XXL Nutrition

Theo v Gogh vermoord!

ik ga nooit naar de bioscoop. Maar de première van zn film wil ik dan toch wel bijwonen. En dan hopen dat er fundi's me tegen proberen te houden of een grote bek hebben. Als ze in de (donkere!) zaal zelf iets flikken is het helemaal 'game over'...

Potverdomme!!!!!!!!!! Gooi op de dader maar een VOL SQUATRACK!!!!!!!!!En laat hem spartelen net zolang tot het bloed uit al zijn openingen stroomt!!!

Een heel leuk stukje om te lezen van Theo. Komt van een ander forum, waar de persoon die het postte het idee had om deze tekst op alle radiozenders op hetzelfde tijdstip te laten horen.

Gut, dat was nog een heel gedoe, verleden week zaterdagavond in de Amsterdamse Stadsschouwburg. Nadat ik Allahs chef-Propaganda van de afdeling België, de Heer Dyab Abou Jah Jah, ‘pooier van de Profeet ’ had genoemd, brak er enig tumult uit in de zaal.Meneer stond op,gevolgd door zijn roedel lulletjes rozewater in het zwart,die als knokploeg optreden om ongelovigen te intimideren.Omdat ik van nature van het harmoniemodel ben,zong ik Dyab na:“Allah weet het beter! Allah weet het beter!” Vervolgens stond de Heer Boris Dittrich (D66)op om te verklaren dat ik ‘een onbeschofte lul ’ ben,waarna ik mijn geachte opponent omschreef als ‘het zalvend glijmiddel van D66 ’. Kortom,het was een genoeglijke avond bij Happy Chaos.

Buiten probeerde journalist Yourie Albrecht de gekwetste
pooier terug op het podium te krijgen. Hij werd door vijf
lijfwachten beetgepakt en geslagen. Ondertussen legde de Heer Dittrich (D66)voor de camera ’s uit dat hij ‘absoluut solidair ’ was met de geëerde gast uit België..Een jongeman met een laag voorhoofd waarin een diepe rimpel Allah van Ground Zero probeerde te onderscheiden,deed intussen pogingen om Albrecht wegens geweldpleging te laten arresteren door twee passerende agenten.Dat was een aardig voorproefje van wat ons te wachten staat als de Heer Abou Jah Jah ‘langs demo-cratische weg ’ de Sharia,,de islamitische wet,aan ons heeft opgelegd.De lijfwachten meldden inmiddels ‘We maken dat varken af ’ of ‘We pikken het niet langer van dat varken ’, waarmee vermoedelijk mijn persoontje werd bedoeld.Het varken is een lief en intelligent dier en beschikt zeker over meer
hersens dan de sufferdjes waarmee de Heer Abou Jah Jah zich omringt.Ik vatte hun afkeer op als compliment.

Jammer dat de discussie niet doorging.Zo had ik bijvoor-
beeld willen vragen of Boris Dyab een aantrekkelijke man
vindt en,omgekeerd,van welke verdieping Dyab Boris als
sodomiet zou willen werpen?De Heer Aboe Jah Jah is een
religieuze fascist die Apartheid propageert,minstens zo
kwaadaardig als dat andere Verdriet van België,de Heer Filip de Winter (Vlaams Blok).En jammer genoeg is Dyab veel te laf om als gevangene van zijn eigen aanhang met woorden terug te slaan.Zou Allah niet altijd inspiratie geven?

De Heer Dittrich (D66)was één van de politici die twee jaar geleden champagne dronk toen het probleempje Fortuyn werd opgelost. Het was bepaald instructief om hem nu de aars van Aboe Jah Jah te zien likken. Laat ons hopen dat hier een mooie vriendschap opbloeit. Dat kwispelstaarten van Dittrich voor de laars die hem vertrappen wil, is wat in zijn partij vermoedelijk onder ‘de dialoog ’ verstaan wordt. Dittrich is er niet in geïnteresseerd dat Ayaan Hirshi Ali als democratisch gekozen volksvertegenwoordiger nog steeds vierentwintig uur per dag bewaakt moet worden vanwege types als Aboe Jah Jah,die publiekelijk verklaarde dat zij ‘haar mond moet houden ’ en ‘opgesloten ’ dient te worden..Dittrichs ‘begrip ’ en behoefte om aan te schurken bij de pooiers en fanatici van Hamas -en let wel,volgens mij is dat in Nederland een kleine minderheid -, is er mede verantwoordelijk voor dat hier in toenemende mate een klimaat van intimidatie heerst. Onder de honderden bijvalsbetuigingen die sinds zaterdag mijn kant opkwamen -met sommige vrienden heb ik geen vijand meer nodig; anderen verrasten me -klonk telkens weer:“Pas toch op!”

Het optreden van Dittrich was de smakeloze Judaskus van een politicus die even veel ambitie heeft als gebrek aan talent. Het was heel leerzaam om dat type Nieuwe NSB ’er, Dittrich, in de weer te zien. Een aangever. Een onderkruiper. Een anti-democraat (D66).Laat ons hem gedogen met de deernis die collaborateurs toekomt.

YES!!!!! de 1e counteracties van de politiek zijn binnen:

Premier Balkenende en Koningin Beatrix hebben via de RVD laten weten wat ze vol afschuw op deze actie gereageerd hebben :rolleyes:

In de tijd dat ze dat doen, hadden ze ook al 20 baarden het land uit kunnen kicken.

Hebben we niet de capaciteit om voor een andere oplossing als simpel geweld te kiezen?
Om het nog triester te maken: ikzelf ben geen haar beter, het liefst zou ik zo’n bebaarde soepjurk dragende eikel een paar meppen op z’n fundamentalistische b**kes geven.

