoor je thuis, kun je je bekommeren om je zieltjes.

Ik zeg ook niet dat hij het beter doet maar wij zijn hier niet beter af en er word niet eens hard opgetreden wat daar wel gebeurt. Iedereen veroordeeld die man dat hij de Irak oorlog heeft gestart en intussen roepen we hier met zn allen dat die moslims hard aangepakt moeten worden.

Wat IS dat trouwens voor forum, maroc.nl goddamn al die members moesten ze terugsturen naar marokko, ze zitten niet voor niets op dat forum ! :mad:

MightyDuck zei:

Ik ben voor 100% blank (helaas denk ik soms) maar wel moslim, en ik geef mijn mening waar ik wil en ben daar echt niet bang voor, waarom zou ik??

Raistlin zei:
Ik zeg zeker niet dat het alleen overleg moet zijn. Je kan hen gerust maatregelen opdringen in mijn ogen, alleen gaat het over hoever je daarin gaat.

Ik heb trouwens de grote oplossing ook niet. Anders had ik mijn Nobelprijs voor de vrede al lang op zak.

Neh.. dan had een of andere geheime dienst jou allang geliquideerd :finger:

ERNESTO M. zei:
Ik ben voor 100% blank (helaas denk ik soms) maar wel moslim, en ik geef mijn mening waar ik wil en ben daar echt niet bang voor, waarom zou ik??

First of all.. waarom ben je moslim, je bent waarschijnlijk niet als moslim "geboren".

Ten tweede, mocht je zelf rationeel overwogen de beslissing gemaakt hebben je te bekeren tot de Islam vanwege haar positieve kanten, dan moet je ook slim genoeg zijn te begrijpen dat dit soort reacties een uiting van primaire angst zijn die opspeelt bij traumaherinnering. Wat net al genoemd word, het voorbeeld met de hond.

Ten derde, ik denk dat je zit te stangen, ga dat ff ergens anders doen wil je :mad:

ERNESTO M. zei:

Theo deed hetzelfde en werd overhoop geschoten en gestoken.....

@ mightyduck: uit het maroc forum blijkt ook dat niet alle moslims van die fundamentalistische hufters zijn. Het is niet erg als je je vaderlandse cultuur eert, zolang je je maar aanpast aan de normen en waarden van het land waar je in woont. Helaas blijkt uit datzelfde Maroc forum dat het daar bij sommige members ook aan schort. :mad:

Je zegt dat je alleen je mening geeft en dat dee theo dus ook en toen overkwam hem dit!!!!!!!!!

Lauw zei:
@ mightyduck: uit het maroc forum blijkt ook dat niet alle moslims van die fundamentalistische hufters zijn. Het is niet erg als je je vaderlandse cultuur eert, zolang je je maar aanpast aan de normen en waarden van het land waar je in woont. Helaas blijkt uit datzelfde Maroc forum dat het daar bij sommige members ook aan schort. :mad:

Helaas is het maroc forum tijdelijk down :(

om 5 uur ff gaan kijken, zijn ze toch aant bidden :)

virtuele wereld. ..daar buiten gebeurt het jongens, geen woorden, maar daden

Terug
Naar boven