Fitness Seller

Theo v Gogh vermoord!

Simpel voorbeeld:

Mn vriendin werd door een Turk lastig gevallen op dr werk. Deze vent is handtastelijk naar geweest naar mn vriendin en andere vrouwen toe.

Ze heeft hem meerdere malen vriendelijk verzocht op te 'kankeren'.

Daar had meneer geen boodschap aan, en deelde dr mee dat ie haar na de Ramadan s goed zou pakken.

Ik heb gezegd dat als ie ook maar erover denkt om wat te proberen dat ik langskom en meneer een enkele reis crematorium geef :mad:

Zn vrouw werkt notabene bij hetzelfde bedrijf!

Socrates zei
:

Veel meer wil ik er niet over zeggen omdat ik daar op dit moment te geirriteerd voor ben...

Anders ik well. Ik irriteer me ma-te-loos. Ten eerste omdat het de tweede keer is dat dit gebeurt, ten tweede omdat we er geen fl**ker aan doen met z'n allen en ten derde dat er nog stééds een stel hersenloze kontenlikkers zijn in de politiek die eindeloos meelullen met hun zalvende leiders. ACTIE!!! Oprotten met iedereen die een zachte aanpak van die Arab-ratten voorstaat het staat GDV in de grondwet dat we recht van meningsuiting hebben!!!!

Leviathan zei:
Ik vrees dat je gelijk hebt. Hoe kun je debatteren wanneer men hun statement met dergelijk acties probeert te onderbouwen?

En dit is exactly wat ik bedoel. Het debat is goed, maar dan moeten alle neuzen dezelfde kant opstaan.

Maar: door hen te verjagen met behulp van geweld, passen wij ons weer aan. Al moet ik zeggen, dat ik dat nu dan graag doe.

DBC01 zei:
Marc wist je dat er nog steeds héél veel mensen zijn die dat niet kunnen geloven? Simpelweg omdat ze er weinig mee te maken hebben.

Weet je. Dat zijn vaak mensen buiten de grote steden, die nooit een moslim zien. Die horen Femke en Woutert op TV. Die denken wat zijn dat voor slechte racisten daar in de stad.

In tegenstelling tot wat veel linksen zeggen, juist degenen die deze lui kennen, hebben een hekel aan ze. Het is niet onbekendheid met een cultuur, en xenofobie die daar uit voort komt. Het is juist het bekend zijn met die gasten.

Leviathan zei:
Simpel voorbeeld:

Mn vriendin werd door een Turk lastig gevallen op dr werk. Deze vent is handtastelijk naar geweest naar mn vriendin en andere vrouwen toe.

Ze heeft hem meerdere malen vriendelijk verzocht op te 'kankeren'.

Daar had meneer geen boodschap aan, en deelde dr mee dat ie haar na de Ramadan s goed zou pakken.

Ik heb gezegd dat als ie ook maar erover denkt om wat te proberen dat ik langskom en meneer een enkele reis crematorium geef :mad:

Zn vrouw werkt notabene bij hetzelfde bedrijf!

Da's bedeiging anyway.
In mijn milieu gaat zo iemand sowieso na zo'n bedreiging al kapot.
Nooit pikken, 1 keer pikken= altijd lijden.

DBC01 zei:
Da's bedeiging anyway.
In mijn milieu gaat zo iemand sowieso na zo'n bedreiging al kapot.
Nooit pikken, 1 keer pikken= altijd lijden.

Ik heb ook niet gezegd dat ik hem niet alsnog te grazen neem ;)

Alles op zn tijd, als hem nu iets overkomt gaat het vingertje waarschijnlijk meteen naar mij aangezien ik, net als Theo, ook enigzins bekend sta om mn scherpe uitspraken jegens allochtonen.

DBC01 zei:
Socrates zei

Anders ik well. Ik irriteer me ma-te-loos. Ten eerste omdat het de tweede keer is dat dit gebeurt, ten tweede omdat we er geen fl**ker aan doen met z'n allen en ten derde dat er nog stééds een stel hersenloze kontenlikkers zijn in de politiek die eindeloos meelullen met hun zalvende leiders. ACTIE!!! Oprotten met iedereen die een zachte aanpak van die Arab-ratten voorstaat het staat GDV in de grondwet dat we recht van meningsuiting hebben!!!!

Dat is ook mijn punt.. de wetenschap dat er gewoon NIKS zal veranderen wekt ongeloofelijk veel frustratie bij mij op... Ik ben van mening dat de Nederlandse samenleving ook de hand in eigen boezem moeten steken omdat ze dit zover hebben laten komen en zoals jij al eerder zei mensen zijn bang om hun dolby surround systeem op het spel te zetten.. hun plasma tv-tje enz..enz... maar ondertussen wel praten..praten..en nog eens praten.. alleen jammer dat er zo weinig word ondernomen... da is nog eigenlijk het ergste van allemaal.. om over de politiek maar te zwijgen.. want dat is zo ie zo al een verloren zaak in mijn ogen... Links sucks...

Die t*ring Marokkanen hier in EDE zullen wel weer helemaal uit hun dak gaan vandaag!!!

Ben benieuwd wat burg Cohen nu gaat doen, dader afschepen met clubhuis zal moeilijk gaan denk nu :mad: (als in de diamantbuurt)

Denk dat de dader zo'n nieuwe combi straf krijgt:

taakstraf en een geldboete ofzo :cool:

[DREAMMODE] If I'd only had a license to kill [/DREAMMODE]

dj_phreak zei:

Je hebt gelijk, je moet die hele familie van die gast kapot slaan zonder iets te weten van die mensen. Op zo'n moment ben je zelf net zo fout als die gast zelf. Dat ze die gast mogen opknopen, afschieten etc hoor je mij niet over. Maar waarom zonder een achtergrond van zijn familie te weten zomaar deze kapot slaan met je lode ppen idee?

Stel jij hebt slaande ruzie met je ouders, ze kicken je uit huis vanwege je asociale gedrag. Vervolgens sla jij iemand dood, moeten wij dan meteen je hele familie uitroeien ???

Foto's:

http://www.vanreek.nl/

http://foto.hollandse-hoogte.nl/fotoweb/grid.fwx?search=IPTC208%20contains%20(20041102-gogh)&sorting=ModifiedTimeAsc&synonyms=Enabled

Laten we de dader op een podiumpje zetten.....met een oranje overall aan....blinddoekje voor...en 6 man erachter met een gedicht van Theo....en die Djaballah-hufter dan lekker langzaam met een bot mes de keel afsnijden en z'n varkenskop op z'n zij zetten.

Komt je bekend voor of niet?

Juriaan zei:
Je hebt gelijk, je moet die hele familie van die gast kapot slaan zonder iets te weten van die mensen. Op zo'n moment ben je zelf net zo fout als die gast zelf.

Deze mensen denken in 'familie'. Als jij ruzie met hun hebt, dan roepen ze de broertjes en neefjes erbij, en die broertjes en neefjes, die vragen zich helemaal niet af wat er aan de hand is. Die denken, jij bent tegen mijn familie, dus je bent tegen mij. Het hele eer wraak gebeuren is er op gebaseerd, als jij iemand denkt terug te pakken, dan zegt hij, misschien heb je nu mij maar, pas op voor mijn familie. En die familie doet wat hij zegt, zonder zich recht of onrecht af te vragen. Dit kan je alleen doorbreken door zelf met gelijke munt terug te betalen. Anders is er altijd wel weer iemand van de clan die je terugpakt, en blijven ze macht houden. Als zij zo primitief denken, tja wat moet je dan.

Die dader heeft het briefje vast geprikt met een mes op Theo's lijf!!! Zo kan ik opmaken uit de woorden van een ooggetuige! Niet normaal zeg!

DBC01 zei:
Laten we de dader op een podiumpje zetten.....met een oranje overall aan....blinddoekje voor...en 6 man erachter met een gedicht van Theo....en die Djaballah-hufter dan lekker langzaam met een bot mes de keel afsnijden en z'n varkenskop op z'n zij zetten.

Komt je bekend voor of niet?
En dan z'n lichaam in stukjes snijden en op verschillende plekken begraven? Goed idee! Geef maar hier dat mes :D

VM2 zei:
Die dader heeft het briefje vast geprikt met een mes op Theo's lijf!!! Zo kan ik opmaken uit de woorden van een ooggetuige! Niet normaal zeg!

Klopt.

U ziet, onschuldigen de strot afsnijden in Irak, en criticasters berichtjes op lichamen prikken in Nederland. We komen dichterbij.

Juriaan zei:
Je hebt gelijk, je moet die hele familie van die gast kapot slaan zonder iets te weten van die mensen. Op zo'n moment ben je zelf net zo fout als die gast zelf. Dat ze die gast mogen opknopen, afschieten etc hoor je mij niet over. Maar waarom zonder een achtergrond van zijn familie te weten zomaar deze kapot slaan met je lode ppen idee?

Stel jij hebt slaande ruzie met je ouders, ze kicken je uit huis vanwege je asociale gedrag. Vervolgens sla jij iemand dood, moeten wij dan meteen je hele familie uitroeien ???

De vraag is watje dan moet doen, gaan praten met ze?
Er is al voldoende gepraat maar feit is wel dat alle sympathisanten van dit soort acties standrechtelijk geexecuteerd moeten worden.

maar ik denk wat jij hier zegt een beetje appels met peren vergelijken is.

Er is hier iemand vermoord omdat hij een zeer uitgesproken mening had jegens een andere geloofsovertuiging. (Islam)
Daarom is hij vermoord!
Hij is dus vermoord omdat ze via woorden geen partij voor hem waren.
slappe zakken dus.
En aangezien er genoeg is gepraat over dit soort problemen en er nog steeds geen ene reet is veranderd zal je dezelfde middelen moeten gebruiken als hun om ze te laten luisteren.

Dat is denk ik nog de enige manier om wat te veranderen.

Let op persconferentie stadhuis Amsterdam, meer opheldering.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga me niet eens in de grond van de discussie mengen. Ik ben geen nederlander, ik ken de man dus niet en ken de context niet. Maar het is gewoon opmerkelijk dat elke nuance die er ooit was in de hele 'moslim' discussie weg is. Bijna niemand durft nog maar te suggereren dat niet elke moslim hetzelfde is. Zwart was nooit zwarter, wit nooit witter.

Tuurlijk is die moordenaar een smeerlap, tuurlijk moet ie zijn verdiende straf krijgen. En het is maar normaal dat iedereen er van onderste boven is. Maar ik zou nu niet graag een doorsnee turk of marrokaan in Nederland zijn.

Terug
Naar boven