Fitness Seller

Theo v Gogh vermoord!

Behappys-babe zei:
Oke dan misschien geen oorlog maar wel geweld..

Awww ze zijn mishandeld door hun vader wat zielig MAN f* dat.
Er zijn genoeg mensen die geweld hebben meegemaakt....aah ik ga et niet eens uitleggen is zo vanzelfssprekend!

Wake up.....

Ik zit nu de persconferentie te kijken op NED3. Je merkt nu meteen al dat ze weer geen uitspraken willen doen over de reden, motieven, wat voor soort tekst op het briefje etc. Ik merk nu al weer een beschermende hand over die fundi's.

Wanneer wordt hier nou eens een keer gewoon de waarheid gesproken??

DBC01 zei:
En ja hoor.....de dader is een 26-jarige Marokkaan uit Amsterdam.

Alwéér datzelfde vervloekte ras in opspraak.
Maatregelen! :mad:

15 jaar geleden zei een Marokkaans jongetje van 6 tegen mijn neefje van 5 op de speelplaats: 'Wacht maar, over 10 jaar zijn WIJ hier de baas!'

Gelijk had 'ie.

Marokkanenen terreur in Madrid, Marokkanen en terreur in NY, Marokkanen en terreur in Amsterdam.

Ik zie toch een bepaalde overeenkomst :mad:

Raistlin zei:
Ik definieer net niet als hoog opgeleid, ik weet maar al te goed dat dat (ook voor autochtonen) écht geen synoniemen zijn.
nee, ik dus ook niet. Maar veel mensen denken: goede opleiding = net persoon. Nee dus. Tuig met hoge opleiding is nog steeds tuig.

dj_phreak zei:
nee, ik dus ook niet. Maar veel mensen denken: goede opleiding = net persoon. Nee dus. Tuig met hoge opleiding is nog steeds tuig.

In de USA zeggen ze het wel mooi:

You can take a man out of the ghetto, but you cant take the ghetto out of the man.

Raistlin zei:
Het gaat hier voor héél veel mensen wél over de doorsnee Turk of Marokkaan..

En waarom zouden ze dat doen, omdat ze dom zijn, kortzichtig. Ik denk het niet. Het is namelijk heel verklaarbaar.

De doorsnee Marokkaan, komt uit een cultuur waar eergevoel veel belangrijker is dan in Noord West Europa. Geen cultuur filosoof zal me hier in de reden vallen. Een cultuur die geweld en het denken langs familie banden veel normaler vindt. De doorsnee Marokkaan zal geen journalist vermoorden. Ok, dat is een extreem. Maar de doorsnee Marokkaan zal wel, vanuit die zelfde culturele achtergrond, makkelijker kiezen voor een landgenoot of familie lid, makkelijke een duw geven, bij een doorsnee burenruzie of iets dergelijks. Het heeft wel degelijk iets met die cultuur te maken, en alle dingen, van kleine buurt ruzies, criminaliteit want die Nederlanders zijn toch rijk, via terroriseren van de hele buurt, tot het vermoorden van de journalist die de dingen aan de kaak stelt, het heeft allemaal wel degelijk met die cultuur te maken. Nu zal de ene inderdaad extremer zijn dan de andere, maar die oorzaak blijft het culturele verschil tussen Marokko en Noord West Europa.

Laatst bewerkt:
Cohen: "ik ga er vanuit dat de moslimorganisaties even verslagen zijn als iedereen".

Echt WTF!!! Hoe achterbaks is dit? Net alsof moslimorganisatie's verslagen zijn omdat Theo van Ghogh is neergeknalt? Hier kan ik zo pissed om worden. Die ****'n moslimorganisatie's moeten oprotten, vuile huichelaars!!

Lieverds er zijn net een 3 tal jongeren achter elkaar opgepakt vanwege bomaanslag-beramingen en bedreigingen aan het adres van van Gogh, Hirsch Ali en politici.

ALLEDRIE ALLOCHTONE ATHENEUM/GYMNASIUM-KLANTEN.

UPDATE 02-11-2004 13:17. De dader heeft het briefje met een mes op het lichaam vastgemaakt door het in zijn hart te steken. Daarna schijnt ook nog dat de keel van Theo is doorgesneden. De dader is een 26 jarige man met een dubbel paspoort. Naast de Nederlandse heeft hij ook de Marokkaanse nationaliteit.

Johny zei:
Cohen: "ik ga er vanuit dat de moslimorganisaties even verslagen zijn als iedereen".

Echt WTF!!! Hoe achterbaks is dit? Net alsof moslimorganisatie's verslagen zijn omdat Theo van Ghogh is neergeknalt? Hier kan ik zo pissed om worden. Die ****'n moslimorganisatie's moeten oprotten, vuile huichelaars!!

Ik zou graag een magazijn leegpompen in zon Imam. De rollen moeten s omgedraaid worden, laten wij de jagers worden en zij de prooi.

Laatst bewerkt:
Marc W zei:
En waarom zouden ze dat doen, omdat ze dom zijn, kortzichtig. Ik denk het niet. Het is namelijk heel verklaarbaar.

De doorsnee Marokkaan, komt uit een cultuur waar eergevoel veel belangrijker is dan in Noord West Europa. Geen cultuur filosoof zal me hier in de reden vallen. Een cultuur die geweld en het denken langs familie banden veel normaler vindt. De doorsnee Marokkaan zal geen journalist vermoorden. Ok, dat is een extreem. Maar de doorsnee Marokkaan zal wel, vanuit die zelfde culturele achtergrond, makkelijker kiezen voor een landgenoot of familie lid, makkelijke een duw geven, bij een doorsnee burenruzie of iets dergelijks. Het heeft wel degelijk iets met die cultuur te maken, en alle dingen, van kleine buurt ruzies, criminaliteit want die Nederlanders zijn toch rijk, via terroriseren van de hele buurt, tot het vermoorden van de journalist die de dingen aan de kaak stelt, het heeft allemaal wel degelijk met die cultuur te maken. Nu zal de ene inderdaad extremer zijn dan de andere, maar die oorzaak blijft het culturele verschil tussen Marokko en Noord West Europa.
Tuurlijk is er een cultuurverschil, vraag is of je omwille van dat verschil de hele groep moet gaan demoniseren. Ze moeten een zekere emancipatie ondergaan die bij verschillende weldegelijk al gebeurd is. Integratie noemen ze dat. En dat het soms op een iets dwingendere manier kan, daar kan ik in komen. Maar dat staat allemaal mijlenver van wat er hier zoal gesuggereerd wordt. Nuances hé ;) .

• Topic Starter Topic Starter
Het is de zoveelste keer. Wij worden geterroriseerd in eigen land en moeten dan vervolgens zelf geciviliceerd reageren (oeverloos gepraat).

Dat zijn geen gelijke wapens. Geweld tegen pacifistisch geblaat. Vandaar dat zij bezig zijn te winnen. We kunnen het nu misschien nog omkeren.

Update: (oogetuigeverslag van een vrouw)
Theo had een mes in zijn buik en middenrif, het mes in het middenrif bevatte een mes.

Johny zei:

Ik ga er vanuit dat moslimorganisaties dit niet steunen en net zo verstandig zijn als de mensen in West Europa.

Maar dat is niet zo Cohen, dat is, helaas, hun cultuur niet. Zij denken in eer en familie wraak, en 80% van de moslims vindt dit prachtig, want hun eer was aangetast, want hun wraak is genomen, al zullen ze het niet hardop zeggen. Dit probeer ik nu juist uit te leggen.

• Topic Starter Topic Starter
Raistlin zei:
Tuurlijk is er een cultuurverschil, vraag is of je omwille van dat verschil de hele groep moet gaan demoniseren. Ze moeten een zekere emancipatie ondergaan die bij verschillende weldegelijk al gebeurd is. Integratie noemen ze dat. En dat het soms op een iets dwingendere manier kan, daar kan ik in komen. Maar dat staat allemaal mijlenver van wat er hier zoal gesuggereerd wordt. Nuances hé ;) .

Sorry hoor. Ik begrijp jouwe gedachtengang maar het is erger dan je denkt. Ons hele land wordt in hoog tempo gesloopt. Eigen mening=dood. Geen islamiet=vernederd worden wanneer ze kunnen.

Het is een paardenmiddel maar het kan niet anders, helaas.

Steeds maar weer daders van dezelfde afkomst. Dit heeft niets meer met racisme te maken, dit moet een duidelijk signaal zijn dat er een ernstig probleem is bij bepaalde jongeren (zijn het toch meestal) en dat dit niet langer in de doofpot mag.
Als je dit niet aanpakt dan kan het alleen erger worden want jongeren vormen de nieuwe generatie(s)!

Wat mij betrefd mag men dit soort criminelen gewoon laten berechten in hun land van afkomst, want een gevangenisstraf in deze droomlanden verdienen ze niet eens.

Marc W zei:
Ik ga er vanuit dat moslimorganisaties dit niet steunen en net zo verstandig zijn als de mensen in West Europa.

Maar dat is niet zo Cohen, dat is, helaas, hun cultuur niet. Zij denken in eer en familie wraak, en 80% van de moslims vindt dit prachtig, want hun eer was aangetast, want hun wraak is genomen, al zullen ze het niet hardop zeggen. Dit probeer ik nu juist uit te leggen.

Sad but true ja.

OK, ik ga nu richting Lelylaan in A'Dam west. Joy....

Waarom veroordelen jullie toch Islam in zijn geheel, alleen omdat een of andere gek iemand neerknalt?? :mad:

Wat een stelletje racisten hierzo.....

Raistlin zei:
Tuurlijk is er een cultuurverschil, vraag is of je omwille van dat verschil de hele groep moet gaan demoniseren..

Als zij blijven denken in jullie tegen ons, en als wij daardoor bedreigd worden, dan moeten we tenslotte voor ons zelf kiezen. Als dit betekent dat er vergaande algemene maatregelen moeten worden genomen, waar een goedwillende enkeling het slachtoffer van, tja, wat moet je anders? Enig idee wat voor puinhoop het geworden is?

Terug
Naar boven