Geweld is de slechtste oplossing. Ik heb altijd nog de hoop dat we het moslim probleem ook op een andere meer constructieve manier kunnen oplossen.

Leviathan zei:
YES!!!!! de 1e counteracties van de politiek zijn binnen:

Premier Balkenende en Koningin Beatrix hebben via de RVD laten weten wat ze vol afschuw op deze actie gereageerd hebben :rolleyes:

In de tijd dat ze dat doen, hadden ze ook al 20 baarden het land uit kunnen kicken.

Hahaha...deze man begrijpt het!!!

Diep triest...

Ik ben al jaren van mening dat in Nederland veel te veel wordt gepraat en weinig wordt gedaan... Ik ben zelf geen Nederlander maar erger me wel mateloos aan hoe de Nederlandse regering en de Nederlandse samenleving dit soort dingen aanpakt.. of eigenlijk niet aanpakt... Al dat linkse shit is wel mooi en aardig en heel humanitair maar daar dwing je geen RESPECT mee af.

Maar helaas zal er ook nu niks veranderen.. een hele hoop bla..bla... iedereen is boos maar aan het eind van de streep zal alles blijven hoe het was...

Jammer maar the same old story....

Veel meer wil ik er niet over zeggen omdat ik daar op dit moment te geirriteerd voor ben...

UPDATE-TJE We hebben zojuist een ooggetuige gesproken. Theo is neergestoken op de Mauritskade. De dader heeft na de steekpartij een briefje op zijn borst achtergelaten en is vervolgens het Oosterpark ingevlucht. Hier hebben een 15tal politiewagens de man ingesloten. De man is als een debiel om zich heen gaan schieten. Een voorbijganger en een politieagent zijn hierbij gewond geraakt. Uiteindelijk hebben de politieagenten hem in het been geschoten en de man gearresteerd.

Grrrrr ruimen jullie die rommel in Nederland even op, en passeren jullie dan in België? :mad: Verzamel maar al es alle rechtse hooligans, hoeveel duizenden mensen heb je dan al? Van knokploeg gesproken :eek:
RIP Theo

Lauw zei:
Hebben we niet de capaciteit om voor een andere oplossing als simpel geweld te kiezen?
Om het nog triester te maken: ikzelf ben geen haar beter, het liefst zou ik zo’n bebaarde soepjurk dragende eikel een paar meppen op z’n fundamentalistische b**kes geven.

Geweld is de slechtste oplossing. Ik heb altijd nog de hoop dat we het moslim probleem ook op een andere meer constructieve manier kunnen oplossen.

Nee...lang genoeg gelult met zachte aanpak....Nu is het leuk geweest!!! Aanpakken met harde hand die ter***lijers!!!

Lauw zei:

hee bro,

heel nobel van je maar ik denk dat dat nix meer uithaald

oog om oog tand om tand

twee jaar terug weet je nog.................

Vanmorgen om 11:15u zag ik het het journaal voorbij komen dat Theo van Gogh vermoord is.

Verschrikkelijk vind ik het, en dan vooral, omdat zijn grote mond waarschijnlijk de aanleiding tot deze brute moord is geweest.

En ik vraag mij dan af waar we met zijn allen naar toe gaan als je je mening niet kan /mag uitten. En welke maatregelen neemt de politiek om dit soort zaken te doen indammen.
Helaas heb ik het idee dat de komende drie weken de kranten er van vol zullen staan van hoe zoiets had kunnen gebeuren en dat het nooit meer mag gebeuren en dan krijgt de politiek er ook nog even van langs.
En na een maandje of twee is iedereen weer ingekakt en denkt niemand meer aan deze dag en wat we toen dachten.
Kortom ik heb geen vertrouwen in de politiek.

Edit:

Dader:
Zwarte Djaballah, beige regenjack eroverheen, zwarte gymschoenen, turqoise sjaal om, blauwe muts op, baarddragend.

Bron: Ooggetuigeverslag van een Amerikaanse die vanuit haar slaapkamerraam alles heeft zien gebeuren.

Laatst bewerkt:
Lauw zei:

Natuurlijk jij denkt als Nederlander zo, het probleem is dat mensen uit de moslim cultuur niet in overleg & poldermodel denken. Zij denken in hun tegen ons, familie, groep, eer handhaving desnoods met geweld.

Dan moet je tenslotte ook met geweld terugslaan, helaas, maar het moet.

Marc W zei:
Natuurlijk jij denkt als Nederlander zo, het probleem is dat mensen uit de moslim cultuur niet in overleg & poldermodel denken. Zij denken in hun tegen ons, familie, groep, eer handhaving desnoods met geweld.

Marc wist je dat er nog steeds héél veel mensen zijn die dat niet kunnen geloven? Simpelweg omdat ze er wienig mee te maken hebben.
De mensen die op straat werken en in de horeca voelen aan de lijve hoe dit vuilnisbakkenras over andersdenkenden denkt.

Marc W zei:

Ik vrees dat je gelijk hebt. Hoe kun je debatteren wanneer men hun statement met dergelijk acties probeert te onderbouwen?

Hoe kun je debatteren als je landgenoten worden vastgehouden in afwachting om onthoofd te worden?

Hoe kun je.......?

Zo kun je nog wel ff doorgaan....lijkt me duidelijk allemaal toch?

Om het nog even wat gekker te maken, ik krijg hier op mijn werk te horen dat ik hier geen informatie over mag verspreiden. Het is een internationaal Amerikaans bedrijf, met veel nationaliteiten. O, jee, ik zou multi kulturele spanningen kunnen veroorzaken. :eek:

Go **** yourself, please.

Meer fotos van de plek:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven